Karsimda bir grup hepsi benim yaslarimda genç karsima gecip guldu hepsi fakat daha sonra kalktim arkama bakmadan kafami kaldirmadan mudurun odasına dogru yol aldim daha sonra ilerledim ve artik mudurun odasiyla karsi karşıya gelmistim bu yolun geri donusu yoktu artik girdim mudurle tanistik ve mudur galiba biraz sinirliydi bu durum biraz beni gerdi ama olsun daha sonra sınıfımi öğrendim ve odasindan ciktim sinifa gittiğimde düştüğümde ki cocuklar bana bakiyorlardi hepsi iyi cocuklara benziyorlardi halbuki neden gulduler acaba diye düşünürken aynı durum benim karsimda da gerceklesseydi bende gulerdim heralde dedim ve bos bir siraya oturdum yanimda efe adinda bir cocuk oturuyormus çocukla konusup tanistik o da benim antalyada ki arkadaslarima benziyor benle aynı kafadan dı bu çocuk derste tanistigimiz icin biraz konuşmuştuk fakat hoca ilk günüm diye olsa gerek kizmadi gormemezlikten gelmisti daha sonra efe beni arkadas grubuyla tanıştırdı ve hep beraber takilabilecegimizi solediler bende buna mutlu oldum ayni benim psikopat halim di bunlar her turlu kötü huy vardı bu da beni mutlu etmisti izmire geldigimizden beri ilk defa yüzüm gülmüştu sanki aksam olunca evde telefonum çaldı ve kendisinin efe oldugunu söyledi bişiler yapip yapmiyacagimi sordu bende yapacak kisi olursa neden olmasin dedim ve bana hemen hazirlanmami yarim saate gelecegini soledi bende hemen Jean pantalonumla sırt dekolteli bluzimi giydim uzerime kirmizi manto hazirdim kapidan ciktim ve karsimda...