17.

448 5 0
                                    

Annyira elegem van már mindenkiből most itt van anya Mason, Mark meg persze Britany is na igen tőle a hajam égnek áll. Valamit most már kezdenem kell magammal. Egész nap ki se mozdultam a szobámból zenét hallgattam, filmet néztem, festettem tök jól elvoltam mikor zajokra nem lettem figyelmes pontosabban a szomszéd szobából. Nem szoktam hallgatózni de most nem tudtam megállni.Ha jól hallottam Mark van itt Masonnél.

- Am nagyon haragszik rám – kérdezte Mark.

- Mi az, hogy haragszik? Egész nap nem jött ki a szobájából. De te miről beszélsz?

- Mi? Neked nem mondta? Tegnap még az ajtóban elkaptam őt beszélni akartam vele de jött Britany és elment.- magyarázott Masonnek.

- Fogalmam sincs mondom nem jött ki a szobájából zenét hallgatott meg gondolom festett. Tudod még kicsi korunkban csináltunk egy 10 pontos tesó listát. És a 9. szabály, hogy a testvéred barátjával nem jöhetsz össze. - mondta.

Ezek a hülye szabályok annyira idióta vagyok, hogy meg csináltuk. Ő eddig be tartotta a szabályokat nekem is kötelességem.

- Már bocs, hogy de szerintem ez nagy baromság ez a lista mert mi van ha bele szeretsz Nancybe mert láttam, hogy nézel rá.

Erre a választ már nem hallottam mert kapcsoltak zenét.Úgy gondoltam sütök pizzát. Régen mindig én sütöttem a pizzát anyáéknak.Szóval lementem a konyhába és hála az istennek minden meg volt hozzá bekapcsoltam a rádiót amiben éppen a shape of you ment benne szerettem ezt a számot miközben csináltam a tésztát táncoltam rá a szám végén kifulladva támaszkodtam a konyha pultra.

- Khm nagyon jól táncolsz!- szólalt meg valaki a hátam mögött.

- Látod mondtam én, hogy profin táncol.- büszkélkedett a bátyám.

- Pofád lapos Mason... - oltotta be Mark őt.

Nevetve a fejemet ráztam.

- Fiúk menjetek ki a konyhából még nincs kész a pizza gyerünk kifelé!..- hessegettem ki őket.

Ahogy gondoltam mentek is xbox-ozni én pedig míg vártam, hogy a pizza kész legyen olvastam egy kicsit.

- VÁJUHOZ!- kiáltottam el magam.

A fiúk döbbenten ültek le az asztalhoz.

- Mi az?- próbáltam nem elnevettni magam.

- Te most komolyan azt mondtad nekünk. Hogy vájuhoz?- Mark tért elsőnek magához az ámulatból.

- Inkább egyetek- nevettem el magam rajtuk.

Nagyon jó étvágyuk volt..

Lehetünk MI is?Onde histórias criam vida. Descubra agora