Eɢ̆ᴇʀ İʏɪ̇ Hɪ̇ssᴇᴅɪ̇ᴄᴇᴋsᴇɴ • 8

1.5K 105 233
                                    

Naruto: Ne istiyorsun?

Sasuke: CANINI!

Yüzüne indirdiğim yumruk ile afallarken burnu kanamaya başlamıştı, ama o sırıtıyordu?
Bu daha da canımı sıkarken karnına tekmemi geçirmem ile kafasını duvara vurması bir olmuştu.

Defalarca karnına tekme atarken ağzından kan kusması ile durup elimi çenesine koyup kaldırdım, siktir hâlâ sırıtıyordu!

Sasuke: Ölmek mi istiyorsun?

Sorduğum soruya cevap vericekken gözleri kaymaya başlamıştı, ona anlamaz gözlerle bakarken o çoktan bayılmıştı. Yutkunup onu uyandırmaya çalışırken Reki'nin ve Langa'nın sesini duymam ile sıçtığımı anlamıştım.

Reki yanımıza gelir gelmez bana tokadı geçirip sinirli gözlerle bakmaya başlamıştı.

Langa: Ağır ol!

Reki: Kes sesini!

Reki: O da bir insan ve sınırınızı aşıyorsunuz!

Reki: Sırf feminen giyiniyor diye ona böyle davranma gibi bi hakkınız yok!

Reki: ŞUNA BAK ONU BAYILTMIŞSIN

Reki'yi aldırmadan tekrar Naruto'nun yanına gelip onu kucağıma çekmiştim, siktir ne yaptım ben? cidden çok abartmıştım.

Sasuke: Özür dilerim Naruto, lütfen uyan

Reki: Ona ölüymüş gibi davranmayı keste hastaneye götürelim!

Reki haklıydı onu hastaneye götürmemiz lazımdı, hemen kucağıma alıp arabama koşarken diğerleri de peşimden gelmişti. Naruto'yu arabanın arkasına yatırıp diğerleri de bindikten sonra arabayı çalıştırıp hastaneye sürdüm.

Reki'nin ağzından,

Geldiğimizde Sasuke Naruto'yu tekrar kucaklayıp acile götürmüştü, doktorlar Naruto'yu sedyeye yatırıp götürürken biz onları takip etmeye başlamıştık.

Naruto'yu odaya aldıktan sonra odanın dışındaki banklara oturup beklemeye başlamıştık.

Langa biraz daha yaklaşıp bana sarılırken onu itmiştim, adi şerefsiz bir de sarılmaya kalkıyordu!

Langa: Üzgünüm, sen haklıydın

Langa: Onu giyinişi yüzünden yargılamamam gerekti

Langa: Sadece biraz bencilim

Reki: Biraz mı?

Langa: Tamam, çok bencilim ama cidden üzgünüm

Sasuke'ye baktığımda ağladığını gördüm, hem dövüyor hem de ağlıyor mantığına sıçıyım senin aptal herif.

Langa benim yanımdan kalkıp Sasuke'ye sarılırken göz devirdim, ayağa kalkıp pencereden Naruto'ya bakarken gözlerim dolmuştu. İkimizin de tek ailesi birbirimizdik ve ben ona zarar gelince çıldırıyordum.

Biraz nefes almak için bahçeye çıktığımda yağmur başlamıştı, harika...
Yağmura aldırmadan bahçedeki banka oturup saçımdan süzülen suları izlemeye başladım.

Bir kaç dakika sonra Langa yanıma geldiğinde ona sorar gözlerle bakmaya başladım.

Langa: İçeri geç üşütüceksin

Reki: Konuşmak istemiyorum

Langa: Lütfen?

Reki: Rahat bırak beni

Langa'nın ağzından,

Reki'nin yanına oturduğumda bana mal mısın dermişçesine bakışlar atıyordu.

Langa: Tamam, ben de seninle hasta olurum

Reki'nin yüzünün kızardığını görünce gülümseyip ona sarılmıştım.

Reki: Naruto.. hastaneden çıkınca ondan özür dileyecek misiniz?

Sorduğu soruyla anlık duraksayıp başımla onaylamıştım.

Yağmurdan dolayı Reki'nin göz yaşlarını fark etmemiştim ama sarılınca anlayıp üzülmüştüm. Hepsi bizim suçumuzdu.

Langa: Eğer iyi hissediceksen... bir şey yapabilirim?

Reki: İyi hissetmemi sağlayacaksa yap

Sesinin titrediğini duyunca içim bir kez daha paramparça olmuştu. Elimi çenesine koyup kafasını kaldırırken bana sorar gözlerle bakmaya başlamıştı.

Langa: Üzgünüm

Dudaklarımı dudaklarıyla birleştirip gözlerimi kapatmıştım.

——

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

꧁Yazar-kun꧂

Kaykay | Renga x SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin