Úvod

32 0 0
                                    

V jednom malém městečku, kdesi v Anglii žil John. Měl celkem průměrnou postavu, tmavé vlasy, ostře řezané rysy a na tváři už menší strniště. Zkrátka byl to v celku obyčejný mladý muž, jen před rokem a půl dokončil strojírenskou školu. Obor ho moc nebavil a nebyl v něm nijak extra dobrý, ale hned po škole si v něm našel práci.
Byla to menší firma na okraji města, vyrábějící různé automobilové součástky.
Jelikož stále bydlel se svými rodiči a sestrou v jejich málem pronajatém bytě, ze všeho nejvíc teď toužil najít si nějaké své bydlení a řádně se osamostatnit. Nebylo to však nic lehkého, i když ho firma neplatila kdovíjak mizerně.
Po nějaké době usoudil že bude lepší hledat spíše něco mimo nebo i na okraji města, s tím že do práce dojede na kole nebo autobusem. Řidičský průkaz sice měl, ten si udělal hned jakmile mohl, ale netroufal si shánět k bydlení ještě auto. Za pár měsíců narazil na skoro až podezřele levný pronájem, jednalo se sice o menší opuštěnou chatu na kraji lesa, ale do práce by to John měl jen nějakých sedm mil. Dokonce si byl chatu i obhlédnout a usoudil že i když chata bude mít v zimě problém s vytápěním a bude muset obstarat zásoby dříví, řekl si však, že je ještě mladý a trochy práce se nebojí. Majitel byl postarší pán a vysvětlil mu, že chatu vybudoval jako rekreační sídlo pro svoji rodinu, kterou bohužel nikdy neměl. K chatě patřila i část přilehlého lesa, který byl zarostlý tak, že dříví na zimu, by neměl být problém a navíc majitel svolil k vyčištění lesa vykácením suchých, nebo hustě prorostlych části lesa.
John nakonec nabídku vzal, ale musel ještě souhlasit s jednou starcovou podmínkou. Stařec si přál čas od času přijít a pobýt na chatě pár dní, ale po předchozí domluvě s Johnem. Stařec působil příjemně a v chatě bylo dost místa na to, aby John sem tam nějaký ten den s ním nepřežil.

AurelionKde žijí příběhy. Začni objevovat