4.Bölüm

11.9K 598 121
                                    

İyi okumalar...

{Berham}

Masada kuş sütü eksikti sadece.Bu sabah yeni tadlar keşfedeceğimi anlamıştım.Yengem karadenizli olduğu için farklı yemek kültürlerine sahipti.

Hayatım boyunca Mardin'den çıkamadım.18 yılımı boş yaşadım diyebiliriz.Nankörlük etmek istemem baya rahat yaşadım.Amcam geldikden sonrasını saymazsak.

Çayları bardaklara doldururken bende televizyonu açtım.Hiçbir şey olmuyordu erken saatlerde.

Abimde masaya oturunca yemeğe başlamıştık.

Bakır şeyin içindekini sormam gerekiyordu çok güzel duruyordu.

"O ne?"çayından bir yudum aldı."Kuymak,içinde kaşar ve tereyağ var."dedi Sezen yengem.

Abim"çok güzel tadı var.Yemezsen pişman olursun."

Abim yenilişini gösterdi ekmekle beraber yeniliyordu.Gerçektende çok güzel tadı vardı ama bu beni doyurmazdi.Çok yemek yiyen birisiyim.

---

Yemekleri bitirip masadan kalktık.Kendi odama girip üstümü giyindim.Abim dışarı çıkacağımızı söylemişti.Babamın eski bir arkadaşının yanına uğradıkdan sonra go kart binmeye gidiceğimize söz vermişti.Yenileceğinden habersiz tabii ki de.Ondan önce sinemaya gidebiliriz,yeni bir film sezona girmişti.

Dün gece uyumadan

"Yarın yapacaklarımızı düşün."demişti.

Heyecandan pek iyi uyuyamamıştım, enerjimi yengemin yaptıkları ile toparlamıştım.

"Bu ne hazırlık,sevgilinle buluşmaya gitmiyorsun.De haydeee"bağırma seslerini duyunca saatimi takıp.Odadan çıktım.

Yengem elini ağızına kapatıp."Çok yakışıklı olmuşsunuz."dedi.Abimin yanağına küçük bir buse bırakıp sarıldı uzun uzun...

---

Etrafa çok fazla bakıyordu,sanki bir şey olucakmış gibi hep tetikdeydi.

Araba durunca,kemerime sarıldım çıkarmak için."Sen arabada bekle beni.Eğer saat buçuk olursa konağa git tamam mı?"

Kafamı olumlu anlamda sallayıp sürücü koltuğuna geçtim.

Telefonumun şarjı az olduğu için onunla ilgilenememiştim.Bende yoldan geçen arabaların markalarını saymaya başladım.

3 tane jeep yolu kapatırken saate bakmıştım.14.30'du abimin sözünü dinleyip arabayı çalıştırdım.Kulaklarıma dolan silah sesiyle tereddüt de kaldım geri dönüp baksam mı diye.Ama abiminde yanında silah taşıdığı aklıma gelince sıkıntı etmemiştim.

---

Telefonumu şarja taktım amcamların yanına geçip oturdum.

Telefonuma gelen bildirime bakıcakken Yekta Amcama yabancı bir numara abimin cansız bedeninin fotoğrafını atmıştı.

Cansız beden.

Donmuştum,elimden telefon düşünce kendime gelmiştim.

Tüm sinirlerim çekilmişti vücudumda anlam veremediğim bir sızı vardı.Peki ya neden gözlerim yavaş yavaş kapanıyor...

ARAM AĞA (Gay-Mpreg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin