Lisa ' dan
Sehun öyle diyince bir anda donup kalmıştım. Şunu öğrendim ki bir şeyi almak için her zaman bir bedel ödenmektedir. Benim bedelim de Sehun ' nun olmak olacaktı galiba .
ROSE ' den
Onlar öyle diyince zoraki olarak kabul etmek zorunda kaldık ve onlarla bir anlaşma yaptık. Anlaşma onlar bizim Seulgi yi almamıza yardım edicek , yardım ettikten sonra onların olacaktık.
Böyle bir şeyi normalde asla yapmazdik ama konu Seulgi olunca kabul etmek zorunda kaldık o bizim için çok değerlidir
Karşımıza böyle fırsat çıktı , yalnız bunu için biz bir bedel ödenecektir . Biz bu bedeli ödemeye hazırdik şimdilik.Jiso ' dan
Onlara planin ne olacağını ne yapmamız gerektiğini sordum . Cevap olarak ilk öncelikle Suho şöyle dedi ;
İLK ÖNCELİKLE KURT KRALLIĞININ KRALLIĞI YLA KONUŞURUZ EĞER KABUL EDERSE SORUN CİKMADAN ALIRIZ , AMA EGER OLMAZSA BİR PLAN YAPIP ONU UYGULAYACAĞIZ
JENNİE ' den
İlk öncelikle Seulgi nin karşı Krallığın in neresinde olduğunu bulmamız lazım dedim .
Onlar da bana katıldılar , bir kaç gün sonra Seulgi nin tam olarak Nerede olduğunu öğreneceğiz.
Şimdilik kızlarla beraber saraya gitmiş , biraz dinlenmek istemiştik . Herkes kan ictikten sonra odasına çekildi hepimiz uyumuştuk artık.
Yazar ' dan
Sabah olmuş herkes kalkmıştır. Kızların kafasında Seulgi ile ilgili sorularla doluydu hemen planı işlemek istiyorlardı. Aradan birkaç saat geçmiş kızlar birini ayarlamıştır. Seulgi nin yerini tam olarak bilmek içindi her şey.
Lisa ' dan
Yolladigimiz kişi Yeji idi . Yeji yi çok severdim onun yeri de benim için bambaşkaydi . Yeji ' den haber bekliyecektik ve bu biraz uzun sürecekti galiba .
İçimdeki Ateş adeta beni kavuruyordu Seulgiyi çok merak ediyorum. Aynı şekilde Yeji yi de acaba ona orda birsey olur muydu ... Yeji ye bir şey olmasını istemezdim açıkçası ...
Yazar ' dan
Kızlar Yeji den haber beklemeye başlamışlardı. Her geçen saniye , dakika , saat , stres , heyecan ve meraklari fazlasiyorlardi hepsinin ...
Lisa , Jisoo , Jennie , RoseYeji
Sehun , Suho , Chanyeol , Kai
Seulgi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝒖𝒓𝒕 𝑨𝒅𝒂𝒎 𝑽𝒆 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓 𝑲𝒓𝒂𝒍𝒍𝜾𝒈̆𝜾
Random𝑰̇𝒌𝜾 𝒌𝒓𝒂𝒍𝒍𝜾𝒈̆𝜾𝒏𝒅𝒂 𝒈𝒆𝒄̧𝒎𝒊𝒔̧𝒆 𝒅𝒂𝒚𝒂𝒍𝜾 𝒐𝒍𝒂𝒚𝒍𝒂𝒓𝜾 𝒗𝒆 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂𝒅𝜾𝒏𝒅𝒂 𝒚𝒂𝒔̧𝒂𝒏𝒂𝒏𝒍𝒂𝒓. 𝑲𝒖𝒓𝒕 𝒂𝒅𝒂𝒎 𝒗𝒆 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓 𝑲𝒓𝒂𝒍𝒍𝜾𝒈̆𝜾 ( 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓 ) ♥︎