Multi: Almira.
HOAY MAŞALLAH ALMİRA
iyi okumalar 🖤
- - -
EREM'İN ANLATIMINDAN
Ellerimin arasında saçlarım öylece otururken beynimin uyuştuğunu hissediyordum. Maral da gideli 2 gün olmuştu ve neler yaşadığını tahmin dahi edemiyordum. Kendimi o kadar boktan hissediyordum ki bunu kelimelere dökecek halim dahi yoktu.
Karşımda Almira ve ikimizinde bitik hali hiçbir işe yaramıyordu. Maral olsaydı kesinlikle şuan bir plan bulurdu fakat biz onun için hiçbir şey yapamıyorduk.
Lanet olsun... canım neden bu kadar yanıyordu? Yanımda olan her insana zarar geldiği için mi yoksa bu kişi Maral olduğu için mi? Yanımdaki her insana zarar vermekten başka bir şey yapmamıştım şimdiye kadar. Ama bu sefer farklı olsun istemiştim.
En başta bu belaya bulaşmamasını sağlamak için uzak dursam da başaramamıştım. Onunla konuşmak, gülmek güzel gelmişti. Hal ve tavırları sadece bana mı farklı geliyordu? O her şeyiyle fazla güzel geliyordu.
Oturduğumuz masanın üstünde bir gölge olunca sönük gözlerimi gölgenin sahibine diktim. Maral'ın annesi, Alev Gürmen dik yeşil gözleriyle ikimize bakıyordu. Bakışları insanı buza döndürecek türdendi, Maral'ın sıcakkanlı hallerinin aksine.
"Kızım nerede?" aniden sorduğu soruyla gözlerimi kırpıştırdım. Ne diyecektim? Benim yüzümden kızınız kaçırıldı ve gerizekalı gibi onu bulamıyorum mu?
"Oturun isterseniz Alev Hanım, öyle konuşalım." dedi benden bir farkı olmayan Almira. Göz göze geldiğimizde Alev Gürmen olduğumuz kafeyi süzdü. Yüzünü buruşturarak sandalyeye oturunca iyice gerilmiştim. Bir anneye, hele ki bu anne Alev Gürmen'se nasıl kızının kaçırıldığını söyleyecektik?
"Kızım 2 gündür yok ve evden en son sizinle çıkmış. Siz buradasınız, kızım nerede?"
"Anlatması oldukça zor..." diye mırıldandım durumu açıklayacak kelimeler ararken. Pekala bu sandığımdan daha zor olacaktı.
Alev Gürmen kibirli gözleriyle halimi süzdü, "Ne olduğunu biliyorum küçük. Karşında kim var sanıyorsun?" alayla güldü ve devam etti. "Kızımı abinin kaçırdığını biliyorum ama sen bu işin neresindesin?"
"En başında." dediğimde bakışları anlamsızlaşmıştı. "Bak... Altay'la hiçbir zaman abi kardeş olmadık ve olmayacağız. Hayatımda kime değer verirsem benden alıyor."
"Maral'a ne anlamda değer veriyorsun?" kuşkuyla sorduğu soru vücudumun kasılmasına sebep olmuştu. Maral eşcinsel olmadığını söylemişti tanıştığımızda fakat benden hoşlanıyordu. Annesi bu durumu nasıl karşılardı kestiremiyordum.
"Maral'la birlikte Başak da kaçırıldı." Almira suskunluğumu görerek konuyu değiştirdi. Alev Gürmen'in dik bakışları bu sefer Almira'yı buldu.
"Haberim var."
"Onu bulmak için Altay'a oyun oynayacaktık ama Altay oyunumuzu anladı."
Alev Gürmen derin bir nefes aldı. "Size yardım edeceğim ama Maral bunu bilmeyecek."
"Neden?" boşluğuma gelerek sorduğum soruya cevap vermedi.
"Abinle iş birliği yapacaksın Erem." dediğinde kaşlarımı çattım. "Sana güvenmesi için elinden geleni yap ve kızımın yerini bul. Bulduğunda Başak'la birlikte aldırtacağım onları."
"Altay bana güvenmez." dedim kendimden emin bir şekilde.
"Eğer abin sana güvenmezse ve ben kızımı bulamazsam..." mırıldanarak çantasını alıp masadan kalktı. "Üçünüzünde boğazını keserim."
Bize cevap hakkı sunmayarak üstündeki mini elbisesini düzeltti ve kafenin çıkışına ilerledi. Kafenin kapısında bekleyen takım elbiseli iki adam peşine takıldığında onları yeni farketmiştim. Koruması olmalılardı.
"Erem iş sana düşüyor." dedi Almira sessizce. Başak'la aralarında ne vardı bilmiyordum ama Başak'ın üstüne Maral'ın da gitmesi onun çökmesine yetmişti. Sanki konuşmaya hali yok gibiydi.
"Biliyorum."
- - -
ben bir şey söylemeden yorum ve oy atmanız o kadar hoşuma gidiyor ki 🥺🥺🥺
gecenin egosu 🪐
14.04.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennette 7 Dakika | girlxgirl
Teen Fictionİçindeki macera tutkusuna ve merakına yenik düşen Maral karşısına çıkan Erem'den etkilenmeye başlar. Üstelik Erem bir kızdır ve Maral bir kıza karşı hissettiği duyguları kabul etmekte zorlanır. Kabul ettiğinde ise başlarına gelen onca olaydan sonra...