SİNG VE AT KUYRUĞU

33 2 0
                                    

Geçen seneki yaşanalar kız için tekrar başlayabilirdi ve sarı saçlı çocukta mor saçlı çocukta bunun olmasını istemiyordu.

---------------------

YN'den

Uyumak istemiyordum. Çünkü yine aynı şekilde uyanıcaktım. Bunu çok iyi biliyorum. 

Shorter: Beraber uyuyalım mı YN? 

YN: U-uyumak istemiyorum!

Ash: Tamam o zaman gel film izleyelim?

YN: T-tamam." dedim. Hala biraz korkuyordum.

Eiji: Hey, korkmana gerek yok sadece bir rüyaydı o kadar. Biz yanındayız her zaman da olucaz. Merak etme." dedi Eiji ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim. 

Shorter: Gel biz senle atıştırmalık hazırlayalım." dedi ve mutfağa geçtik. 

Shorter: ASH! KALDIĞIMIZ BÖLÜMÜ AÇAR MISIN?!

YN: Bsd'yi mi bitiricez?

Shorter: İstemez misin?

YN: TABİİ Kİ İSTERİM!" dedim sevinçle. Cipsleri tabağa koyduk, meyve de aldık. Ben de ağzıma bi tane çilekli lolipop attım. Sadece çilekli ve elmalı lolipop yiyorum. Çünkü L çilek, Ryuk ise elma severrrğğğ! Salona geçtiğimizde ben ve Shorter Ash ile Eiji'nin önüne yere oturduk. Eiji ayaklarını bağdaş kurmuştu. Ash ise normal oturuyordu. Ben de Ash'in bacaklarının arasına oturdum:D En sevdiğim aktivite. Ash bölümü başlattı. Bir yandan izliyor bir yandan yorum yapıyorduk. 

YN: HAYIR ODASAKU! HAYIRRRRĞĞĞĞ! ÖLMEEEEĞĞĞĞ! DAZAİ NERDESİN LAN?! ODAAAAAĞĞĞ! 

Shorter: ÖLDÜ YA LAN! 

YN: AMA RANPO DEMİŞTİ DİMİ SANA! DAZAİ'DA DURDURMAYA ÇALIŞTI SENİ! SEN YİNE DE GİTTİN!" diye çıkıştım Odasaku'ya her ne kadar duymasa da. Bir kaç bölüm daha izledik ve Shorter'ın telefonu çalmaya başladı. Telefona baktığımda görüntülü konuşmanın Shorter'ın "At Kuyruğu" diye kaydettiği kişiden olduğunu gördüm. 

YN: Cidden mi Shorter? Lee'yi böyle mi kaydettin? 

Shorter: Evet! *telefonu açar* Selam at kuyruğu! 
(Yut-Lung çok uzun o yüzden Lee yazıcam onun konuştuğu yerlerde)

Lee: SHORTER! SİNG'İ BAŞIMDAN AL!" dedi ve kapının önünde ki Sing'i gösterdi. 

YN: Eve alsana niye almıyon yazık çocuğuma. 

Lee: Almıyorum! Var mı bi diycen? 

YN: Var çocuk donar lan bu soğukta! Bekle." dedim ve Sing'i aradım. 

YN: Sing eve git. 

...

YN: SADECE EVE GİT APTAL HASTA OLUCAN UĞRAŞAMAM! 

...

YN: Aferin böyle adam ol. Yarın da Yut-Lung'u alıp bize gel. 

...

YN: Tamam kapa hadi bay!" dedim ve Sing telefonu kapattı. 

Lee: Saol valla. 

YN: Tamam yarın bize geliyorsunuz. 

Lee: Ben gelmiycem.

YN: NAH GELMİYCEN! Gelmezsen valla o saçlarını alırım sıfıra vururum önüne koyarım artı bi yerlerine sokarım. Anladın mı!

Lee: Tamam kızma gelicem." dedi. Biraz daha konuştuk ve kapattık. Eiji ile de tanışmıştı. 

.....................SAAT 6.30

Bu saate kadar oturmamız mucize sanırım. Hiç bu kadar ayakta kalmamıştık. Ağzıma yaklaşık 10. lolipopu atarken konuştum.

YN: Lee ve Sing gelince nereye gidicez?

Ash: Nereye gidebiliriz?

Shorter: Sahil?

YN: Olur. Ben kaykayla gidicem. Ayrıca top da alalım. Voleybol oynarız. 

Shorter: Aklıma çok güzel bişey geldi. 

Ash: Sıçtık. Neyse o zaman çantaları şimdiden hazırlayalım. Haber verin ikisine de." dedi Ash. Telefonumu alıp Sing'e ve Lee'ye yazdım. 

Siz gelince sahile gidicez.-
Hazırlanıp gelin-

Yazdım ve telefonumu şarja taktım. Mayomu yatağın üstüne koydum. Olabildiğince kapalı bir mayoydu. Onun üstüne de elbisemi koydum. Çantayı da hazırladıktan sonra kaykayımı seçtim.

 Çantayı da hazırladıktan sonra kaykayımı seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunu da yatağın yanına bıraktım ve bizimkilerin yanına geri indim. 

YN: Eee Eiji'nin mayosu yok?

Ash: Ben verdim." HAA? Ash, Eiji'ye? Bunlar kesinlikle birbirine aşık ben söyliyim. Bi de bak şimdi aklıma geldi ben niye bunları ship defterine yazmadım. Hemen yukarı çıktım. Defteri elime aldım ve sayfalarını karıştırdım. Anime shiplerim ve gerçek shiplerim vardı bu defterde. Defteri benden başka Shorter da kullanıyordu. 

Sayfa 1
Dazai ve Chuuya 
Sayfa 2
Akutugawa ve Atsushi
Sayfa 3
Armin ve Annie
Sayfa 4
Erwin ve Levi
Sayfa 5
Sasha ve Niccolo
Sayfa 6
Langa ve Reki
Sayfa 7
Ranpo ve Poe
Sayfa 8
Nishinoya ve Asahi
Sayfa 9
Suga ve Daichi
Sayfa 10
Tsukishima ve Yamaguchi
Sayfa 11
Kageyama ve Hinata
.
.
.
Sayfa 30
Ash ve Eiji

Bunu ekledikten sonra tekrar aşağı indim. 

YENİ OKUL / EIJI X ASHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin