Bölüm 11 Sarhoş

47 7 5
                                    

Medyadaki şarkı müq. Alevhan ve Yiğit yüzünden dilime takıldı yaw. evde bütün gün 'Aleyküm Selam bak' diye dolaşıyom. Diğerini de diğer bölümde atıcam. Şarkıyı açmayı unutmayın. 

***

Yaklaşık 2,5 saattir muhabbet edip içiyorduk. E kafalar da güzel olmaya başlamıştı. Ozan zaten bir yarım saat önce elenmişti. Horlaya horlaya uyuyor şu anda ayı. 

Abim ve Alya abla kendi aralarında bir şeyler fısıldaşıp gülüşüyorlar. Umut içmemişti zaten çok fazla, pek sevmiyormuş. O da kendi halinde takılıyor.

Aylin Ozanla uğraşıyor. Şu anda Ozan'ın parmağını alıp burnuna soktu, diğer elinin baş parmağını da bir bebek gibi ağzına koydu. Iyy iğrenç bir kankam var. 

Atakan bana bakıyor. Ney Atakan bana mı bakıyor? Neden bakıyor? Olum ay aklıma gelen şey olmasın sakın.

Şimal: Şşş ayı mı oynuyor burda? Ne bakıyon?

Atakan: Güzele bakmak sevaptır.

Şimal: Allah Allah televizyon mu açık kalmış?

Atakan: Bana odun diyene bak, şurda iki iltifat ettik burnumuzdan getirdin.

Şimal: Ben gelemem öyle vıcık vıcık romantik şeylere.

Atakan: İyi

dedi, birasını aldı ve balkona çıktı.

Sanırım kalbini kırmıştım, düzeltmeliydim. Dolapta cephanelik olarak sakladığım Dark Blue'ları alıp balkona çıktım. Sallanan salıncakta oturuyordu. Yanına oturdum;

Şimal: Atakan

Atakan:

Şimal: Az kibar ol be ayı hı değil efendim diceksin.

Atakan: Bunu bana sen mi söylüyorsun?

Şimal: Ya Atakan, özür dilerim. Ben öyle demek istemedim ki. Takılıyordum sadece. Küsme bana sakın.

Atakan: Küsmedim zaten, sadece anın içine sıçtın o kadar.

Şimal: Püü terbiyesiz.

Atakan: Ay hayır başlama yine.

Neden bahsettiğini çok iyi anlamıştım. 

Flashback

Ozan: Ya başlıcam şimdi ama hadi olum ver şu topu.

Murat: Vermezsen naparsın lan?

Ne için mi tartışıyorlar? Okulun yanındaki basketbol sahasına basketbol oynamaya gitmiştik. (He amına koyim biz zaten basketbol sahasına voleybol oynamaya gidiyoz. Yazarınızın koala eksikliğinden kaynaklı mallığı var bugün.)

Karşı okulun çocukları da gelmişlerdi. Ozan topu potaya attıktan sonra karşı okuldan Murat topu alıp vermemişti. Şimdi de kavga ediyorlar. Ve eğer ben araya girmezsem bu işin sonu karakolda bitecek gibi görünüyor.

Atakan: Ne mi yaparız? Amın-

Şimal: İman var içimde, güçlü bir biçimde. Püü. Kavga etmeyin arkadaşlar. Bu saha hepimizin lütfen arkadaşça oynayalım.

Flashback Son

Şimal: Kabul et ama o gün kavgayı baya iyi ayırmıştım.

Atakan: Ben de ona şaşırıyorum ya. Olayı çok saçma bir şekilde sonlandırdın.

Yarım saat sonra

Ay çok sıkıldım ben. Uf. Şarkı dinlemeliyiz. Aynen.

Şimal: Atakan.

Atakan: H- efendim?

Şimal: Şarkı dinleyelim mi?

Atakan: Olur.

İçeriye gidip telefonumu ve kulaklığımı alıp geri yerime oturdum. Ve hemen en sevdiğim playlisti açtım. 'AY playlisti' (anlamını bilen var mıdır? ölseniz bulamazsınız.)

Kulaklığın tekini Atakan'a verdim, diğerini de kendi kulağıma taktım. Ve playlisti oynatmaya başladım. İlk şarkı tabii ki de 'Perros Blancos' başka ne olabilir ki? Şarkının 'Aleyküm selam, bak' bölümünde her zaman olduğu gibi kolumu geri çektim. Alışkanlık olmuş, istemsiz bir şekilde oluyor. 

Sonraki şarkı Motive/Mektup. Bu şarkıya da hastayım. Atakanla şarkıyı bağırarak söylemeye başladık. 

'Yazdığım kaçıncı mektup, yaktığım kaçıncı ağıt? Yazdığım kaçıncı şarkım, kulaklarından uzak?'

Sonraki şarkımız Motive/Ölümsüz. Bunu da söyledik başından sonuna kadar.

'Olmak istiyorum ölümsüz.Ha, ölümsüz; bırak, gün geceye dönsün'

Sıradaki şarkı da güzel. Yani aslında bu tür müziklerin hepsi çok güzel benim için. Tuhan/Esenyurt Trap Merso.

'Esenyurt, Beylikdüzü

Kаpаlı elim, yüzüm

 Azer'dir ekolümüz 

İdolünün idolü'

Uf bu şarkı müq abi ya. Hangi şarkı mı? püü size tabi ki de Uzi/Krvn.

'Her an dönebilir devran 

Kervan, bu gece de kervan 

Derman, dolusunu ver lan 

Şirketim giydiriyo' dızoları Nike'dan'

'Bunu al, yeni gönder 

Kardeşim helikopter pat pat'

Şimdi ise sırada Uzi/Umrumda Değil var. Uzi efsane bir trapçi. Gerçekten kaliteli şarkılar yapıyor. 

'Umrumda değil gerçekten, git 

Her nereye istersen

Yamulana kadar, ilk bayılan öder 

Çekemeyen eve yalnız döner bu gece'

'Cindy; bebek gibi kız

Ve ben yanında modelse hırsız'

***

Sonunda şarkılar bitmişti. Şarkılarla birlikte üçer şişe bira, 2 kutu soğuk kahve 4 paket cips de bitmişti. tabi Atakan sarhoş olmuştu. Ben mi? Ah ben 2. biranın yarısından sonrasını hatırlamıyorum. 

Şuan yıldızları saymaya çalışıyorum. Kaçta kalmıştım? Heh 785, 786, 787 ...

Şimal: Atakan.

Atakan: Efhendiğm.

Şimal: Beni yıldızlara götürsene.

Atakan: Ghel göthürcem.

Atakan bunları dedikten sonra kalktı ve beni kucağına aldı. Napıyo lan bu? Aa çatıya çıkıyoz.

Çatıdaki örtü gibi şeyin üstüne yattık ve yıldızlara bakmaya başladık. Daha sonra Atakan'ın bakışlarını üstümde hissettim ve ona döndüm.

Ay yok bana değil dudaklarıma bakıyo. oha ne? Yavaş yavaş yaklaştı ve beni öptü.



Ay yether. Vallahi çok zorlandım yazarken. Aşırı alev eksikliğim var bugün. İdare edin artık. Yarın yb atarım. hadi bb. Yorum ve oy da atın yaw.

PardonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin