1

233 40 9
                                    

"Yaz geldi diye başka bir yere gitmemiz çok yorucu, sevmedim." demişti Seulgi topuklu ayakkabıları ile beyaz saten elbisesini aldırıp tahta zeminde adım atmaya çalışırken.

Sooyoung elmas detayları ile süslenmiş olan bavulu sarayın girişine koyduktan sonra sallanan zeminde biricik eşi Seulgi'nin yanına doğru dikkatli adımlar atıp yanına geldi. Ellerini sıkıca tutup yukarıdan baktığı eşinin güzel dudaklarına bir öpücük bırakıp söylemesini durdurmak için kocaman gülümsedi.

"İyi yanından bak. Birkaç hafta beraberiz, aptal görevliler yok, rahatız, insanların dertleri yerine kendimize zaman ayıracağız. Üstelik annemin yaşadığı sarayda kaldığım da beni yalnız mı bırakacaksın?" 

Seulgi'nin az önceki dırdırcı tavrından hiçbir eser kalmamıştı. Kocaman gülümseyerek eşinin dudaklarına bir öpücükte o bırakmıştı. Sooyoung gülümseyerek ayrıldıktan sonra Seulgi'nin dudaklarından gözünün ucu ile bavulları gösterdi Seulgi'ye.

"Yani ama birazcık haklı olabilirsin, bavulu yerleştirmek aşırı zor olacak çünkü." Seulgi kaşlarını çatmış ve sesini yükseltmişti. "Hey, Yerim neden geldi o zamam bizimle. Yan gelip yatmak için sanırım!" Yerim ise yorulmuş bir şekilde nefes nefese Sooyoung ve Seulgi'nin yanına gelmişti. "Galiba görevlileri çağırmamak iyi bir fikir değildi."

Sooyoung gülerek bavulları yukarı doğru çıkarmak için merdivenlerin o tarafa doğru gitti. Yerim ise ellerini ince beline koyarak Sooyoung'a baktı. "Kraliçe olsan bile kendi işini kendin yapmalısın sanırım her zaman." diye kendi kendime konuşmuştu.

Seulgi ve Yerim, Sooyoung'un peşinde ellerinde başka bavullar ile Sooyoung'u takip ederken yıkık harabe olan sarayın, her adımda yerdeki kurumuş tahta zeminden çıkan ses ile oldukça sakat bir yolculuk ile ilerliyorlardı üçü de.

Sooyoung önde, hemen arkasında Seulgi ve en arkada Yerim ilerlerken birden bire Yerim'in hemen altındaki basamakta bir çöküklük oluşmuştu. Sooyoung bunu fark ettiği zaman Yerim'e dönerek kızmıştı.

"Dikkat etsene!"

Yerim ellerini masum olduğunu ifade eder bir şekilde önüne doğru kaldırıp; "Ben basmadım oraya..." demişti. Ne kadar Sooyoung Yerim'e inanmasa da Yerim haklıydı, oraya basmamıştı. Başka şeyler oranın çökmesine sebep olmuştu...

 Başka şeyler oranın çökmesine sebep olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
psycho ᝰ red velvet ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin