Seulgi ve Sooyoung'un yerleşmesi Yerim'in yerleşmesinden uzun sürmüştü. Ablası ve biricik eşini her ne kadar baş başa bırakmak istese bile yardıma ihtiyaçları olduklarının farkında olup yatak odasına gidip yardım etmeye başladı onlara.
Burası eski anneleri olan Seungwan ve Joohyun'a aitti. Seulgi son bavulu kenara koyduktan sonra Yerim yatağa doğru atladı. Daha dört yaşında olmasına rağmen mutlu bir şekilde hatırladığı ufak bir anıyı hazırlamıştı.
Ablası Sooyoung'a doğru gülümseyerek yatağı gösterdi ablasına. Sooyoung gülümseyerek; "Hatırladın mı?" diye sordu Yerim'e. Yerim elini ağzına götürüp gülmeye başladı. "Hiç unutabilir miyim?" diye cevap verdi.
Seulgi anlamaz bir şekilde ikisinin arkasında mekik dokuyordu gözleri. "Neyi?" diye masumca bir soru yöneltti Yerim ve Sooyoung'a Seulgi.
Sooyoung gülümseyerek biricik eşine baktı ve anlatmaya başladı.
"Küçükken Joohyun ve Seungwan annem en geç uyanan kişilerdi sarayda. Biz hazırlanır, kahvaltımızı yapardık onlar daha yeni uyanmış olurlardı. Onların yanına da gidemezdik hiç bakma şimdi burası eski yıkık dökük bir şekilde biz çocukken burası altın uzun kapılar ile çevriliydi. Her yerde korumalar vardı. En sıkı korumalarda burada annemlerin yatak odasının önündeydi." Sooyoung'un anlatımını bu sefer Yerim üstlenip anlatmaya başladı.
"Bir gün ablamla birlikte plan yaptık. Her şey normal gibi davranıp görevlileri oyaladık. O oyalamaya devam ederken ben annemlerin yanına onları uyandırmıştım." Sooyoung gözlerimi büyütüp Yerim'in sözlerine ekledi. "Annemler de bizi o halde onları uyandırır şekilde görünce bizi gıdıklamaya başlamışlardı. Galiba yaşadığım en eğlenceli ve mutlu sabahtı o zaman." diyip hafifçe gülümsedi.
Seulgi hayranlık ile onları dinlerken; "Ne kadar güzel..." diye geçirdi. Yerim kafasını sallayarak yatağa bakmaya devam etti.
Sadece beş saniye sonra eski sarayın sallandığını hissetmişlerdi. Yerim şaşkın bir şekilde ayağa kalkarak Sooyoung'a ve Seulgi'yr bakarken aniden büyük kapıların kapanma şiddetini duydular.
Sooyoung sarıldığı sevgilisini bırakıp dışarı doğru çıktığında Yerim ve Seulgi'de peşinden gitmişti. Kapıların kapanması hâyli alamet değildi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psycho ᝰ red velvet ✓
Hayran KurguKraliyet ailesinin en lanetli kraliçeleri olarak bilinen Son Seungwan ve Bae Joohyun'un ruhları hala eski sarayın bir kenarlarında dolaşır. Yeni kraliçe olan Kang Seulgi ve Park Sooyoung küçük kızları Prenses Kim Yerim ile çıkamayacakları bir geziye...