O gün hep beraberdik. Konuştuk, arkadaş olduk. Çok mutluydum, en güzel günümdü. Haftasonu birlikte etrafı gezmek için sözleştik.
Ayrı bir güzeldi sadeliği, gülüşü belki de ben abartıyordum. Bunlar sadece herhangi bir his olabilirdi ama bitsin istemiyordum.
Akşam hep gülücükler saçtım. Yatağa yattığımda, yemek yerken, kitap okurken hatta uykumda bile onu düşünüyordum. Rüyalarımda o vardı.
Okulda hep birlikteydik, iyi anlaşıyorduk. Haftasonu geldiğinde erkenden kalktım. Bu gün farklıydı bu yüzden bende farklıydım. Annemin doğum günü hediyesi olarak aldığı mavi kısa elbiseyi giydim altına beyaz kısa bilekli convers giyince fena olmadı. Saçlarımı açık bıraktım. Alışık olmasamda bu halimle gözüme hoş görünmüştüm.
Sokağın başında buluşacaktık. Sam çoktan ordaydı. Ona doğru yürüdüm ve aramızda bir kaç metre kala selam dedim. Çok şaşkındı, hiç böyle beklemiyor gibiydi.
-Sam iyi misin? Selam.
-ahh evet iyim. Sen nasılsın?
-Bende iyim. Şaşkın görünüyorsun.
-Şey sadece seni böyle beklemiyodum. Çok farklı görünüyorsun.
-Kötü mü?
-Hayır hayır! Yani şey çok güzelsin.
-Teşekkür ederim. Senden bunları duymak çok güzel. Gidelim mi?
-Olur. Nerden başlıyoruz Barbara?
-Mmm! İlk önce parkları gezdirmeyi düşünüyorum. Sonra müze, çarşı gibi yerleri gezdiririm diye düşündüm. Nasıl?
-Olur. Sonrasında da yemeğe gideriz benden.
-İşte bu daha iyi olur.
Gezerken beni izlediğini fark ettim. Sanki söylediklerimi dinlemiyordu. Bir anda aklıma bunu test etmek geldi. Müzede bulunan heykelin ölüm yılı bölümünü elimle kapattım.
-Sence bu adam kaç yaşında ölmüştür Sam?
-Ahh! Evet gerçekten çok güzel.
-Sam beni dinlemiyor musun?
-Dinliyorum. Bunu da nerden çıkarttın?
-Heykeldeki adamın kaç yaşında ölmüş olabilceğini sordum ve sen bana çok güzel dedin. Sıkıldıysan söylemeliydin.
-Hayır sıkılmadım sadece bir anlığına dalmışım. Özür dilerim devam edelim.
-Emin misin?
-Evet zaten az kalmadı mı müze gezisinin bitmesine?
-Tamam peki. Devam edelim o zaman.
Beni izliyordu, çok sevinmiştim. Müze bitince çarşıya geçtik. Orda çok güzel bir kolye gördüm. Hayran kalmıştım. Ama almadım, daha doğrusu param yetmedi. En son olarak yemek yedik. Herşey bu gün benim için çok daha güzeldi. Beni evime bıraktı ve sonsuza kadar sürsün istediğim gün bir anda son buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTTUĞUM BEN
De TodoÖzgür yaşantıma amaç eklemek yerine amaçsızlıkta ömrümü geçirmek istedim ama.......