Düğünümüz Var!

25 6 1
                                    

Teyzemin düğünü mü? Yıllardır evlenmeyen teyzem şimdi evleniyor. Hemen bizimkilere haber vermem lazım. Yaprak'ı aradım. Yarım saat sonra bizim çardakta buluşacağız diye sözleştik. Güzelce hazırlandım ve Yaprak'ın yanına gittim. Olanları tek tek anlattım. O da baya şaşırdı. Daha sonra annem aradı. Düğün alışverişine gideceklerini ve benimde gelmem gerektiğini söyledi. Yaprakla beraber çarşıya, annemlerin yanına gittik. Tefler, mendiller, çerezler, kınalar aldık. Bide davetiye yaptırmaya gittik.

Daha sonra gelinlik bakmaya gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra gelinlik bakmaya gittik. Çok güzel bir gelinlik aldık. Bende eksik kalır mıyım, bende kırmızı güzel elbise aldım. Yaprak' da güzel bir tulum aldı. Teyzemin düğününde o tulumu giyecek. Elbise alışverişimiz de bittikten sonra eve gittik. Teyzem meşhur makarnasını yaptı. Teyzem diye demiyorum o kadar güzel makarna yapıyor ki anlatamam. Her geldiğinde mutlaka makarna yaptırırım. Yaprak da yedi. O da makarnayı çok beğendi. Makarnamızı yedikten sonra eniştem geldi. Beraber düğün salonuna bakmaya gittik. Çok güzel kır düğünü olacak. Her yer çiçeklerle kaplıydı. Karşımızda mükemmel bir manzara vardı. Rüzgar hafiften esiyordu. İnşallah düğün günü de böyle olur. Düğün salonuna baktıktan sonra eve geldik. Bir saat sonra kapı çaldı. Kapıyı ben açtım. Gelenler anneannem ve dedem. Sanırım teyzemin düğünü için gelmişlerdi. Arkasından yine zil çaldı. Şimdi de büyük teyzem geldi. Bizim ev iyice akraba evine döndü. En kötüsü gıcık kuzenim Sinem geldi. Büyük teyzem yani Zeynep teyzemin kızı. Benimle aynı yaşta. Beni hiç sevmez, bende onu pek sevmem. Zaten Sinem'i görünce Yaprak ile birlikte hemen evden çıktım. Ne yapsa beyenirsin. Arkamızdan koşa koşa geldi. Ben kaçıyorum, kız arkamdan geliyor ya. Baya sinir oldum. Markete gidip birşeyler aldıktan sonra geri döndük zaten. Yaprak da eve gitti. Bende eve gidince odamın kapısını kilitledim ve yattım. Sabah olunca erkenden okula gittim. Batuhan ve Oğuz'a da evde olanları anlattım. Oğuz'un aklında kalan tek şey düğün olduğundan emindim. İçimden baya güldüm. Sonra ders başladı. Türkçe işledik. Pek sıkıcı değildi ders ama yinede dersler bitsin diye bekledim. Bitince de sahile gittik. Bir taşa oturup yarım saat denizi izledim. Her şey çok üst üste gelmişti. Ben de bu olaylardan dolayı çok yoruldum. Sadece tek isteğim şu düğünü atlatmaktı. Neyse sadece bir gün kaldı. Yarın sabah düğün var. İçimden bunları geçirdikten sonra mecburen eve yani akraba evine gittim. Ev sessizdi. Bende hemen odama gittim günlüğüme olanları yazdım. Annemin sesiyle yemeğe indim ve yemeğimi yedim. Daha sonra odama geçtim. Biraz telefonla oynadıktan sonra uyudum. Uyandığımda herkes ayaklanmıştı. Bende hemen kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra kahvaltımı yaptım ve odama girip düğün için hazırlanmaya başladım. Kırmızı elbisemi giydim. Takılarımı takıp ayakkabılarımı giydim. Birden odama Sinem girdi. "Giyinmeye geldim" dedi. Bende "başka oda mı kalmadı Sinem?" Dedim. Sonra misafir odasını gösterdim ve orada giyinmesini söyledim. Neyse bu gün hiçbir şeyi kafama takmayacağım. Sadece eğlenmeme bakacağım. Kendime olan tavsiyelerim bittikten sonra arabaya bindim ve düğün salonuna gittik. Bizimkiler gelmişti bile. Onlarla biraz konuştum daha sonra içerden gelin ve damat geldi. O klasik şarkı çalıyordu. Şarkı birden değişti. Eniştem ve teyzem dans etmeye başladılar. Bir süre tek başlarına dans ettikten sonra öbür teyzem ve eniştem ile annem ve babam da dansa kalktı. Birden Batuhan elini bana doğru uzattı. Bu dansa kalkalım mi demek olurdu? Ne diyeceğimi, nasıl davranacağımı  bilemedim. Batuhan konuşmaya başladı. "Düğünün en güzel kızı, benimle dans eder misin?" Dedi. Daha da heyecanlandım. Diye bildiğim tek şey "tamam" oldu. Arkamızdan da Oğuz ve Yaprak dansa kalktı. Bir süre dans ettik. Başta çok heyecanlıydım çünkü daha önce beni kimse dansa kaldırmamıştı ve ilk kaldıran kişi  Batuhan oldu. Sonra heyecanım biraz geçti. Onunla dans ederken nasıl göründüğümü bile bilmiyordum. Bir süre dans ettik. Bir ara baktığımda sadece biz ve Yaprak, Oğuz kalmıştık. Bende bizimkileri uyardım ve yerimize geçtik. Düğünde Erik Dalı bile oynadık. Baya kurtlarımızı döktük. Akşam 21.30 gibi eve geldik. Babam durur mu. Hemen televizyondan düğünde olduğumuz için izleyemediği haberleri açtı. Bu saatte nasıl haber kanalı buluyor bilmiyorum. Yine hep izlediği bir haber kanalı açtı. Haber spikeri konuşmaya başladı. "Çin'de yeni çıkan bir virüse rastlandı. Virüsün adı CORONA. Bu virüsün hızlı bir şekilde yayıldığı söyleniyor. Türkiye'ye gelmesi an meselesi. Herkes çok dikkat etmeli." Dedi. Bende içimden "ben tek bilgisayarlara virüs bulaşıyor sanıyordum fakat insanlara da bulaşıyormuş." Dedim.

GECENİN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin