5

97 27 9
                                    

Sooyoung duyduğu ses karşısında düşündü. Anneleri öldüğü zaman daha küçük birer çocuklardı. Ne kadar çok şey hatırlayabilirlerdi? Hatırlamıyorlardı bir çok şeyi Sooyoung ve Yerim fakat anımsıyorlardı.

Sooyoung ve Yerim birbirlerine bakarken ses bu sefer taşı Seulgi'ye attı.

"Seulgi-ssi, sen annenin neden öldüğünü hatırlıyor musun?" Seulgi bu soru karşısında korkmuştu. Sooyoung ve Yerim'in ardından duydukları amansız sesin birden bire kendine seslenmesi oldukça tüylerini diken diken etmişti.

Seulgi korku ile sesi titreyerek konuşmaya başladı. "Evet, hatırlıyorum. Kraliyet için bir gezi düzenlemek için gittiği sırada saldırıya uğramıştı." Seulgi her ne kadar annesi öldüğü zaman on yaşında olsa da hatırlayacak bir yaştaydı.

Ses tekrar konuşmaya başladı; "Hm Sooyoung ve Yerim ile geçirdiğiniz eski zamanları hatırlıyor musun? Annen ve onların annelerinin nasıl bir ilişki içerisinde olduğunu anımsayabiliyor musun?" Seulgi'yi korkutmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu bu ses. Ama artık bir cevap vermekten başka bir şansı yoktu. Sesi titremeye devam ederken konuşmaya devam etti.

"Arkadaş olduklarını biliyorum sadece, iyi anlaşırlardı yani..." Ses bu sefer Sooyoung ve Yerim'e yönetti sorusunu. "Peki siz Sooyoung ve Yerim, hatırlıyor musunuz?"

Yerim'de en az Seulgi kadar korkak bir ses ile cevap verdi. "Yakınları sadece, bunu hatırlıyorum." Sooyoung ise bende diye fısıldamak ile yetindi öylece.

Üçü de bu soruya hiçbir anlam veremiyordu. Sorunun şuan oldukları hal ile hiçbir alakası yoktu. Hepsi şaşkın ve korkmuş bir şekilde birbirlerine bakıyordu. Anlam veremedikleri hayalet sesten bir şeyler duymayı bekliyorlardı.

En sonunda duymuşlardı.

"Anneleriniz tam bu sarayda öldüler. Seulgi'nin annesi Sooyoung ve Yerim'in annesi olan Joohyun ve Seungwan'ı öldürmek için buraya çağırdığı vakit bu kocaman saray tüm laneti ile öldürdü üçünü de. Aynı sizi öldüreceği gibi..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
psycho ᝰ red velvet ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin