A kezdetek

54 5 0
                                    

Shara a Morakon élt mióta az eszét tudta. Négy éves korában egy furcsa hölgy jelent meg a házuk ajtajában. Shara szülei gyermekük első heteiben látták a lányuk különleges. A titokzatos hölgy elmagyarázta nekik, hogy a lányukból jedi lehet. A szülők sok történetet halottak a jedikről. Tudták, hogy ők a béke őrei és ők  harcolnak kint a fronton a klónok élén. Az ismeretlen nő elmondta, hogy ő jedi. A szülők tudták hogy ez egy jó lehetőség egy jó életre a lányuk számára. Így a szülők ha fájó szível is de elengedték a lányukat jedinek.

16 évvel később

Shara a Moraki jedi templom közelében meditált. Zavart érzett az erőben. A zavar nem most hanem a jövőben volt. Próbált megszabadulni attól az érzéstől hogy hamarosan az egész élete meg fog változni. Ezen gondolatmenet végén felpattant és elviharzott a jedi templomba. Meg sem ált  a szállásáig. Nem kellet aggódnia, hogy bárkinek is feltűnne a hiánya. Mióta a mestere meghalt rajta és a jedi templom furcsa mungó gondnokain kívül nem járt más a bolygón az elmúlt öt évben. Gyorsan összeszedte kevéske holmiját és már rohant is a jedi templom leszállójához. Tudatosan ment egy bizonyos hajó felé a hajóját a mestere hagyta rá. A hajó gyönyörű volt. A lány szerette szép karcsú alakját. Gyorsan felsietett a rámpán és beizzította a hajtóműveket, majd elvégezte a félszálas előtti ellenőrzéseket. Miután ezzel megvolt gyorsan orbitális pályára ált és munkára fogta a navigációs komputert. Maga se tudta hova akar menni így az ösztöneire bízta magát. Az újai csak úgy siklottak a billentyűk fölött. Mikor jelzett a hajó azonnal belépett a hipertérbe. Körülbelül harminckét-parszek múlva kilépet a hiperűrből egy aprócska bolygónál. Fogalma sem volt hol kötött ki így a hajó adattárolójából előkereste a csillagtérképét és megnyitotta. Meglepődött mikor kiderült, hogy a Soranánál kötött ki. Hiszen ez egy fejvadász tanya volt. Itt gyülekeztek a kihívásra vágyó fejvadászok ezrei.
- Ha egyszer az erő idevezettet látogassuk meg fejvadászokat. - mormogta – Fogalmam sincsen ez mire lesz ez jó de csináljuk.

A remény kora |Star Wars ff.| [Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora