𝟎𝟕 - 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒎𝒆𝒔𝒔𝒂𝒈𝒆.

1.4K 183 34
                                    

- ♡ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- ♡ -

y/n çalan telefon sesiyle başını yastıktan kaldırıp telefonunu aramaya başladı. sonunda çalan telefona ulaştığında aramayı cevapladı. "GERİZEKALI SEKİZ SAATTİR ARIYORUM NİYE HEMEN AÇMIYORSUN!" 

kulaklarını akemi'nin hafif kızgın sesi doldurduğunda y/n, gülerek gözlerini devirdi. "pardon pardon telefonu yatağın içinde kaybetmişim de o yüzden açmak zor oldu."

akemi, "neyse bugün maça gideceğimiz için erkenden arayıp seni uyandırayım dedim." dedi, ardından imalı bir şekilde ekledi, "sen şimdi heyecandan uyuyamamışsındır gerçi."

"akemi!"

akemi gülerek "ne var şimdi yalan mı?" dedi, genç kızla uğraşmaktan keyif aldığı her halinden belli oluyordu.

y/n'nin aklına bu gece uyuyamayıp yatakta dönüp durduğu anlar gelince yüzünü buruşturdu. "her neyse. erkenden çıkıp bir yerlere uğrayacak mıyız?"

"bugün hava çok güzel evde kalmaya gerek yok. maçın yapılacağı salona yakın bir park var, orada oturabiliriz."

"tamamdır, yarım saate kapındayım."

genç kız yüzündeki gülümsemeyle telefonu kapattı. kenma'nın daha önceki maçlarına giderken hiç bu kadar heyecanlandığını hatırlamıyordu. oğlan maçlarda tribünlere çok göz gezdirmediği için y/n rahatça maçı izleyip çıkardı fakat bugün öyle olmayacağı çok barizdi.

kuroo, maçtan sonra hep birlikte bir yerlere gitmeyi önermişti. y/n hemen kimliğinin ortaya çıkmasını istemediği ayrıca kenma'nın yanında açık vermekten korktuğundan dolayı gitmek istememişti. eh ne kadar direnirse dirensin akemi ile kuroo'nun ısrar ve tehditlerinden kaçamamıştı. bu ikisi de yan yana gelince çok korkunç oluyorlar. bunların dışında kenma'nın bilinmeyeni bulmak için izleyicilere daha çok dikkat vereceğini biliyordu. tüm bunlar birleşince de genç kızın gergin olması oldukça doğaldı.

y/n, bunları düşünürken aklına bugün kenma'ya mesaj atmadığının gelmesiyle hemen telefonunu eline aldı. hızlıca hattı değiştirdi ve bir bildirim geldiğini fark etti. bildirim mi? iyi de ben bu hattı yalnızca kenmayl- BİR SANİYE İLK MESAJI KENMA MI ATMIŞ?!

kenma:
günaydın

bilinmeyen numara:
gğnydn

kenma:
um yine bir yerlere düşmedin değil mi? 

bilinmeyen numara:
ypk iyitim 

öhm

sadece ilk mesaj atan sen olunca şaşırdım

kenma:
ah evet, bugün ben yazayım dedim

saat ikideki maça gelecek misin?

bilinmeyen numara:
ehh bilmem

sonuçtaa hemen beni bulmanı istemem

kenma:
hyaır dur

şey yani gel lütfen

eğer istemezsen kim olduğundan emin olsam bile yanına gelmem zaten

y/n, ekrana bakarken sırıttı. inanamıyorum, heyecandan yazamadı mı?

bilinmeyen numara:
aww kenma çok tatlısın

tabii ki geleceğim sadece şaka yapmıştım

kenma:
oh, anladım

gelecek olmana sevindim

o zaman orada görüşüz?

bilinmeyen numara:
görüşürüz!

hoşça kal kenma <3

kenma:
ah dur!

bir şey soracaktım 

bilinmeyen numara:
tamam, sorabilirsin

kenma:
a şey

kenma parmaklarını huzursuzca klavyenin üzerinde gezdirdi. kuroo'nun sözlerinden sonra bilinmeyenin görünüşü hakkında bir şeyler sorması gerektiğini düşünmüştü fakat bunu nasıl yapacağını bilmiyordu.

kenma:
gözlerin ne renk?

bilinmeyen numara:
ne?

kenma:
ee seni bulmak için bu tür sorular sorarsam daha kolay olur diye düşündüm

yine de istemiyorsan cevap vermek zorunda değilsin tabii

kenma uygulamadan çıkıp başını yastığa gömdü. argggh kuroo keşke seni dinlemeseydim. reddedecek ve rezil olacağım. kısa sürede gelen bildirim sesiyle çekinerek de olsa telefonu eline aldı.

bilinmeyen numara:
ha tamam sorun değil

göz rengim e/c

kenma:
cevap verdiğin için teşekkür ederim 

görüşürüz

kenma sırıtarak telefonu yatağa bıraktı ve sırıttığını fark etmesiyle elini dudaklarına götürdü. shit, cidden onunla konuşurken gülümsüyormuşum.

- ♡ -

selam!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selam!

bölümü uzatsam mı yoksa ikiye bölüp olayları diğer bölümde mı yazsam diye kararsız kaldım. normalde uzatacaktım fakat uzun süredir bölüm atmadığım için hızlı olması adına kısa bıraktım.

bir sonraki bölümü daha uzun ve dolu yazmaya çalışacağım.

umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. bölüme vote atmayı ve düşüncelerinizi yorumlar kısmında belirtmeyi unutmayın!

iyi günler dilerim! <3

𝙥𝙪𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜. | kenmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin