0.1

492 16 0
                                    

Düzenlendi

^

İki krallığında geçmişe dayalı olduğu güçlü bir geçmiş ve anı vardı. Önceden Kurtlar ve Vampirler bir antlaşma imzalamış, iki ülkenin de bi herhangi bir zarar veya kan akıtılmayacağına karar verilmişti. Aynı zamanda iki ülkede uyum içinde yaşayacak ve bir sorun çıkmayacaktı taki o ana kadar ...

^

Sabah erken kalkmış, kızları uyandırmaya gitmiştim. Canım bugünlerde oldukça sıkıcı geçiyordu. Ayriyeten canım oldukça şuan kan içmek istiyordu. Bu yüzden acele edip kızları hızlıca uyandırarak âşağıya indik.

Yardımcılarımızın hazırladığı kan dolu masaya şehvetle bakarken, o sırada Vampir krallığını yöneten Kraliçe Maria ve Kral Marco yani annem ve babam da gelince hep beraber ziyafetin tadını çıkarmıştık.

Ziyafetin ardından sarayda dolaşırken aklıma yaşadığım o kötü olay gelmişti...

^

Lisa daha 17 yaşında olan güzelliği ile çoğunlukla kişiyi o yaşta etkileyen küçük bir kızdı. Bu güzelliğinin henüz farkında olmayan Lisa her yaşıtı gibi sıradan bir görünüme sahip olduğunu düşünüyordu ve bu yüzden başına hiç bir şey gelmeyeceği konusunda kendini hem fikir hissediyordu .

Lakin Lisa'yı , vampirlerin güçlü sayılabilecek olan Sehun lisa'dan hoşlanıyordu. Fakat Lisa, birini sevecek yaşta olmadığını düşünüyordu. Ayriyetten Sehun'u zayıf vampirlere eziyet eden ve herkese aşağılayan biri olduğu için onu sevmiyordu.

Bir gün Sehun, Lisa'nın yalnız kalmasından fırsat bilerek o gün orada Lisa'ya saatlerce işkence etmişti.

^

O anlar aklıma geldikçe gözlerim doluyor ve tutamadığım yaşlar akıyordu. Taki biri bana seslenene kadar...

Saray'ın görünümü

Saray'ın görünümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝑲𝒖𝒓𝒕 𝑨𝒅𝒂𝒎 𝑽𝒆 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓 𝑲𝒓𝒂𝒍𝒍𝜾𝒈̆𝜾 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin