23.

475 7 3
                                    

Olyan nehéz megérteni néha Markot, hogy az hihetetlen. Néha komolyan azt hiszem, hogy talán tetszem neki de ezt gyorsan el is kell vetnem mivel nem cseszhetek ki a bátyámmal. Nehezen de végül el tudtam aludni.

* Másnap *

Reggel korán keltem de fogalmam sincs, hogy miért. Úgy gondoltam ha már a többiek úgy is alszanak egy ideig akkor elmegyek és futok egyet. Írtam egy cetlit, hogy elmentem.

Már két utcát is lefutottam mikor csörgött a telefonom.

- Haló?- szóltam bele mivel fülhallgatóval voltam meg se néztem, hogy ki hív.

- Szia hugi mizu arra fele?- szólt bele a telefonba a bátyám.

- Mason szia minden oké. Tegnap voltunk vidámparkba.- mondtam neki lihegve.

- Az tök jó de várj VIDÁMPARKBA? És te mért lihegsz így??- lassan már ordított a telefonba.

- Éppen futok. De mért akadtál fenn a vidámparkon?

- Hát Mark nem szeret vidámparkba járni..

- Igen tudom elmesélte nekem de velünk vidám emlékeket szerzet.

- Elmesélte? Hát okéé .

- És veled minden oké?

- Persze képzelt Nancy nagymamája Elizabeth néni a szomszéd.

- Mi,? Komolyan ezt honnan tudod?- csodálkoztam rajta.

- Kint voltam a kertbe mikor megláttam a szomszédba Nancy és rá köszöntem.

- Oh értem na mindegy most leraklak bátyó mivel vissza értem ha van valami nyugodtan hívj. Puszi- búcsúzkodtam el.

- Jól van hugi legyél jó szeretlek.

- Én is szeretlek!- és bontottam a vonalat.

Kivettem a fülest és elindultam be a ház ahol még mindig síri csend volt. Ezek még mindig alszanak? Lassan már 10 óra .

Felmentem és gyorsan letusoltam és átöltöztem. El is indultam felkelteni Arianat.

- Hercegnő ideje fel kelni hasadra süt a nap- keltegettem fel.

- Amy hát itt maradtál?- kérdezte csodálkozva.

- Hát persze hova mentem volna el?- kérdeztem.

- Hát hallottam azt ajtó csukódást.

- Itt vagyok nyugi gyere keltsük fel a bátyád.

Elindultunk Mark szobája felé és bekopogtam de nem jött válasz szóval benyitottunk de a szoba üres volt csodálkozva néztem körül és egyetlen kérdésem volt. HOL VAN MARK??

- Hol van a tesó?- kérdezte szomorúan Ari.

- Jaj most jutott eszembe elment a boltba de buta vagyok. Menny le reggelizni az asztalon van a palacsinta.

Miután lement Ariana én kétségbe esetten kerestem a telefonom. Miután meglett rögtön hívtam Markot.

5. csöngetésre fel is vette de mielőtt bele szólhattam volna egy női hang kezdett beszélni.

- Te meg ki vagy?- kérdezte tőlem.

- Itt az a kérdés, hogy te ki vagy?

- Oh én Britany vagyok mért keresed Markot?- az állam a padlón koppant komolyan az exénél van?.

- Ott van Mark? -kérdeztem idegesen.

- Őt nem tudom adni most éppen zuhanyzik bár rám is rám férne úgy leizzasztott- nevetett nyávogósan.

Lehetünk MI is?Where stories live. Discover now