Azdırıcı mı? Azdırıcının evde ne işi var amk!
" Süren 1 saat "
Göz devirip telefonu kapattıktan sonra yatağa koyup aşağı inmiştim, ramenin kokusu burnuma gelirken gülümseyip kokuyu takip etmiştim.
Sasuke rameni tepsiye koyup tam kaldırıcakken beni görüp geri koymuştu.
Sasuke: Odana getiriyordum neden indin
Naruto: H-hiç sıkıldım sadece
Sasuke: Ah, pekâlâ burda yemek ister misin
Onu başımla onayladığımda tepsideki rameni alıp masaya koymuştu.
Naruto: Sen de yemez misin?
Sasuke: Aç değilim ben, sen ye
Naruto: Pekâlâ
Sasuke gittikten sonra sandalyeye oturup rameni yemeye başlarken nasıl katıcağımı düşünüyordum, ramen bitince ayağa kalkıp buz dolabını açtım. Meyve suyu görmem ile gülümsedim.
Aldığım meyve suyunu bardaklara doldurduktan sonra meyve suyunu yerine koyup dediği gibi bardakların olduğu rafları karıştırmaya başladım.
Azdırıcıyı bulduğumda yutkunup elime almıştım, hiç açılmamıştı. Paketi açıp meyve suyuna kattıktan sonra karıştırıp azdırıcıyı yerine koymuştum.
Sasuke'nin bardağı maviydi benimki de yeşil giderken bunları tekrarlıyordum, azdırıcıyı kendim içmek istemezdim.
Sasuke oturmuş koltukta televizyon izlerken yanına oturup mavi bardağı ona uzatmıştım.
Sasuke: Bu ne?
Naruto: En azından meyve suyu iç, bir şey yemedin
Sasuke: Canım istemiyor
Naruto: Ama lütfen~
Sasuke bana bakıp dudaklarını birbirine bastırdıktan sonra elimdeki meyve suyunu alıp içmeye başlamıştı, ben de arkama yaslanıp meyve suyumu içmeye başlamıştım.
Yaklaşık yarım saat sonra Sasuke kıpırdamaya başlamıştı yutkunup onu izlerken bana dönüp sinirli bir şekilde bakmaya başlamıştı.
Sasuke: Sen bunun içine bir şey mi kattın?
Naruto: Yuo?
Sasuke: Ah, azdırıcı kattın değil mi?
Sasuke derin nefesler alıp penisini tutarken konuştum,
Naruto: Bir insan niye evinde azdırıcı bulundurur ki, ne yapıyordun onunla?
Sasuke: O benim değildi hem, hem sen neden kattın ki?!
Naruto: Keyfim ve kahyası öyle istedi
Sasuke'nin üstüme gelmesi ile kendimi altındam bulmam bir olmuştu.
Sasuke: Benim de keyfim ve kahyası seni becermek istiyor
Dediği şey yutkunmama sebep olurken Sasuke'nin dudaklarıma yaklaştığını fark ettim.
Naruto: Bak konuşab-
Dudaklarıma yapışması ile cümlem yarım kalmıştı, dudaklarımı sertçe öperken bir yandan da penisini deliğime bastırıyordu. Bu inlememe sebep olurken üzerimden kalkıp beni kucağına oturtmuştu.
Sasuke'nin ağzından,
Dudaklarını adeta sömürürken nefes almak için dudaklarından ayrılmıştım, ellerimi kalçasına koyup penisime bastırırken ağzından küçük bi inleme kaçmıştı.
Üstündeki hoodieyi çıkartıp meme uçlarına saldırırken o da saçlarımı parmaklarının arasına alıp çekiştirmeye başlamıştı.
Ağzından kısık kısık inlemeler çıkarken daha da yükseliyordum.Aynı işlemi diğer meme ucuna da yaptıktan sonra Naruto'yu tamamen soyup koltuğa yüz üstü yatırıp kalçalarını yukarı çekmiştim.
Parmaklarımı teker teker ağzına gönderirken güzelce emip ıslatmıştı, yeterince ıslanınca parmaklarımı ağzından çıkartıp deliğine konumlandırıp sokmaya başlamıştım.Hiç beklemeden dört parmağımı birden sokunca çığlık atıp öne doğru gitmişti, diğer elimle belinden tutarken parmaklarımı hareket ettirmeye başlamıştım.
Nefes nefese inlerken yeterince genişlediğini düşünüp parmaklarımı çıkartmıştım, penisimi bir kaç kez çekiştirip tam deliğine konumlandıracakken Naruto penisimi tutup engel olmuştu.
Tek kaşımı kaldırıp ne yaptığını izlerken penisimi deliğine sürtmeye başlamıştı, yaptığı hareket yutkunmama sebep olurken penisimi çekiştirip daha sert sürterken alt dudağımı dişlemeye başlamıştım.
Sabırsız olduğum için Naruto'nun oynamasına fazla izin vermeden penisimi sertçe deliğine sokup alışması için yavaşça gel gitlerime başlamıştım.
Sasuke: Adımla inle
Kalçasına şaplak atıp hızlandığımda inlemeleri de artmıştı.
Naruto: S-Sasuke A-AAHH!
Adımla inlemesiyle daha da yükselirken Naruto'nun üzerine eğilip daha sert ve hızlı bir şekilde girmeye başlamıştım.
Bir elimi çenesine koyup yan çevirince dudaklarından öpmeye başlamıştım, inlemerini ağzıma bırakırken alt dudağını emmeye başlamıştım.
Zevk noktasını bulmam ile üst dudağımı ısırmıştı, zevk noktasını olabildiğince ezerken Naruto zevkten ağlamaya başlamıştı.
Boşta kalan elimi penisine atıp çekiştirirken Naruto'nun sona geldiğini anlamıştım.
Kalçalarını sıkıp şaplak attıktan sonra benim de sona geldiğimi anlayıp bir kaç kez daha sertçe içine girip boşalmıştım.
Ben boşaldıktan hemen sonra Naruto'da koltuğa boşalmıştı. Derin nefesler alırken kapının açılma sesini duymuştum.
İtachi: Ah, Sasuke ihtiyacınız olan bir şey var mı diye gel-
İtachi: NANİ?!
—-
ĞAMDAİDMQĞDÖQİEÇQ
꧁Yazar-kun꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaykay | Renga x SasuNaru
FanficHeeellö bu benim 4. kitabım 👌🏻 Bir değişiklik olsun dedim ve iki shipi bir arada yazmak istedim. Bu kitapta hem SasuNaru olucak hem Renga olucak 👉🏻👈🏻 İyi okumalar 💅