Gözlerim etrafı izliyor. Herkesin bana öcü gibi bakmasından sıkıldım, ismimle alay edilmesinden, tarzımla değerlendirilmekten çok sıkıldım. Bu yüzden etrafı gizli gizli süzüyorum kulaklık kulağımda, sinir tepemde. Şu anda bunu okuyanlar acınası biri olduğumu sanabilir, belki de gerçekten öyleyimdir. Anlatmaya nerden başlamalıyım bilemiyorum. En iyisi dalıyim bir yerden anlamak isteyen anlar zaten beni. Babam tabiri caizse sarhoş itin tekiydi. Annemi sorarsanız tam bir hanımefendiydi(!) Tabi benim gözümde. Annemi anlatmam gerekirse yaşama amacı benim. Annem ve babam ben 9 yaşındayken boşandılar. Sözleri acınası değildi, zaten bende bu duruma alıştım sayılır. Annem babama "bıktım senden ayyaş herif" dedi ve bavulunu hazırlamaya başladı. Tabi babam da alt kalırmı anneme ağzına gelen herşeyi saydı ve en son olarak "seni üç kadınla birlikte idare eden beni boynuzladığın pezevenke mi sığınıcaksın?" dedi. İşte o anda annemin babamın penisine tekmeyi geçirmesi aşikardı ve yaptıda. Babamın o kıvranışları benim yalnızlığım ve amaçsızlığımla kanka olmamın ilk anıydı. 16 yaşındayım, sorunlarım var, hala kankam yalnızlığım ve amaçsızlığım ama benim için sorun değil iyi anlaşıyoruz. Kendimi bu kadar pislik biri gibi anlattığıma bakmayın hiçbir kötü alışkanlığım yoktur. (Horlamak dışında. Burnumda et varmış.)
Tabi bu kadarla sınırlı değilim. Hakkımda bilinmeyen çok şey var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTTUĞUM BEN
RandomÖzgür yaşantıma amaç eklemek yerine amaçsızlıkta ömrümü geçirmek istedim ama.......