iyi okumalar <3
- - -
Doğmak üzere olan güneşi donarak izlesemde halimden gayet memnundum. Bakışlarımı yanımdaki bedene çevirdim. Erem de aynı benim gibi ıslak bir şekilde dizlerini kendine çekmiş denizin ufkundan doğan güneşi izliyordu.
"Erem..." dudaklarım benden bağımsız bir şekilde mırıldandı. Mavi gözlerini bana çevirdi. Islattığım saçları gözünün önüne dökülmüştü. Nasıl hem güzel hem karizmatik olabiliyordu? Karşımda bir şaheser gibi duruşu kendimi sorgulatıyordu.
"Efendim güzelim?"
"Ben ilk defa kendimi böyle hissediyorum." hafifçe kaşlarını çattı. Dudaklarımda hafif bir gülümseme oluştu. Anlamadığında ve odaklandığında kaşlarını çatıyordu. Gözleri hep soğuk bakmasına rağmen dudaklarında bir gülümseme mevcuttu.
Onun güzel yüzünü incelerken devam ettim, "İlk defa birini seviyorum... daha önce hiç kimseye karşı böyle duygular beslememiştim. Sadece söylemek istedim, bu anlar benim için çok kıymetli."
Kahkaha attı keyifle ve saçlarımı yüzümden çekerek beni göğüsüne çekti. "İlk defa böyle hissediyorum diye yalan söyleyemem belki ama her şey benim içinde çok kıymetli. Seni ne kadar tehlikeye atmış olursam olayım beni bırakmaman seni ayrı kılıyor."
Mutlulukla yanağını öpüp dizlerine yattım. Elleri ıslak saçlarıma gitmişti anında. O yavaşça okşarken gözlerimi kapattım. Altımdaki yumuşak kumlar, denizin nayif sesi ve yeni doğan güneşle birlikte cıvıldayan kuş sesleri beni uykuya sürüklüyordu. Özellikle Erem'in varlığı bana bambaşka bir huzur veriyordu.
Aklıma gelen şeyle aniden gözlerimi açtım. "Neden bu kadar zayıfsın?"
Gülümsedi, bu ilk zamanlardaki gülümsemesiydi. Asla bir samimiyet barındırmıyordu. "Yemekle pek aram yok."
"Biraz kilo alman lazım... dokunsam kırılacak gibisin. Dokunmaya korkuyorum."
"Bebeğim bu sandığından zor..."
"Yine de düzenli olarak yemek yiyeceğine söz ver." dediğimde saçlarımdaki eli durdu. Dikkatli bir şekilde gözlerime bakıyordu.
"Tamam ama bir işe yarayacağını sanmıyorum."
"Bırak da ona ben karar vereyim." dedim gülerek. Eli yeniden harekete geçerken kahkaha attı.
"Tanrı buna alınır." gülümseyerek gözlerimi kapattım. Bu sefer tamamen uyuyacak gibi hissediyordum. Islak olmam ve üşümem umrumda değildi, Erem vardı.
Erem yanımdayken hiçbir şey umrumda değildi.
- - -
kısacık minik bir anı.
gecenin egosu 🪐
12.05.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennette 7 Dakika | girlxgirl
Teen Fictionİçindeki macera tutkusuna ve merakına yenik düşen Maral karşısına çıkan Erem'den etkilenmeye başlar. Üstelik Erem bir kızdır ve Maral bir kıza karşı hissettiği duyguları kabul etmekte zorlanır. Kabul ettiğinde ise başlarına gelen onca olaydan sonra...