YN'den
Eiji? Ne yani tanımadığım birinin yanına mı oturucam? HARİKA! Hocaya anlamaz gözler ile baktım. O da bana Eiji adındaki çocuğu gösterdi. Bende çekinerek gidip yanına oturdum. Çocuktan oldukça uzak oturmaya çalıştım. BENİ NEDEN ASH YA DA SHORTER İLE OTURTMADI!
- Serbestsiniz çocuklar. İlk ders birbirinize alışın." dedi ve bende kafamı sıraya gömüp yattım.
-----------------------------------------------------
Eiji'nin anlatımı
İsminin YN olduğunu öğrendiğim ve uyuyan kızı teneffüs zili çaldığı için omzundan dürttüm. Uyanıp korku ile camın orda ki duvarla birleşti. Daha sonra sınıfa onun yanında gelen iki çocuk geldi. Sarı saçlı olan sanırım Ash'di ismi o beni yakamdan tutup ayaklarımı yerden keserken, diğeri de YN'nin yanına gitti.
Ash: SEN NE HAKLA KARDEŞİME DOKUNURSUN!
Eiji: S-sadece u-uyandırmak istemiştim. Ö-özür dilerim!
YN: A-abi. Tamam sakin o-ol." dedi. Ash hemen onun yanına gitti.
Ash: İyi misin?!" dedi ve kıza sımsıkı sarıldı.
YN: i-iyiyim Ash. S-sadece bi anlık k-korku." dedi ve ağlamaya başladı.
Shorter: Şşşhh geçti tamam sakin ol." dedi. Onunla bu kadar ilgilendiklerine göre kötü bir geçmişi olmalı. Agh lanet olsun! Bunu asla yapmamalıydım!
Eiji: Ü-üzgünüm." dedim kıza bakarak. O da yaşlı olan gözleri ile bana bakarak.
YN: S-sorun d-değil. Sadece bişey sormak istiyorum.
Eiji: Tabi ne istersen. Dürüst olacağıma yemin ederim.
YN: Amacın s-sadece uyandırmak mıydı?
Eiji: Evet! Yemin ederim başka bir nedenim yoktu. Teneffüs bitip hoca gelene kadar uyursan ceza yerdin. Ondan dolayı uyandırdım." dedim. Kız bana gülümsedi. Ve Ash'e baktı. Daha sonra da Shorter'a. Shorter ile Ash kafa salladığında YN bana döndü.
YN: Arkadaş olmak ister misin?
Çok mu az oldu acaba? Neyse şimdi zaten can sıkıntısından okuduğum kitaplarda yb atan yoksa yazıp atcam. Hadi sayonaraa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKUL / EIJI X ASH
Teen FictionANİMEDEKİ GİBİ OLMAYACAK. BİZ DE OLUCAZ VE ASH'İN KARDEŞİ OLUCAZ. İLK BÖLÜM BİLGİLENDİRME YAPICAM ZATEN.