𝟎𝟐 - 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈.

2.1K 191 37
                                    

- ♡ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- ♡ -

"ne saçmalıyorsun sen ya?"

"ne? ben mi saçmalıyorum? noldu doğruları duymak zoruna mı gitti?!"

bu ses de ne? ah, doğru. yine kavga ediyor olmalılar. genç kız kavga seslerini biraz olsun bastırmak umuduyla battaniyeyi kafasına kadar çekip elleriyle kulaklarını kapattı. her güne gözlerini bu gürültüyle açıp tekrar bu gürültüyle de kapatıyordu. anne ve babasının arası bozuktu, kızın anıları zihninde yer etmeye başladığından beri onları tartışır halde hatırlıyordu. ne bir büyüğü ne de bir kardeşi olmadığı için de bu eziyete tek başına dayanmaya çalışıyordu.

y/n'nin gözleri aklına gelen mutsuz anılarıyla birlikte doldu. fakat gözyaşlarının yanaklarından süzülmesine izin vermeden kendini toparladı. sonuçta artık o kadar yalnız değildi. liseye geçtiğinde arkadaşları olmuştu ve en önemlisi artık hayatında kenma vardı. sadece mesaj atarak da olsa onunla rahatça iletişim kurabilirdi. y/n telefonunu yastığının altından çıkardı ve hattını değiştirip kenma'ya mesaj attı.

bilinmeyen numara:
günaydınn!

iletildi, 07.06

bilinmeyen numara:
hey kenma, hala uyuyor musun?

iletildi, 07.10

y/n, kenma'dan bir cevap alamadı. büyük ihtimalle tüm gece oyun oynamıştır ve daha uyanamamıştır diye düşünerek okul için hazırlanmaya başladı.

-

genç kız mutfağa geçip kahvaltı masasına oturdu ve ailesinin gergin bakışları altında hızlıca bir şeyler yiyip kendini dışarıya attı.

-

"hey y/n!"

"hey selam kuroo! kenma'yı mı bekliyorsun?"

kenma ve kuroo'nun evleri birbirine çok yakındı. y/n ve ailesi buraya taşındığında y/n lise birinci sınıfa gidiyordu. kenma ile aynı sınıftaydı ve eve yürürken kuroo, y/n'nin evinin onlara çok da uzak olmadığını fark edip onunla konuşmuştu. genç kızın kenmayla aynı sınıfta olduğunu öğrendiğinde ise onları arkadaş yapmak için oldukça çabalamıştı. aslında y/n bu durumdan şikayetçi değildi, zaten pek arkadaşı olmadığından dolayı kuroo'nun, onu kenmayla arkadaş yapması güzel olabilirdi. fakat kenma bu konuda kendini biraz geri çekmiş ve kızla konuşmayı reddetmişti. y/n bu duruma üzüldü ama yine de kuroo ve az da olsa kenma ile konuşmaya devam etti. lise ikiye geçtiklerinde genç kız hislerinin farkına varmıştı. ne konuşmaya ne de itiraf etmeye cesareti yoktu, kuroo da ortaya bu "bilinmeyen numara" olayını atmış y/n'nin arkadaşı akemi'nin de onu desteklemesiyle y/n, kendini yeni bir hat almaya giderken bulmuştu.

𝙥𝙪𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜. | kenmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin