0.8

220 13 2
                                    

Yazardan

Kızlar bir kaç gün beklemisler ve en sonunda Yeji geri gelmiş ve Seulgi nin orada olduğunu söylemişti.

Lisa ' dan

Yeji nin dediklerine çok sevindim. Çünkü Seulgi 'nin Nerede olduğunu öğrenmiştik.

Hemen hep beraber Sehun lar geldi ve bir mektup yazıp karşı Krallığa gönderdik ve cevap bekliyorduk .

Aklımda bazı sorular vardı acaba mektup onlara ulaştımi ?

Ulaştiysa cevapları neler olacaktı gibi sorular vardı aklımda.

Mektup da yazanlar

SAYIN ;

KURT KRALLIĞI SİZLERDEN BİR ŞEY İSTEYECEĞİZ SİZİN KRALLIK TA OLAN " MİN SEULGI " BİZİM KRALLIĞA VERMENİZİ İSTİYORUZ .

KARŞI KRALLIK

Junkook ' dan

Bir hizmetli gelip babamıza yani Krala bir mektup gelmişti. Mektubun karşı Krallık tan geldiği söyleniyordu . Babam ordan birine verip mektubu okuması istedi .

Mektubu okumayı bitirince biraz şaşırmıştim aklıma bize bir mektup yazicaklari gelmezdi .

Yazar dan

Kral bunu kabul etmiş ve Min Seulgi yi bulup karşı Krallığa gondermek için hazırlıklar yapılıyordu.

Aradan 1-2 gün geçmiş ve Seulgiyi karşı Krallığa gönderilecekti .

Kızlar Seulgiyi kendileri almak istedi . Yanlarina bir kac vampir aldılar ve sınıra geldiler .

Karşı Krallık tan bir kaç kurt koruma ve Junkook , Jimin , Tae , Jin gelmiş.

Lisa dan

Geldiklerinde gözlerim Seulgiyi aramıştim ve Seulgiyi görünce çok mutlu olmuştum . Onlardan Seulgiyi göndermelerini bekliyordum .

Seulgi tam gelecekti karşı Krallık Seulgiyi tutmuş ve gelmesini engelliyordu .

Seulgi bir anda yere düşmüştü ona baktığımda Seulgi ölmüştü. O an gözlerimden yaşlar düşmüş , kalbime bir hançer sağlanmış gibiydi gözlerim , bedenim her yerim ateş saçıyordum etrafa . Bir anda havaya doğru yükselmiştim .

Bu benim ve diğerleri için iyi değildi havaya doğru yükseldiğimde kendimi kontrol edemiyor bedenimi , zihnimi karanlık güçler kontrol ediyordu ve ben böyle olsun asla istemiyordum ama şimdi o olmuştu .

Yanlış bir şey yapmaktan korkuyordum . Gökyüzüne tam çıkmıştım .

Vücudum kas katı kesilmisti içim adeta yanıp kavuruyordu beni .

Şimdi ise karanlık güçler beni kontrol etmeye başlamıştı.

ROSE ' den

Çocuklar Lisa yi kurtarmaliyiz hemen yoksa her şey çok kötü olacak dedim .

Lisa bu olayı daha önce bir kere yaşamıştı küçükken o zaman da aynı şekilde olmuş onun bedenini karanlık güçler kontrol ediyordu . O zaman lisa güçlerini kötüye kullanmasını istiyordu ama lisa zar zor dayanarak bunu yapmamışti .

Karanlık güç lisa nin bedeninin kontrolünü bırakınca lisa yere yıkığilip bayilmisti .

Şimdi ise bu lisa için çok zordu .Bu sefer ona bir şey olmasından korkuyordum ...

𝑲𝒖𝒓𝒕 𝑨𝒅𝒂𝒎 𝑽𝒆 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓 𝑲𝒓𝒂𝒍𝒍𝜾𝒈̆𝜾 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin