Zacznijmy! A więc...
_________Początek streama zaczyna się w sposób ze Fundy kładzie się do łóżka z lekkim śmiechem, oczywiście nie było w tym nic podejrzanego ani dziwnego. Oczywiście chłopak również wstał "wyspany" Jeśli można to tak nazwać i nie było w tym nic dziwnego, prawda? Do czasu.
W momencie gdy nasz lisek wyszedł ze swojej"jaskini "doznał szoku, przed nim nie znajdowało się nic oprócz pustkowia, ogromnej pustnii z pojedynczymi kaktusami... Na początku wycofał się zrezorietowany do swojego domku bo co był stanie zrobić w takiej sytuacji? Zaczął się motać, wyszedł z jednej strony - Pustynia, Drugiej-pustynia, z góry - Pustynia.
Wszędzie wokol otaczał go piasek chociaż w momencie gdy wszedł na górę dostrzegł jedna rzecz - wan z dragami z L'menburgu, ten pierwszy.Oczywiście Fundy pisał na Chacie, pytał się co się dzieje i był dalej strasznie zdezorietowany gdy w końcu postanowił wyjść.
Po wyjściu z domu skierował się ścieżką z drewnianych ledwo widocznych na piasku słupków aż do tamtego miejsca gdzie znajdował się wan. Gdy dotarł na miejsce w środku mogła było dostrzec dwa nicki " Fundy" Oraz "Wilbur Soot"...
Chciał dostać się do środka lecz guziki nie działały, osoby w środku się nie ruszały i z żadnej strony nie można było dostać się do środka.Fundy znowu zaczął pisać na chacie lecz nie było żadnej odpowiedzi, w końcu poszedł dalej po ścieżce która zaprowadziła go do pewnego mini domku. Wszedł do środka, gdzie można było zobaczyć łańcuchy, czaszke i krew no i... Skrzynkę.
W niej znajdowała się książka w której było napisane:"Hi me!
(Hej ja!)[Następna strona]
Fundy hereYeah I know, how can I have written this when I am you.
Well, not you, But, me.
I am you, but different.
It's comeplicated.
(Tutaj FundyTak wiem, jak mogę to pisać skoro jestem tobą.
Dobra, nie tobą ale mną.
Jestem tobą ale innym.
To skomplikowane.)
[Następna strona]
You're probably wondering why you are in the middle of nowhere.I wondered that too
And yaknow, like i said
I am you, you are me.
(Prawdopodobnie zastanawiasz się dlaczego jesteś na środku niczego.Zastanawiałem się nad tym też
I wiesz, jak powiedziałem
Jestem tobą, ty jesteś mną.)
[Następna strona]
But that's not important right now.This place isnt what you think it is.
(Ale to nie jest ważne teraz.To miejsce nie jest tym czym myślisz że jest.)
[Następna strona]
Pretty much to sum this place up
(Pięknie podsumowując to miejsce)
[Następna strona]
Well
(Dobrze)
[Następna strona]
It's not real
(Nie jest prawdziwy)
[Następna strona]
You are not real
(Ty nie jesteś prawdziwy)"Następnie słowa "You're not real " Powtarzały się przez następne kartki aż w końcu powoli wyszło również słowo "Wake up" (obudź się) i w tamtym momencie Fundy najpewniej zemdlał pojawiając się w swoim łóżku.
_____
CZYTASZ
°Dla nowych z Dream SMP° Wyjaśnienie Fabuły, Charakterow i "backstory"°DreamSMP°
Fiksi PenggemarA więc tak, wiem że niektórzy mogą dopiero zaczynać z tym Fandomie i na tą chwilę nie zaglądajac dalej mogli by nie zrozumieć niektórych rzeczy i niektórych ludzi. Książka zawiera skrócone "Backstory" poszczególnych osób no i opisy zdarzeń które zas...