Este (Inkább éjjel)

90 4 1
                                    

 Már egy ideje beszélgettünk, mikor benyitottak a fiúk. Pontosabban a négy kiszemelt. Amúgy Karin és Eni is nálunk voltak. Nem hagyhatták ki a bájcsevejünket Kittivel.
-Hé csajok. 11-kor lemegyünk a partra. Jöttök? - kérdezte Domi.
-Megyünk. - vágtuk rá egyszerre. Ezen jót nevettünk. A fiúk meg furán néztek ránk, amitől csak még jobban röhögtünk. Erre csak megvonták a vállukat és inkább kimentek.
-Jó. Akkor még van két óránk. - mondtam.- Addig szerintem próbáljunk meg aludni.
-Oksi. Állítsunk ébresztőt. - mondta Eni.
 Gyorsan letusoltunk (nyugi nem együtt XP) és lefeküdtünk (nem félreérteni!!!) . Én rögtön elaludtam. A következő amire emlékszem az az ébresztőm csipogása. Ja, meg Karin, aki éppen ráz.
-Kelljé' már fel! - ordította.
-Jó, jó. Ébren vagyok. - nyöszörögtem.
-Azé'. Na, öltözz és megyünk. - mondta. Kitti épp öltözött. Eni és Karin meg már készen voltak. Felültem és felöltöztem. Csendben kiosontunk, nehogy felkeltsük az ofőt. Az udvaron már mindenki ott volt.

 Az udvaron már mindenki ott volt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


-Csá lányok. - köszöntek.
-Mit csinálunk? - kérdeztem.
-F vagy M? - dobta be Geri.
-Nekünk jó. - mondta Karin helyettünk is.
-Csodás én kezdek. Van valakinél üveg? - kérdezte Eni.
-Az nincs, de itt egy bot. - nyújtottam a kezem.
-Az is jó. - vette el. Megjelölte egy filctollal az egyik végét, majd pörgetett és Gerin állt meg.
-F vagy M?
-Nem vagyok gyáva. Merek. - jelentette ki.
-Ülj be Edi ölébe és maradj is ott.
-Ezt még visszakapod. - ,,fenyegetőzött", de azért beleült az öccse ölébe. - Na, de most én jövök. - pörgetett és Patrikon állt meg.
-F vagy M?
-Merek.- mondta magabiztosan.
-Akkor ugorj bombát a benti medibe.
-Oké. - mondta, majd bement és ugrott. Vizesen jött vissza és pörgetett. - Ákos. F vagy M?
-Felelek.
-Nem má'. Akko' melyik lány tetszik a legjobban az osztiból. - vigyorgott gonoszul.
-Zsé. - mondta, majd pörgetett. MI??? ÉN???
-Máté, F vagy M?
-Merek.
-Küld egy emailt annak a csajnak, aki tetszik.
-Nem má' haver. - nyafogott, majd elővette a telóját és írni kezdett. Mikor végzett Kittinek pittyent a telefonja, de csa én meg Karin hallottuk. Ajj, ez olyan cukii. Máté pörgetett és Karinon állt meg.
-Merek. - mondta a kérdést megelőzve.
-Csodás. - mondta sunyi mosollyal. - Ülj annak az ölébe, aki neked bejön. - röhögött fel. Olyan vörös lett, hogy egy eper is irigyelte.
-Ezt még visszakapod. - sziszegte, majd odalépett Domihoz és belehuppant az ölébe. Dominik először felnyögött, de utána azért vigyorgott egy sort.
 Ekkor azonban kirontott Hajós és mindenkit visszaküldött a szobájába, meg a melegebb tájakra. Felálltunk és indultunk a szobánkba. Mögöttünk Kitti és Máté beszélgetett. Annyit hallottam, hogy Máté kérdezett valamit Kitti meg visongva ráugrott. Az ajtóban elköszöntem Ákostól.
-Szia. - köszöntem
-Szia Zsé. - vigyorgott rám.
-Nem vagyo Zsé. - durciztam.
-Jó, jó. Boccs. - nézett rám ,,bűnbánóan". Erre én csak megforgattam a szemem.
-Khm..Tubicáim, útban vagytok. - szólt közbe Máté.
Befutottam a szobánkba Kittivel a nyomomban. Vigyorogva bezártuk az ajtót és visongtunk egy sort. Elmondta, hogy Máté elhívta randira, a tábor utánra. Aztán Karin dühösen átkiabált, hogy fogjuk már be, ezért inkább gyorsan tusoltunk és 1- kor már el is aludtam.

Itt az új rész. Remélem tetszik:)  Viszont mostantól ritkábban jőnnek a részek. Sorry:(

GólyatáborOù les histoires vivent. Découvrez maintenant