Глава 6

13 0 0
                                    

31 май, четвъртък 08:00

Събудих се от алармата си. Денят на завършването. Хоуп я нямаше, но знаех че е спала при мен защото дрехите и бяха на стола. В 12:00 часа трябваше да съм готова за вълнуващият всички ден. Аз не бях развълнувана, не харесвах класът си, контактувах с много малко хора, а тържеството което за всички беше изненада, за мен не беше тъй като аз го организирах. Не се чувствах добре, но усмивката на лицето, главата горе и това ще мине.

- Добро утро. - връхлетя приятелката ми. - кой е готов за последния, последен учебен ден.

- Не и аз. - измърморих.

- Хайде поспаланке, ставай да те приготвим да сияеш.

- Искам кафе и цигара, а за другото ще си помисля.

- Хайде Бела. Бъди по позитивна. Поне вече няма да се виждаш със съучениците ти.

- Да, права си. - Хоуп беше права. Имаше нещо позитивно в ситуацията. - Аз ще си взема душ, а ти би ли направила кафе.

- Чакам те долу.

Влязох в банята и пуснах гореща вода. Оставих се да отмие всичката негативна енергия и след около 10 минути излязох. Облякох халата си и се запътих към всекидневната, Хоуп говореше с някой.

- Добро утро Бела. - майка ми. Дори забравих, че ще си идват днес. Но си обещах че ще се държа добре с тях.

- Добро утро мамо. - отидох до нея, прегърнах я и се отдръпнах бавно. - как минаха бизнес срещите?

- Добре, но баща ти и брат ти ще останат до края на седмицата, аз се прибрах заради завършването ти. А Хоуп току що ми каза, че не си готова.

- Да, така е.

- Хайде, пий кафето си набързо и скачай горе да се приготвяш, аз отивам да направя същото.

- Мамо, аз ще завършвам, не ти.

- Нали трябва да сме най - хубавите, все пак като те наградят за отличничка.

- Ако ме наградят.

- Ще те наградят. Знам че понякога съм строга с теб, но това е защото имаш много потенциал в себе си а не искаш да го развиваш. - каза майка ми и ме погледна с топла усмивка. Не беше лош човек, поне когато решеше.

- Добре мамо.

- Оставям ви момичета, Хоуп погрижи се за нея.

- Дадено Лина. - Хоуп така и не се научи да нарича майка ми с цялото и име, но тя се забавляваш от това.

Отворена ранаWhere stories live. Discover now