- ♡ -
y/n üstünü değiştirdikten sonra hızlıca merdivenlerden indi. hafta sonuydu. normalde ailesinin evde olması gerekirdi fakat annesi doktor randevusu olduğunu söylemişti, mutfağın ortasındaki kırık bardaktan da anlaşıldığı üzere babası da aralarındaki kavga üzerine dışarı çıkmış olmalıydı. çünkü ev oldukça sessizdi.
genç kız bu görüntüye alışık olduğu için herhangi bir tepki göstermeden kırık parçaları eliyle toplamaya başladı. bugün dikkati dağınık olduğu için ufak bir parça tarafından eli kesilmişti. of, bir bu eksikti!
elini suya tutup yerdeki parçaları toplamaya devam etti. akemi'ye yarım saate geleceğini söylemesine rağmen çoktan 20 dakika geçmişti. daha fazla oyalanmamak amacıyla yara bandı aramakla uğraşmadan evden ayrıldı.
-
"hey, geç kaldın!"
y/n adımlarını biraz daha hızlandırdı. gülümseyerek akemi'nin yanına ulaştı. "kusura bakma-"
"y/n, elin kanıyor! iyi misin, ne oldu?"
"ah, sakin ol. su içerken bardak elimden kayınca yere düşüp kırıldı. temizleyeyim derken kestim."
"yanımda da hiç yara bandı yok ki. şu peçeteyi al en azından." akemi çantasının içinden peçete çıkardı ve y/n'ye uzattı.
"teşekkür ederim ama endişelenme, acımıyor zaten. hem onu boş ver de kuroo'nun bu sıralar davranışları çok farklı değil mi?" genç kız dikkatin onun üzerinde olmasını istemediği için hemen konuyu değiştirmişti.
"hm nasıl yani?"
y/n elindeki peçeteyi yarasına bastırırken bir yandan da parka doğru yürümeye başladılar. "hayır, normalde de kenma ile beni yakınlaştırmaya çalışıyordu ama bu sıralar üstün bir çaba harcıyor."
"doğru söylüyorsun. belki de kenma gidip ona bilinmeyenle ilgili bir şeyler anlatmıştır, o da kenma'ya yardımcı oluyordur."
y/n sıkıntıyla nefes verdi. "olabilir."
akemi onun bu halini görünce bir kolunu y/n'nin omzuna doladı. "hey, böyle yapma! ne olursa olsun iyi oldu bu buluşma işi. böylece seni y/n olarak da tanımış olacak."
"yine de hiç şeyi düşünmedin mi? sanki bana karşı ayrıca uzak duruyor. evet, herkese soğuk ama benden kaçıyor gibi."
"bugün sorarız artık."
"hayır, saçmalama-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙥𝙪𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜. | kenma
Fanfiction[𝗸𝗲𝗻𝗺𝗮 × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗻𝗺𝗲𝘆𝗲𝗻 𝗻𝘂𝗺𝗮𝗿𝗮: and i've heard of a love that comes once in a lifetime 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗻𝗺𝗲𝘆𝗲𝗻 𝗻𝘂𝗺𝗮𝗿𝗮: and i am pretty sure that you are that love of mine - ♡ - ✦ başlangıç: 050421 ✦ bitiş: 210621