1 gün sonra Sasuke'nin ağzından,
Naruto'nun kaldığı odanın önündeki banka yığılıp uyuya kalmıştım, Langa uyandırınca gözlerimi hemen aralayıp etrafıma baktım Reki neden ağlıyordu?
Doktor: Başınız sağ olsun
Sasuke: Ne?
Doktor: Kocanızı ve bebeğinizi kaybettik
Hemen ayağa kalkıp yutkunurken duyduklarıma inanmak istemiyordum.
Sasuke: YALAN!
Doktor: Tekrardan başınız sağ olsun
Doktor yanımızdan ayrılırken göz yaşlarıma engel olamayıp yere yığılmıştım...
—-
Reki'nin ağzından,
Sasuke: Naruto ölme..
Sasuke: N-naruto
Reki: Sasuke
Sasuke: NARUTO!
Reki: BAĞIRMA LAN MİLLETİN İÇİNDE
Sasuke uyanmayınca kafasından aşağı bir bardak su döktüm.
Sasuke: NARUTO?!
Sasuke: H-ha?!
Reki: Hâlâ bağırıyo hay amk
(Langa ve Reki'nin çocuklarını daha bulmadıkları için bne uydurcm.)
Jojuk: Anne? neden Sasuke amcam bağırıyo?
Reki: Rüya görüyor evladım yok bir şey
Menma: Babaa!!
İçeri koşa koşa giren Menma hemen Sasuke'nin üzerine atlarken sesten dolayı meraklanıp Naruto ve Langa da gelmişti.
Sasuke Menma'ya sarılıp ağlarken tek kaşım havaya kalkmıştı.
Langa: Bebeğim.. neden ağlıyor?
Reki: Bir sorunu falan var herhalde amk
Reki: Çatlak
Naruto: Sasuke?
Sasuke: Rüyamda seni ve bebeğimizi kaybediyorduk ben..
Sasuke: Benim yüzümdendi hepsi ve
Sasuke: Ben çok korktum
Naruto'nun ağzından,
Gülümseyip Sasuke'nin yanına otururken ona sıkıca sarılmıştım. Langa ve Reki'nin burda ne işi var derseniz aynı evde kalıyoruz.
Naruto: Bebeğimize hiç bir şey olmayacak
Sasuke Menma'nın yanağından öptükten sonra eğilip şiş olan karnımı öpmüştü. Terden anlına yapışan saçları çekerken konuşmuştum,
Naruto: Bir duş al istersen
Sasuke beni başıyla onaylarken çocuklarla beraber aşağı inmiştik. Langa'yla aldığımız oyuncakları kapının önünden alıp çocukların önüne koyarken koltuğa gelişi güzel oturmuştum.
Menma: Yeni oyuncaklaaar!!
Jojuk: Yaşasııın!!
İkisi de sevinçle oyuncakları paketinden çıkartırken arkama yaslanıp onları izlemeye başlamıştım çok geçmeden Sasuke'de duştan çıkıp saçlarını kuruttuktan sonra yanımıza gelmişti.
Menma: Baba parka gidelim mi hep beraber?!!
Menma: Lütfeen!
Sasuke: Olur tabi
İkisi de tekrardan sevinç çığlıkları atarken gülümseyip ayağa kalkmıştım.
Langa'nın ağzından,
Herkes arabaya binince sürücü koltuğuna geçip en yakın parka sürmüştüm. Geldiğimizde arabayı park edip kapıyı açtım. Herkes çıktıktan sonra parka girip banklara oturmuştuk.
Jojuk: Baba pamuk şeker istiyorum
Gülümseyip ayağa kalkarken ikisinin de anlından öpüp pamuk şekercinin önüne gelmiştim.
Langa: 2 Tane mavi pamuk şeker lütfen
Satıcı: Tab2
İki tane mavi pamuk şekeri yerinden çıkartıp bana uzatırken ben de parasını koyup yanından ayrılmıştım.
Elimdeki pamuk şekerleri çocuklara verdikten sonra Reki'nin yanına oturup onları izlemeye koyulmuştum.
Pamuk şekerlerini bitirirken Menma'nın ağzı yüzü pamuk şeker olmuştu.
Langa: Peçete getireyim m-
(Ulan bunların çocuklarına ad bulamadım had miya olsun o animede joenin çocuğu ama why not başka miya o okeyto? PAMDĞAMFĞWÖR)
Miya Menma'yı kendine çekmiş yanağındaki pamuk şekerleri yerken Naruto ve Reki gülümseyip masumca onları izliyordu.
Sasuke: Maşallah tü tü tü
Langa: İyi bizim çocuk seme çıktı
Sasuke: La bi git senin çocuğun seme değil aç amk
Langa: Ama seme
Sasuke bana orta parmak çekerken ben de ona çekmiştim.
Menma: Buramda da var
Miya gösterdiği yeri de yalarken elimi anlıma vurmuştum.
Naruto'nun ağzından,
Gülümseyip onları izlerken Reki ve bana aynı anda bildirim gelmişti, telefonumu çıkartıp bildirime tıklarken gülümsememe engel olamamıştım.
" Oyun tamamlandı, mutluluklar~ "
——
Ewt bunu da final yapıp kurtulduğuma göre dans 💃
Başlığı da korkun diye yaptım
Olm çok zorlandım daha 2 ship yapmicam qğfmqğfmğwld
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaykay | Renga x SasuNaru
FanficHeeellö bu benim 4. kitabım 👌🏻 Bir değişiklik olsun dedim ve iki shipi bir arada yazmak istedim. Bu kitapta hem SasuNaru olucak hem Renga olucak 👉🏻👈🏻 İyi okumalar 💅