Reggel Kitti keltett, mert elaludtam. Rekord sebességgel készültem el (na jó, a tábor előtti reggelemet soha nem fogom megdönteni) Mivel a reggeli elejét lekéstük, ezért csak gyorsan bekaptunk pár dolgot. Ja meg ittunk. (nem szeszt:)) Kaja után megjelent az ofő és elmondta az aznap programunkat.
-Reggeli után 10-kor csapatjáték, aztán ebéd után szabad foglalkozás. Nyolckor vacsora, tízkor takarodó. - ecsetelte.
-Ez olyan szar...
-Tessék, Patrik? - szaladt fel az ofő szeme.
-Vagyis..akarom mondani...Nem. Igazából azt akartam mondani, hogy szar a program. - húzta ki magát Pati. Az ofő csak bámulta, majd megrázta a fejét és inkább elhúzott. Mi meg elkezdtünk röhögni meg Patrikot ünnepelni.
-Ez jó volt Patrícia. - röhögött Máté.
-Ha mégegyszer így hívsz eskü lecsaplak. - fenyegette Pati.
-Ha nem akarod, hogy így hívjon, akkor ne viselkedj úgy, mint egy lány. - szólt közbe Karin is.
-Neked kus, diktátor. - intette le Patrik. Naiv. Ákos Karin fejét látva közbeszólt.
-Patrik, szerintem fuss. - tanácsolta. Pati hátranézett és igazat adott Ákosnak. Kirohant az ebédlőből egyenesen a Balaton partra. Karin meg utána. Domi meg utánuk videózni. Mi többiek meg mindenki után az udvarra Karint és Patrikot nézni. Aztán, hogy mindenki utolért mindenkit csak figyeltünk és röhögtünk. Karin (mivel sokkal gyorsabb volt) gyorsan beérte Patit és jól tarkón csapta. Hihi.
Mivel fél tíz volt mindenki elment átöltözni valami csapatjátékos ruhába. Kittivel gyorsan meglettünk és így mi értünk le leghamarabb. Mondjuk ez nem tom miért olyan jó:) Miután mindenki lent volt, Hajós elkezdett ,,prédikálni".
-Szóval. 1. csapat: Karin, Zsófia, Máté, Péter, Gergő és Dominik. A 2. csapat, meg a többiek. A játék egyszerű: az a csapat nyer, aki hamarabb végig megy az akadálypályán. - sorolta. Ne már. Se Kitti, se Ákos. Vagyis..Mi? Jajj Zsófia. Hagyd már Ákost! Mi van velem?? Hülye Ákos. Az ő hibája az egész.
-És.....RAJT! - üvöltött Hajós, kizökkentve a gondolataimból. Amúgy én 4. voltam a sorban. Ákos meg 3. Így nem valószínű, hogy ellene megyek. Kár. Na mindegy. Szóval az elöl lévő Karin olyan tűz sebességgel lőtt ki, hogy azt hittem nem is átmegy az akadályokon, hanem mindet felborítja és átsuhan rajtuk. A másik csapatban Kitti közel sem volt ilyen gyors, így Karin rá vert egy fél kört. Nálunk Máté indult és ő is kilőtt, majd végigszáguldott a pályán. Ő is rávert egy fél kört az épp akkor induló Edire. Így összesen már egy körrel voltunk előnyben. Mivel Edvárd lassú volt, ezért a nálunk következő Domival ugyanakkor végzett. Most esik le, Egy pillanat. Most én jövök. A másik oldalon meg Ákos. Áááááá. És Domi már fut felém. Nem baj. Akkor is legyőzöm Ákost.
-Hajrá. - pacsizott le velem Dominik. - Nyerj.
-Igenis. - vigyorogtam rá. A szlalom könnyű volt, gyorsan átjutottam. Viszont Ákos is. Még mindig mellettem Halladt. Na viszont a köviben leelőzöm. Egy gerendán kellett végigmenni. Hah, ez a specialitásom. 4 másodperc alatt végigfutottam rajta. Ákos meg még csak a közepénél egyensúlyozott. Hihi. Béna. A gumiból gumiba ugrálás is sikerült. Viszont az utolsó gumiban megbotlottam. Nem zakóztam, mert az utolsó pillanatban cigánykereket csináltam az eséstől. Mivel Ákos közel volt, ezért nem gondolkodtam tovább, hanem rohantam a csapathoz. Lepacsiztam Petivel és a sor végére álltam.
-Szép cigánykerék. - öklözött a vállamba Máték.
-Kösz. Gyakorlat. - vigyorogtam rá, majd én is beleboxoltam az ő vállába. Amúgy a versenyt mi nyertük. Jutalom ként mind a hatan kaptunk egy-egy sportszeletet. Azta, Hajós kitett magáért:) Mondjuk attól még finom volt. És nyilván mindenki ebéd előtt nyomta be:) Az ebéd sem volt rossz. Spagettit kaptunk. Nyami. Az egész kajálást végig pletykáltuk Kittivel. Hihi. Ebéd után mehettünk a jól megérdemelt szabad programjainkra. Először mindenki visszament a szobájába, majd olyan 2-kor lementünk a Balcsi partjára. Karin addig nyaggatott minket, míg bele nem mentünk egy kakasviadal visszavágóba. Beáltunk a szokásos párokba, és rajt. Most én meg Ákos estünk ki először, majd nagy meglepetésünkre Eniék. Így viszont Karinnak szinte egyenes volt az út a célig. Szegény Kittit 5 másodperc alatt lelökte és nyert. Szóval Karin örült, hogy győzött, mi meg örültünk, hogy most már békén hagy minket:) Olyan 4 fele bementünk a faluba és beültünk egy kajáldába. Lehet, hogy nem rég ettünk, de mindenki éhen akart halni. Igen, én is:) Szóval ettünk, meg ittunk, meg röhögtünk. Mivel elég hangosak voltunk.. khm..khm...kiraktak minket. Igen tényleg kiraktak minket. Odajött egy pincér, és közölte, hogy haggyuk el az éttermet. Mi először csak röhögtünk, de utána rájöttünk, hogy nem viccel, ezért elhúztunk. Hazafelé, mint ,,érett" 14 (15) éveseknek kötelességünknek éreztük, hogy bemenjünk a mellettünk lévő játszótérre. Szóval vagy 7-ig játszottunk:) Aztán az ofő hívott minket (telefonon), hogy húzzunk már haza vacsizni. Ajjaj. Azt picit elfelejtettük. Visszarohantunk a szállásra, és nevetve estünk be az étkezőbe. Mivel nem rég kajáltunk, ezért nem sokat ettünk. Nyolckor már mind a szobánkban voltunk. A fiúk írtak nekünk, hogy 11-kor menjünk le a partra és hozzunk pokrócokat.
-Te mész? - kérdeztem Kittit.
-Naná. Te? - vigyorgott.
-Én is megyek. - bólintottam. 11-ig valahogy életben maradtunk. Már nemtom hogy csináltuk. Mindegy is. Szóval kiosontunk a szobánkból, le a partra.
-Jelen. Hoztunk pokrócokat is. - mondtam.
-Az jó. Üljetek le. - intett Karin.
-Amúgy minek a takaró?- kérdezte Kitti.
-Karin kitalált valami hülye kihívást. - nyafogott Máté.
-Te vagy a hülye! - nézett csúnyán Karin.
-És mi a kihívás? - kérdeztem.
-Ki bírja ki ébren napfelkeltéig. -mondta unottan Geri és Edi egyszerre.
-Ahha... - mondtam értelmesen.
-Ééééés... RAJT! - üvöltötte Karin.
-Kus már, még mehallanak. - fogta be a száját Máté. Erre Karin szimplán megharapta:)
Mivel tegnap éjjel is csomó ideig fent voltunk, így ma már mindenki álmos volt. Ez meg is látszott, mert Peti (igen, ő is, meg Krisz is játszottak) 10 perc (!!!) múlva bealudt, és őt követte Krisz. Éjfélkor Kitti is kidőlt Máté vállán, aki úgyszint elaludt. Rá fél órával Pati is lefordult a székről és dobott egy hátast, de nem ébredt fel:) Nemtom hogy csinálta. Geri egykor, Edi kettőkor dőlt ki. Már csak Ákos, Karin, Eni, Domi és én voltunk ébren. Következőnek Eni aludt be, majd Karin (!!!). Aztán Domi. Na állj. Ki is maradt. Áááá. CSAK ÉN MEG ÁKOS!! Az a baj, hogy olyan álmos voltam, hogy nem volt erőm ennél többet gondolkozni. Felnéztem a mellettem ülő, kezemet szorongató (OMG!!) Ákosra. Elmosolyodtam és becsuktam a szemem. Aztán elaludtam...Sziasztok! Bocsi, hogy csak most lett rész:( Nem volt ötletem a mai napukra, De kész lett és ez a lényeg. Remélem tetszeni fog:) Csoki!
VOUS LISEZ
Gólyatábor
Roman pour AdolescentsIdeje volt egy gólyatáboros sztorinak is, hiszen azokból sosem elég ;)