10.

492 5 0
                                    

* Másnap *

Az ébresztőm hangjára keltem fel a mai szettem egy sima farmer és egy fekete trikó a farmer kabátommal mert ahogy látom elég hűvös van kint. Felkaptam a cipőm meg a táskám és elindultam gyalog.

Nem volt kedvem reggelizni se anyáékkal találkozni már nagyba sétáltam mikor egy Audi lassított le mellettem.

- Gyere Amy elviszlek!- szólt nekem Mark?....

- Nem köszi inkább gyalog megyek.

- Ne hülyéskedj gyere.!

Miután rá vettem magam ,hogy beszálljak beállt az a hülye kínos csend amit a hasam korgása szakított félbe nem mertem Mark felé fordulni egy idő után azt vettem észre, hogy egy kávézó előtt álltunk meg.

- Mit csinálunk itt?- kérdeztem furán.

- Hallottam, hogy éhes vagy és még én se reggeliztem szóval elhoztalak enni gyere!

Nagyon hangulatos volt a kis kávézó belülről is beültünk egy hátsó boxba és már jött is hozzánk egy idős hölgy.

- Mit hozhatok kedveskéim?- kérdezte kedvesen a néni.

- Amy te mit kérsz?

- Egy vaníliás cappucinot és egy sajtos rudat kérnék.

- Én egy fekete kávét és szintén egy sajtos rudat szeretnék.- felelte Mark.

- Rendben kedveskéim egy pillanat és hozom.- és már el is sietett.

- Hogy hogy nem a srácokkal jöttél?- tette fel a kérdést miközben a reggelinket falatoztuk.

- Nem volt kedvem anyával meg Masonnel találkozni.

- Össze kaptatok?- kérdezte kedvesen. Láttam rajta, hogy tényleg érdekli.

- Igen mondhatjuk így is. - vontam vállat.

Ezután nem nagyon beszélgettünk gyorsan megettük a reggelit és elindultunk a suliba. A kapuban megláttam a többieket köztük a bátyámat is. Akkor szembesültem a ténnyel, hogy tegnap tagadtam, hogy van köztünk valami de ez eléggé félre érthető. 

Lehetünk MI is?Onde histórias criam vida. Descubra agora