Naruto'nun ağzından,
Parkura o kadar çok odaklanmıştım ki telefonuma gelen bildirim ile dengemi kaybedip kaykaydan düşmüştüm.
Naruto: Ah! lanet olsun
Başımı okşayıp dizime baktığımda derin bir nefes aldım harika, yeni bir yara daha. Ayağa kalkıp telefonumu cebimden çıkartıp gelen bildirime bakmıştım, oyundandı.
" Dostum, siyah saçlı çocuk Sasuke... kaykayını kırmanı istiyorum! Ama sakın yakalanma... Süren 5 saat..~ "
Göz devirdim tabiki aptal bi uygulamanın dediğini yapmayacaktım. Tam telefonumu cebime koyarken tekrar bir bildirim gelmişti, gene oyundandı.
" Hey, beni neden ciddiye almamakta bu kadar ısrarcısın? Yapmazsan cezana katlanırsın, etek altı fotoğraflarını kimsenin görmesini istemeyiz! "
Ah! tamam bu korkutucuydu, bu ne biçim bi' saçmalıktı?! Yutkunup üzerimi çırptıktan sonra kaykayımı kontrol ettim, sorun yoktu kırılmamıştı.
Kaykayı yere tekrar koyup sağ bacağımı koyduğumda sızladığını fark ettim harika... haftaya maçım var ve bacaklarım yara bere içinde. Sanırım bu günlük bu kadar yeterdi, kaykayı kolumun altına alıp Reki'nin yanına gitmek için mekana dönmüştüm ama Reki'yi bulamamıştım.
Joe'yi gördüğümde hemen peşinden gidip sordum,
Naruto: Joe! Reki'yi gördün mü?
Joe: Ah, görmedim Naruto. Bir sorun mu var?
Naruto: Hayır yok sadece burda bekleyeceğini söylemişti
İtachi: Langa ile antreman yapıyorlar
Duyduğum sesle irkilip İtachi'ye dönmüştüm, Sasuke'lerin grubunda beni seven tek kişi oydu. O Sasuke'nin abisiydi.
Naruto: Teşekkürler İtachi-kun
İtachi: Önemli değil
Demek Langa ile antreman ha! Ah, bana onları sevmediğini söylemişti. Her neyse beni ilgilendirmezdi sonuçta, tam eve gidicekken aklıma uygulamanın verdiği görev geldi ve yolumu Sasuke'nin grubunun olduğu yere doğru çevirdim.
Langa'nın ağzından,
Reki'yi yeterince hazırlayınca dinlenmesi için banka oturup ona içecek getirmiştim, soluklanıp getirdiğim içeceği içerken ben de yanına oturmuştum.
Reki: Gitsem iyi olur Naruto beni bekliyor olmalı
Langa: Naruto'yla cidden kuzen misiniz?
Reki: Evet
Langa: Utanç verici olmalı
Reki: Anlamadım?
Langa: Giyinişi, tarzı... utanç verici bozuk biri..
Reki: Uhm, Karakterinin bozuk olmasından iyidir
Reki: Aptalın tekisin yanıma gelmeyi aklından bile geçirme
Reki yanımdan sinirlice kalkarken göz devirmiştim doğruları söylüyordum, bir erkeğin kız kıyafetleri ile dolaşması çok saçmaydı. Belki ucundan yakışır olabilirdi ona ama dediğim gibi saçmalık.
Reki'nin ağzından,
Langa denen aptalın yanından ayrıldıktan sonra hemen gözlerim Naruto'yu aramaya başlamıştı ama bulamamıştım, etrafı biraz daha gezip Naruto'nun tapılası kıçını görmem ile gülümseyip yanına gitmiştim.
Reki: Ne yapıyorsun Narut-
Yaptığı şeyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, o kaykay mı kırıyordu? Neden ki delirmiş miydi?!
Reki: Kimin kaykayı bu
Naruto: Ses yapma, Sasuke'nin
Reki: Manyak mısın neden yapıyorsun?
Naruto: Uygulamanın verdiği görev kuş beyinli
Naruto: İşim gücüm yok sanki onun kaykayını kırmakla uğraşacağım
Naruto: Gerçi uğraşabilirim, belki.
Reki: Çabuk hallette gidelim
Naruto halletikten sonra tam çıkarkan Sasuke ile karşılaşmıştık.
Sasuke: Bizim bölgemizde ne yapıyorsunuz?
Reki: Ah! şey aslında
Naruto: Reki yeni olduğu için gezdiriyorum
Naruto: Bir sıkıntı mı var Sasuke-kun~
Naruto ne yapıyor öyle? Sasuke'ye baktığımda sırıttığını fark ettim kafamda tonlarca soru oluşurken Naruto'nun kolundan tuttuğum gibi çekiştirip ordan uzaklaştırmıştım.
——
Öhm Sahurda yazıyorum çünkü why not
꧁Yᴀᴢᴀʀ-ᴋᴜɴ꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaykay | Renga x SasuNaru
FanfictionHeeellö bu benim 4. kitabım 👌🏻 Bir değişiklik olsun dedim ve iki shipi bir arada yazmak istedim. Bu kitapta hem SasuNaru olucak hem Renga olucak 👉🏻👈🏻 İyi okumalar 💅