SAHİL

24 1 0
                                    

Bunu ekledikten sonra tekrar aşağı indim.

.....................

 Shorter: Saat kaç?

Ash: 7.40 

Yn: Ne ara oldu ya?

Ash: Olmuş. 

Shorter: Ben acıktım.

Yn: Doysan şaşarım." dedim ve mutfağa geçip aç ayıya yemek hazırladım. 

--------->Yemekten sonra

Ash: KAPIYA BAKIN!" diye bağırdı Ash yukardan. Kulağımı sikmeseydin keşke! Kapıyı açmaya gittim.

Yn: Hoş geldiniz. 

Shorter: Selam hadi çıkalım.

Yn: Az bi dur öküz! Soluklansınlar az. 

Sing: Beni düşünen bir insan evladı!" dedi Sing nefes vererek. Sadece kıkırdamakla yetindim.  Eiji'ye baktım. Yazık çocuk yetim gibi sadece izliyo ya. 

Yn: Eiji! Hayata dön.

Eiji: Ha? Ne? Zaten hayatta değil miyim?

Ash: Sende konuş diyo. Yetim gibi oturuyon orda. 

Eiji: Peki." dedi. Elimi anlıma vurup yukarı çıktım. Üstümü değiştirdim ve çantamı aldım. Voleybol topunu da aldım ve aşağı indim. 

------------>Sahilde

Shorter'dan

Voleybol oynamaya başladık. Planımı gerçekleştirebilirim.

Shorter: Ash topu hızlı atsana tutamayacakları şekilde(Sessizce)

Ash: Neden?

Shorter: Yap işte." dedim ve Ash de dediğimi yaptı. Topu tutamamışlardı. Hem sayı almıştık hem de planımı gerçekleştiricem.

Shorter: Hey at kuyruğu! Biliyor musun voleybol da bir kural var! En kötü oynayan kaçan topları getirmek zorunda.

Eiji: Ama öyle bir şey yo-" derken Yn omzuna vurup susmasını işaret etti.

Lee: Peki getiriyorum." dedi ve topu getirmeye gitti. Sing ve ben anırmaya başladık. Yn de bize katıldı. Ash sadece kıkırdadı. Eiji de gülümsedi. Lee geldiğinde hepimiz sustuk. Herkes yerine geçti. 

Denizden eve geldikten sonra üstlerimizi değiştirip salonda oturduk ve film izlemeye başladık. 

Ash: Ya saat kaç oldu siz eve gitsenize.

Shorter: Olum o ne ya kovmak gibi.

Ash: Kovuyorum işte.

Lee: Niye saat kaç ki?

Yn: 10 oldu, gidecek misiniz?

Lee: Oha, gidelim artı çok geç olmuş.İstenmiyoruz zaten..

Sing: Yaa bu gece kalsak olmaz mıı?

Lee: Hiç başlama Sing, işlerimiz var.

Sing: Ne işimiz var?

Lee: NE İŞİMİZ OLABİLİR! Sana ders anlatıcam salak. Yürü hadi!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ OKUL / EIJI X ASHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin