𝟏𝟎 - 𝒈𝒂𝒎𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓.

1.7K 195 103
                                    

- ♡ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- ♡ -

kuroo, yakınlarındaki marketten aldığı içeceklerden birini kenma'ya uzatarak banka oturdu. kenma içeceği oğlanın elinden aldı ve başını switch'inden kaldırarak kuroo'ya baktı.

"kuroo, ben sanırım bilinmeyenin kim olduğunu buldum."

kuroo da y/n gibi kenma'nın bilinmeyeni bulacağını biliyordu fakat bu paniklemesine engel değildi.

kuroo, y/n ile uzun zamandır arkadaştı ve onun kenma'yı nasıl sevdiğini de biliyordu. bu konuda hareketleri çok pervasızcaymış gibi görünse de aslında elinden geldiğince y/n'nin kırılıp, utanmayacağı şekilde hareket etmeye çalışmıştı. şimdi kenma'nın ağzından çıkacak sözlerin genç kızın kalbini kırabilme olasılığının olması kuroo'yu germişti.

"hm kim olduğunu düşünüyorsun peki?"

kenma başını önüne eğdi. tahmininin doğruluğundan emin değildi. çünkü işe hislerini de karıştırdığını fark etmişti.

bir süre aynı şekilde durduktan sonra kafasını kaldırdı. "kendi düşüncemi söylemeden önce başka bir şey sormak istiyorum."

kuroo meraklı bir şekilde bakışlarını arkadaşına çevirdi. "evet?"

"eğer çevremdeki birinin içten içe bilinmeyen çıkmasını istiyorsam bu o kişiyi sevdiğim anlamına mı gelir?" kenma'nın sesi sonlara doğru kısılsa da kuroo her şeyi net bir şekilde duymuş ve heyecanla konuşmuştu.

"KENMA ÇABUK KONUŞ KİMİ SEVİYORSUN?!"

kenma arkadaşının bu tepkisi karşısında irkilerek geriye çekildi. "kuroo bir sakin olsana!" hızlıca başını yana çevirdi "hem ben daha emin değilim!"

"oi ortada emin olunacak bir şey yok. eğer içten içe bunu diliyorsan o kişiyi gerçekten seviyorsundur."

"peki ya tahminimde kişisel duygularım daha etkili olmuş ve yanlış düşünmüşsem? o zaman bilinmeyen üzülmeyecek mi?"

"madem böyle düşünüyorsun o zaman tahminini benimle paylaşabilirsin. ben dışardan bir göz olduğum için sana tahminin doğruluk ihtimali hakkında yardımcı olabilirim." kuroo, içinden o kişinin y/n çıkmasını dileyerek sakin kalmaya çalışıyordu. akemi ile birlikte uğraştıkları tüm şeylerin, y/n'nin duygularının ve bu üçlünün emeklerinin boşa gitmesini istemiyordu.

kuroo'nun fikri kenma'ya mantıklı geldiği için utana sıkıla cevap verdi. "y/n... olduğunu düşünüyorum." derin bir nefes aldıktan sonra devam etti. aklındakileri sesli söylemenin bu kadar zor olacağını düşünmemişti. "bilinmeyenin söylediği çoğu şey uyuyor. bana yakın olan biri, oyun oynamayı seviyor, maçlarıma geliyor ve bir de...

𝙥𝙪𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜. | kenmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin