YENİ OKUL

53 5 1
                                    

KONNİCHİWA! İLK BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM UZATMAK İSTEMİYORUM. BU ARADA ŞUNU DA SÖYLEYEYİM. BEN BU KİTAPLARIN BAZILARINI YAZMAK İSTEDİĞİM İÇİN BAZILARINI DA İSTENİLDİĞİ İÇİN YAZIYORUM. SADECE BİLGİLENDİRME:))

Ash'in ağzından

Yeni okulumuza gideceğimiz için akşamdan kurmuş olduğum alarmı kapattım ve yataktan kalktım. Üstüme beyaz bir tişört giydim. Altıma da mavi yırtık bir kot giydim. Daha sonra Shorter'ın odasına gidip onu uyandırdım.

Ash: SHORTER! HADİ KALKKK! 

Shorter: SAL BENİ ASH!" diye bağırdı Shorter. Biz biraz daha böyle bağırırken odanın kapısından bize uykulu gözler ile bakan YN ile karşılaştık. Gözlerini ovalarken konuştu.

YN: Neden bağırıyorsunuz?" dedi. Yanına gidip ona sarıldım. 

Ash: Üzgünüz uyandırdık. Hadi hazırlanıp aşağı gelin. Kahvaltı hazırlayın." dedim ve aşağı inip telefonumla ilgilenmeye başladım. On beş dakika sonra aşağı YN indi. Altında çok sıkı bir kot ve üstünde de kazak vardı. 

Ash: Hava 17 derece bunlarla rahat edebileceğine emin misin?

YN: T-tabiki. 

Ash: Bak unutamadığını biliyorum. Ama Shorter ve ben de yanında olacağız. Zaten üçümüz de lise 2'ye gidiyoruz ve aynı sınıftayız. Merak etme bişey olmayacak.

YN: Peki. Ama ben bunlarla kalıcam.

Ash: Seni zorlayamam sonuçta." dedim ve telefona bakmaya devam ettim.

YN'nin ağzından

Kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim. Ash telefonu ile oynuyordu. Shorter ise. Yukardan gelen seslere bakılırsa. Kıyafetleri ile savaş halinde? Büyük ihtimalle. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra hemen abime haber verip yukarı çıktım. Shorter'ın kapısını tıkladım. Shorter kapıyı açınca koşarak banyoya gittim. Saçlarımı yapmalıydım sonuçta. Sarı ve Ash'in saçından biraz uzun olan saçlarımı taradıktan sonra yüzümü kapatmaları için birazını yüzümün önüne aldım ve öyle kalmalarını sağlamak için krem sürdüm. Banyodan çıktığımda Shorter'a baktım.

YN: Fazla uzun sürmesin. Kahvaltı yapıcaz. 

Shorter: Hay hay efendim.

................................

Yarım saat sonra Shorter'ın da gelmesi ile kahvaltı yapıp evden çıktık. Bir omzumda Ash'in kolunu bir omzumda da Shorter'ın kolunu taşıyordum. Ama bu iyi birşeydi. Çünkü beni onlar yönlendiriyordu. Önüme gelen saçlarımdan ve baktığım yerden yolu göremiyordum. Sanırım okula gelmiştik çünkü bizimkiler durmuştu. 

Ash: Geldik." dediğinde korkudan ikisinin de hırkalarına yapıştım.

Shorter'dan

Ash'in söylediğinden sonra YN ikimizin de hırkalarına yapıştı. Ash ile birbirimize baktık. Daha sonra da YN'ye. 

Shorter: Korkma bişey olmayacak. Biz yanındayız." dedim. Daha sonra sınıfa doğru yürüdük. Sınıfa girdikten beş dakika sonra hoca geldi.

- Kendinizi tanıtın çocuklar.

Shorter: Shorter Wong. 18. 

- Bu kadar mı?

Shorter: Not alın TC veriyim. Ne istiyorsun!

Ash: Sakin ol Shorter. Ash Lynx. 18. Hadi YN sıra sende.

YN: Y-YN Lynx. 17 yaşındayım

- Shorter ve Ash arkadaki boş sıraya geçin. YN sende Eiji'nin yanına geç." dedi kadın. İşte şimdi sıçtık.

YN'den

Eiji? Ne yani tanımadığım birinin yanına mı oturucam? HARİKA! Hocaya anlamaz gözler ile baktım. O da bana Eiji adındaki çocuğu gösterdi. Bende çekinerek gidip yanına oturdum. Çocuktan oldukça uzak oturmaya çalıştım. BENİ NEDEN ASH YA DA SHORTER İLE OTURTMADI! 

- Serbestsiniz çocuklar. İlk ders birbirinize alışın." dedi ve bende kafamı sıraya gömüp yattım.



SELAM. BU YENİ KİTAP UMARIM İLK BÖLÜMÜ SEVERSİNİZ. SAYONARAAA! 

YENİ OKUL / EIJI X ASHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin