"Kita perlukan sampel air kencing awak" beritahu Doktor Pradeep pada Reena.
"Tapi saya nak awak kencing di hadapan saya untuk saya check saluran kencing awak ok ke tidak. Penting pemeriksaan ni ye" terang Doktor Pradeep.
Reena berfikir dalam hati kenapa pula perlu kencing di hadapan doktor ni. Tak boleh ke di tandas sahaja. Bukan ke air kencing ni kotor. Nanti habis terkena pakaian doktor pula. Lagipun... Malulah.
Tetapi itu hanyalah sekadar di hati Reena. Di bawah pengaruh ubat itu Reena hanya bersetuju sahaja dengan suruhan Doktor Pradeep itu.
"Nurse bawakan bekas air kencing" Doktor Pradeep meminta dari nurse.
Nurse pun pergi ke bilik sebelah untuk mengambil bekas.
"Baik. Reena, ke sini dan duduk bertinggung di sini" tunjuk Doktor Pradeep di tengah - tengah bilik tersebut.
Reena pun bangun dan duduk di tempat yang ditunjuk doktor tersebut. Apabila duduk sahaja secara bertinggung, maka gaun yang terbelah amatlah tidak membantu menutupi apa yang ada. Reena berusaha untuk menarik dan menutup apa yang boleh. Terkial - kial Reena menarik narik gaunnya agak menutupi apa yang sepatutnya ditutup.
"Jangan risau. Kita perlukan kerjasama Reena untuk angkat kain gaun ke atas ye" arah Doktor Pradeep lagi.
"Angkat kain doktor...." terhenti sebentar percakap Reena sementara teragak - agak mengangkat kainnya.
"Iya Reena, awak bangun, biar saya buat" arah Doktor Pradeep tegas.
Reena pun bangun dan cuba betulkan kain gaun yang terselit di celah kakinya.
"Reena angkat tangan awak dan letakkan di atas kepala awak, jangan ganggu tugas doktor ok" Doktor Pradeep pantas memberi arahan lagi.
Reena pun terus serta merta mengangkat tangannya dan diletakkan di atas kepalanya. Di dalam hatinya bermain segala macam perkara. Perkara pertama yang dia ingat adalah ingin menjerit memanggil mamanya.... Tapi itu hanya sekadar di hati, dia tidak lagi dapat mengawal tubuhnya yang terus menerus mengikut sahaja arahan Doktor Pradeep itu.
Doktor Pradeep pun berpusing ke belakang Reena dan mengangkat kain gaun di bahagian belakang. Diangkat separuh kemudian Doktor Pradeep menggulung - gulung membentuk gulungan kecil kemudian diselit ke bahagian pinggang gaun yang mempunyai tali ikat.
Doktor Pradeep menatap punggung Reena yang pejal itu. Sangat indah pandangan nya. Doktor Pradeep terus duduk bertinggung untuk berada lebih dekat dengan punggung Reena. Reena yang masih memandang ke hadapan tidak tahu akan apa yang Doktor Pradeep lakukan di belakangnya.
Lama Doktor Pradeep menikmati pandangan indah itu.
"Doktor, bekas air kencingnya" nurse pun beritahu doktor sambil membawa bekas masuk.
Doktor Pradeep pun bangun dan berpusing ke hadapan Reena pula. Doktor Pradeep lakukan hal yang sama, diangkat separuh kain gaun dan digulung - gulung kecil lalu diselit di celah tali di pinggang.
Kini Reena sudahpun bogel dari pinggang ke bawah. Ternyata Reena tidaklah begitu menjaga bulu - bulu di bahagian sulitnya. Kelihatan bulu - bulu yang agak panjang dan berselirat.
"Nurse sediakan shaver ya, kita kena buang bulu - bulu ini" kata Doktor Pradeep.
"Ok doktor" nurse pun berlalu mencari shaver.
"Emm doktor... kenapa kena shave ye... kena doktor yang shave ke?" tanya Reena yang masih mengangkat tangannya di atas kepalanya.
"Iya Reena ini penting kerana saya perlu periksa dengan terperinci, setiap inci kulit awak saya kena check. Jadi untuk itu, kita kena shave" terang Doktor Pradeep.
"Ini bulu ni panjang sangat.... Kita kena shave untuk mudahkan kerja ok" tambah Doktor Pradeep lagi.
Sambil menerangkan kepada Reena tangan Doktor Pradeep mula memegang bulu ari - ari Reena dan menarik sedikit yang panjang.
"Aduh ... sakit doktor" Reena jerit kecil.
"Haa kan ... itu baru sikit, nanti kalau tersangkut dekat equipment, boleh tercabut bulu ni... Lagi pedih. Kita shave ye?" Doktor Pradeep memujuk Reena.
"Oo..Ok doktor" Reena dengan mudah setuju.
"Sekarang awak ada rasa nak kencing tak?" tanya Doktor Pradeep sambil menekan - nekan ari - ari Reena.
"Emmm... Tak sangat doktor" jawab Reena.
"Kalau macamtu kita shave dululah. Jom ke katil ni" Doktor Pradeep pun membawa Reena kena katil pemeriksaan.
Reena ditolak ke katil oleh Doktor Pradeep dan Doktor Pradeep dengan mudahnya memegang Reena di pinggang dan mengangkatnya ke atas katil. Reena juga masih meletakkan tangan di atas kepala membuatkan tugas doktor menjadi sangat mudah.
"Reena baring ye. Tangan letak atas perut atau di mana yang selesa ye" arah Doktor Pradeep lagi.
Reena pun terus berbaring dan meletakkan tangannya di sisinya.
"Saya angkat kaki awak untuk letak di atas support ni ok" beritahu Doktor Pradeep.
Doktor Pradeep pun mengangkat kaki Reena sebelah demi sebelah dan diletakkan ke atas support di kiri dan kanan katil. Selepas itu Doktor Pradeep menarik badan Reena ke hadapan sedikit untuk memastikan Reena selesa.
"Baik, selesa tak baring tu? Ada sakit kat mana - mana?" tanya Doktor Pradeep.
"Ok je doktor... Tapi rasa sejuklah... hmmmm" Reena memberitahu Doktor Pradeep.
"Sejuk di mana? Di sini?" Doktor Pradeep bertanya sambil menyentuh bibir pantat Reena dengan jari telunjuknya.
"Aaaa.... Ddddoktor... Ssssemua kat bbbbawah pun sejuk" beritahu Reena tergagap - gagap.
"Tak apa, nanti kita panaskan sedikit kawasan ini ok?" tanya Doktor Pradeep sambil mengusap - usap tundun pantat Reena yang sekarang dipenuhi bulu - bulu panjang yang bakal dipotong oleh Doktor Pradeep nanti.
Doktor Pradeep tersenyum besar menjamu selera memerhati santapannya pada hari ini.
...
YOU ARE READING
Bilik No 2
De TodoDari bilik Doktor Zurina Reena terpaksa ke bilik Doktor Pradeep tanpa Reena ketahui itulah saatnya dia tersalah membuat keputusan...