UYARI:Düzenlenmiştir,İyi okumalar...
"Konakta ki bu telaşın nedeni nedir?"
"Neden olabilir Aram Ağa geliyor."
"Aram Ağa'da kimdir?"Rona'ya işi varken bulaşmayı sevdiğim için sordum.Amcam oluyor kendisi {Üvey}
"Mardin'e adını duyurmuş,köklü bir aşiret ağası.Elimin ayağımın altından çekil Berham"
"Bence çok abartıyorsunuz."
"Bunu amcanın karışsında söyleyebilecek misin? "
" O kim oluyor? Asıl karşıma çıkmaması gereken kişi. "
"Berham çok saçmalamaya başladın.Apê te(Amcanı) kaç yıldır görmüyorsun.Duyduğuma göre oralarda biraz kafayı sıyırmış. "
Son söylediklerini dinlemeden,mutfaktan çıktım. Odama geçip biraz kafa dinlemek istiyordum.
---
Fazlaca korna sesi yankılanıyordu konağın girişinde.Davul zurna eklenince ne olduğunu merak edip camdan göz attım.
'Şu meşhur Aram Ağa gelmiş'gözlerimi devirip camın önünden ayrıldım.Açık olan kapıdan çıkıp onu karşılamaya indim.
"Cilên xwe biguherînin eşek sıpası!!(Üzerini değiş)"
Rona benim giysilerime karışmayı çok severdi.Ne yani şort ile çıksam karşısına.Bacaklarımı mı kırıcak?Sen ölünce yerine geçicek kişiyim diyebiliriz. Ama benden önce 2 tane daha amcam ve abim var. Aslında şu an ağa olması gereken kişi benim babamdı.
Babam ben küçükken öldürülmüş.Annem ise ben 6 aylıkken babamın katilene kaçmış.Ben hiç anne sütü içmemişim.Hep mamalarla beslemiş sevgili amcamlarım.
Neyse şunu bir karşılayım devam ederiz benim bol maceralı hayat hikayeme.
Amcam olduğunu söylemeseler inanmam.Benim hatırladığım gibi değildi çok değişmişti.
Saçları kömür rengindeydi,gözleri onun tersine denizi kendinden utandıracak düzeyde mavilere sahipti.
Hafif kemikli burnu,soluk pembe dudakları.Yüzünden anlaşıldığı kadarıyla gergindi.Alnında belirginleşmeye meyilli damarı.Keskin yüz hatları,sıralı beyaz dişleri ile her şey tamamlanıyordu.
Boy pos desen,o kadarı beni aşar.
Elimi sıkıca tutup,salladı.
"Hoşgeldin Aram ağa"pek samimi değildi,gerek yoktu zaten.Bana aşık olucak hâli yok ya.Güleyim bari,hava da kalmasın.
Kafası ile onayladıktan sonra elini bırakıp eve gitmek isterken.Sıkıca tutmuştu beni kendine doğru yaklaştırdı.
"Rona'nın dediği şeyi dinleyip üstünü değiştirmeliydin.Şortunu yırtmamı istemiyorsan gözümün önünden kaybol!"
Sıcak nefesini kulağımda hissedince irkilmiştim.Arkama bile bakmadan hızlıca konağa girdim.Merdivenleri 3'er 3'er çıkıyordum.Sanki emirlerine uymazsam beni öldürecekmiş gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAM AĞA (Gay-Mpreg)
Random•Eşcinsel ve Mpreg içeriklidir!• Uzun bir süreden sonra gelip her şeyim olacağını bilmezdim. |13.04.2021-30.05.2021|