Ketika itu juga nurse membuka pintu dan membawa masuk kotak ke dalam bilik. Nurse yang nampak Reena sudahpun berada di atas penimbang dan Doktor Pradeep sudahpun berdiri di sebelah Reena. Nurse hanya tersenyum kecil.
"Doktor ini pita pengukur" hulur nurse kepada Doktor.
"Baik terima kasih" sambil Doktor Pradeep mengambil pita pengukur, sempat dia memberikan senyuman penuh makna pada nurse.
Nurse hanya mengangguk kecil dan senyum.
"Nurse sediakan pil untuk test tu ye" arah Doktor Pradeep pada nurse.
"Baik doktor" nurse pun terus ke bilik sebelah dan kedengaran bunyi pintu almari dibuka dan bekas ubat digoncang - goncang.
"Ok Reena, angkat tangan awak ke atas."
"Bbbaaik doktor" perlahan Reena angkat tangan ke atas dan punggung Reena sedikit tertonggek maka belahan di kiri dan kanan mula terbuka.
"Tahan di posisi ini ok" arah Doktor Pradeep sambil menekan - nekan butang di panel penimbang dan mengambil kesempatan untuk mencium bau badan Reena. Wanginya... Doktor Pradeep mula merasa seronok.
"forty six point three" mesin penimbang memberitahu berat.
"Bagus berat ni. Awak boleh maintain atau naikkan sedikit ke 50kg pun ok lagi sebab awak tinggi. Ok turun tangan"
"Awak pusingkan badan dan rapatkan belakang ke besi ni, nak ukur tinggi"
Reena pun berpusing berhadapan dengan Doktor Pradeep dan merapatkan belakangnya ke besi tetapi tidak boleh rapat habis akibat punggungnya yang terhalang dengan pemegang penimbang tersebut.
Lalu Doktor Pradeep sengaja menolak Reena ke kanan sedikit dan menekan perut Reena akan ke belakang dan punggung Reena pun mengepit besi pemegang penimbang tersebut barulah boleh Reena rapatkan belakang badannya ke besi pengukur.
"Punggung awak ni bagus, maksudnya subur ni. Senang dapat anak nanti"
Reena yang malu merah padam mukanya bila Doktor Pradeep berkata bagitu hanya berdiam diri.
Doktor Pradeep mengambil kayu dan meletakkan di atas kepala Reena dan mengukur ketinggian.
"168cm. Ok tinggi dan berat awak sempurna tiada masalah. Kita ke pemeriksaan seterusnya, duduk di kerusi ni" Doktor Pradeep menuding jari ke kerusi di sebelah mejanya.
Reena masih dengan malu - malu melangkah turun sambil memegang gaun yang semakin tersingkap. Reena pun terus duduk di atas kerusi tersebut. Apabila duduk Reena merasakan kesejukan yang teramat di punggungnya. Rupanya kerusi itu tiada lapik hanya besi dan ianya sangat sejuk.
"Tahan sedikit sejuknya ya. Ini persediaan pemeriksaan seterusnya" Doktor Pradeep sudahpun mengetahui apa yang Reena alami.
"Doktor ini ubatnya" nurse datang memberikan pil bulat kecil berwarna biru.
"Baik, ubat ini awak consume. Ubat ini untuk sebarang alahan untuk pemeriksaan seterusnya ya" Doktor Pradeep memberikan pil tersebut kepada Reena dan nurse pun menghulurkan segelas air.
Reena mengambil dan terus menelan ubat tersebut.
Apa yang Reena tidak tahu adalah ubat ini bertindak memadam fikiran melawan dan hanya mengikut suruhan semata - mata. Ubat ini berkesan untuk tempoh 1 jam. Doktor Pradeep memberikan 2 biji pil bermakna Reena akan mengikut segala suruhan dalam tempoh masa 2 jam ini.
Tersenyum besar Doktor Pradeep melihat Reena menelan ubat itu.
Tempoh awal berkesan pil ini adalah seawal 15 minit. Jadi Doktor Pradeep melakukan pemeriksaan normal sepanjang 15 minit sebelum dia bermula memberikan arahan kepada Reena.
"Reena, awak tunjukkan saya buah dada sebelah kiri awak" Arah Doktor Pradeep.
"Kenapa saya kena tunjuk... Baik Doktor" kesan pil telahpun bermula. Reena tidak lagi dapat mengawal fikirannya secara terus tetapi apa sahaja arahan orang lain akan dia lakukan walaupun jauh di dalam hatinya dia tidak mahu.
Reena terus mengangkat kedua tangannya kemudian menarik turun gaun di sebelah kiri dan mendedahkan buah dada sebelah kirinya. Ternyata puting susunya telahpun tegang akibat berada di bilik yang sejuk.
"Hahaha... Bagus Reena bagus..." Doktor Pradeep tertawa besar.
...
YOU ARE READING
Bilik No 2
RandomDari bilik Doktor Zurina Reena terpaksa ke bilik Doktor Pradeep tanpa Reena ketahui itulah saatnya dia tersalah membuat keputusan...