Gᴏ̈ʀᴇᴠ • 4

1.5K 112 129
                                    

Uygulamayı açtığımda çok tatlı bir uygulamaya benziyordu, şekerler konfetiler ve bir sürü güzel şey ile süslenmişti. Yani başımıza en fazla ne gelebilirdi ki?

Oynaya bastığımda bizi biraz bekletmiş ve ekrana bir yazı gelmişti.

" On dakika içinde karın kaslarının olduğu bir fotoğrafı gönder. "

Naruto'nun karın kası benim kadar olmadığı için Naruto'ya piç smile atıp kendi karın kaslarımı çekip göndermiştim.

" Güzel, ama Reki sence de bu görevleri Naruto'nun yapması gerekmiyor mu? Eğer çok istekliysen sen de yükle. "

Telefonumu çıkartıp uygulamanın adına baktıktan sonra ben de yükleyip telefonu cebime koymuştum, şimdi açmayı düşünmüyordum.

Naruto'nun ağzından,

Naruto: Ah! bu çok saçma..

Reki: Hadi ama eğlenceli gibi, dene!

Reki'nin ısrarı ile üzerimdeki hoodieyi kaldırıp karın kaslarımı çektim, ardından da yolladım.

" Güzel, görevi başarıyla tamamladın! sana şimdi yeni görev vermeyeceğim. "

Naruto: Böyle uygulamalar sürekli görev vermiyor muydu ya?

Reki cevaplamadan telefonuma tekrar bir not gelmişti.

" Ah, öyle olursa hemen beni silmez misin? hem ben senin hayatını daha iyi öğrenmek istiyorum. "

Göz devirip telefonumu çantama koymuştum

Naruto: Ben antreman yapmaya gidiyorum o zaman

Reki: Tamam, görüşürüz

Naruto: Görüşürüz

Reki'nin yanından ayrıldıktan sonra yarışacağımız parkura doğru yol aldım, geldiğimde Sasuke'yi görmüştüm. Anlaşılan o da bu maç için çok çalışıyordu ama ona asla yenilmezdim.

Reki'nin ağzından,

Naruto gittikten sonra meyve suyu alıp bir banka oturmuştum, meyve suyumu içerken hem de telefonuma yüklediğim uygulama ile ilgileniyordum.

Oynaya bastığımda farklı görev verdiğini gördüm, bu uygulama cidden bizi görüyor muydu acaba?

" Hoşgeldin Reki, işte ilk görevin. Sana yaklaşan Mavi saçlı çocuğu yanağından öpmeni istiyorum. Süren 10 dakika eğer yapmazsan *fotoğraf* bu fotoğrafını yayarım. "

Ah, bu benim eski sevgilime attığım nude. Tanrım bunun üzerinden çok geçti silmiştim onu nasıl buldu o?! Sorular kafamı kurcalarken yanıma Langa'nın oturduğunu gördüm.

Langa: Ah, selam yeni olduğun için kaykay sürmeyi biliyor musun diye sormaya geldim

Reki: Aslında pek bir bilgim yok, Naruto öğreticekti ama onun da haftaya maçı olduğu için harıl harıl çalışıyor.

Langa: Ben sana öğretebilirim

Dudaklarımı birbirine bastırdım, aslında onu öpmek için bi fırsat olabilirdi.

Reki: Ha?! Çok naziksin!

Langa'ya sarılıp yanağından öptüğümde ilk öncelikle şaşırmış sonra o da bana sarılmıştı.

Langa: Gidelim öyleyse

Onu başımla onaylayıp ayağa kalktım ve takip etmeye başladım, telefonumu açıp uygulamaya girdiğimde yeni bir mesaj vardı.

" Tebrikler ilk görevini başarıyla tamamladın! Diğer görevler için beklemede kal. Şimdilik görüşürüz 👋 "

Langa: Telefonuna bakarak yürüme, düşüceksin

Langa'nın sesi ile kendime gelirken bana kaykay uzatıp kendi kaykayını yere koydu. Belimden tutup sağ ayağımı kaykayın önüne koyup konuştu,

Langa: Şimdi sol ayağını yavaşça yere sürt ve sol ayağını da kaykaya koy.

Dediğini yapıp sol ayağımı yere koyup sürttüm ve hareket etmeye başlayınca sol ayağımı da kaykaya koydum. Garip bir histi hem güzeldi hem de korkuyordum.

Langa'da kaykayına binip peşimden gelince tüm korkum bitmişti.

——

ฅ^•ﻌ•^ฅ Günaydın

꧁Yazar-kun꧂

Kaykay | Renga x SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin