Azé van bent másik kép, mert nem találom a régit. Újat keresni meg nincs kedvem XP
-TI MEG MÉG IS MI A FENÉT MŰVELTETEK??? MIKOR JÖTTETEK KI? ÉS KI ENGEDTE MEG???- hallottam meg egy igen kellemetlen hangot. Fura, ha azt mondom, bár az órám szólna inkább? Hajós hangjánál minden jobb. De tényleg minden.
Mikor kezdett vissza térni belém az élet, csak akkor jöttem rá, hogy valaki vállán fekszem. Óvatosan felnéztem, és az engem néző, mosolygó Ákossal találtam magam szemben. Zavartan felemeltem a fejem és szét néztem. Patrik azóta hasra fordult, és így fejjel a sárban aludt tovább. Fel sem kelt Hajós kedves ébresztőjére. A többiek hasonló pózban, mint mikor elaludtak, lassan mocorogni kezdtek. Én is feltápászkodtam a székből, és nyújtóztam egyet. Egy külső szemlélőnek most úgy tűnhet eltörtem néhány bordám, mert akkorát roppant a hátam...
- Jézusom Zsófia! Ezt még Afrikában is hallották. - forgatta a szemét Karin, miközben felült a földről.
- Senkit nem zavar, hogy... ÉN MÉG MINDIG ITT VÁROK??? - kiáltotta el magát Hajós, akiről kicsit megfeledkeztünk. Végzetes hiba. - MINDENKI LEGYEN 30 PERC MÚLVA AZ EBÉDLŐBEN LETUSOLVA ÉS ÚJ RUHÁBAN! - ,,mondta", majd hátat fordított és elment.
Lassan mindenki feltápászkodott, de egyszer csak az ikrek felkiáltottak.
- Van valakinél egy filc, vagy egy toll? - álltak meg a még mindig alvó Patrik mellett vigyorogva.
- Nálam van. - nyújtotta Geri felé Krissz.
- Kösz. - vette el az iker.
- Ugye nem arra gondolsz, amire gondolom, hogy gondolsz? - lépett egyet Geriék felé Karin.
- Nem szoktam gondolkodni. - röhögött Edi. - De amúgy aláírjuk Pati fejét. - guggolt le, és fordította át Patrikot a hátára.
- Állj! - kiáltott Karin, majd odasétált az ikrekhez, és kivette a filcet Geri kezéből. - Én kezdem. - hajolt le Patihoz, mire mindenki röhögni kezdett. Karin aláfirkantotta az arcát, majd átadta a tollat az ikreknek, akik rögtön nekiestek szegény srác fejének.
- Hé, hagyj nekem is helyet! - guggolt le Máté, majd Ákos és Enikő, végül Domi és Kitti is. Petiék állva várták, hogy ők jöhessenek. Sorba aláírtuk Patit, majd mikor mindenki megvolt Máté ráüvöltött, hogy keljen fel. Patrik összerezzent, majd óvatosan felült.
- Mennyi az idő? - dörzsölte a szemét ásítozva.
- Azt nemtom, de Hajósnak mindegy lesz, ha nem érünk oda 20 perc múlva így is-úgy is kinyír minket. - vonta meg a vállát Ákos, miközben lábra állította a kómás Patit. Mi többijeik meg próbáltuk nem elröhögni magunk, így úgy festettünk, mint ha fuldokolnánk. Patriknak szerencsére nem tűnt fel, mert nem fordultunk felé.
- Mit kell csinálnunk? - kérdezte már normálisabb hangon.
- Tusolás, öltözés, ebédlő. - ecsetelte Karin. - 18 perc alatt. - nézett az órájára.
- Hát az remek. - morogta Pati.--------------------15 perc---------------------
Kittivel rohantunk az ebédlőbe, mivel 3 perc maradt csak 8-ig (utólag megtudtuk, hogy 7. 30. volt, mikor Hajós ,,felkeltett" minket) Nem tudtuk, ki van már ott, és ki rohan úgy, mint mi, de a lényeg, hogy odaértünk. Nem hiszitek el, de Hajós egy stopperrel állt az ajtóban. EGY STOPPERREL! Ez a pasas örült. Egy bólintással nyugtázta a beérésünk, és egy legyintéssel elküldött a helyünkre. Hát úgy látszik, hogy nincs kedve beszélgetni. Nem is értem mi baja:)
Gyors szétnéztem a helyemre menet közben. Már csak Patrik nincs itt. Ó tényleg, most fogja észre venni. Mivel a fürdő tele van tükrökkel...
- EZT MEG HOGY MERTÉTEK??? - rontott be Pati, miközben egy ronggyal törölgette az arcát. - MELYIK VOLT? DOMI? AZ IKREK? MÁTÉ? - jött egyre közelebb. Mindenkiből kitört a röhögés, de senki nem mondta el, hogy kinek az ötlete volt az egész.
- Mindenki nyugodjon le, főleg te Patrik. - jelent meg mögötte az ofő. - Most pedig a napi program...
- Na de nézze mit csináltak az arcommal! - kezdte el böködni Pati az ofő kezét.
- Így jár, aki nem tud felkelni. - lépett arrébb Hajós, hogy Patrik ne érje el a karját. - Nos, akkor a program. Ebédig szabad foglalkozás, utána elmegyünk várost nézni....Egyszer majd lesz folytatás is, ha rászánom magam, viszont most nem leszek egy ideig, mert megyek nyaralni. Páá.
ESTÁS LEYENDO
Gólyatábor
Novela JuvenilIdeje volt egy gólyatáboros sztorinak is, hiszen azokból sosem elég ;)