Bölüm 3 Yeni Bir Hayat

173 21 0
                                    

Lara ile evi temizlemiştik. Bir yandan da çooook yorgunduk. Ben hemen cam kenarına geçip dışarı seyre daldım. Bu arada Lara bir nescafe yapmıştı onu içtik. Ama benim karnım biraz açtı. Lara' nın da öyle,dışarı çıkacak halimiz de yoktu eee şimdi ne yapacaktık,sonuçta eve alışverişte yapmamıştık. Günümüzün yarısı uçakta geçmişti 4.30 saati de temizliğe. Hiç te uykumuz yoktu, uçakta 6 saat boyunca uyumuştuk. Lara ile yorgunluğumuzu bir kenara bırakıp kendimizi SEOUL sokaklarına attık. O kadar güzeldi ki sanki bir rüya içindeydim. Lara ve ben alışverişi bir kenara bırakıp sadece dolaştık tam bir saat boyunca dolaşmışız. Resmen şaka gibi... Sonra bir markete girdik ev için temizlik malzemeleri,tuz,şeker,un,pirinç,ramen,erişte gibi daha birsürü şey aldık tabi abur cubur almayı asla unutmadık. O kadar az bir para ödedik ki ınanılamayacak gibi.. Kore'de herşey çok ucuzdu. Ama biz Lara ile gerektiğinde tutumla olmaya çalışmıştık. Şimdi birtek eve gidip yemek yapmak kalmıştı. Neyseki aç kalmayacaktık. Eve geldik Lara ve ben hemen yemeği hazırlayıp sofrayı kurduk. Bir güzel yedik baya bir doymuştuk. Sonra sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkadık. Artık dinlenme zamanı idi. Bacak bacak üstğne atıp televizyonu açtık KBS izliyorduk o kadar güzelfilimler vardı ki... Ha bu arada tabi sizin merak ettiğiniz birşey var. O ise ismim,bu kızın ismi nasıl Yuri olabilir o Koreli mi diye mutlaka düşünmüşsünüzdür. Evet açıklıyorum: benim dedemin dedesi yıllar önce rahmetli Kore'de yaşamış tam 3 yıl boyunca ve o en çok Koreli kız isimlerinden Yuri'yi severmiş benim dedeme eğer bir kız torunun olursa ismini "Yuri" koy demiş ve benim ismim bu yüzden Yuri olmuş. Evet benim kan çekiyor da ondan seviyorum demekki...:) Bir baktım ki Lara uyuya kalmış,bu arada Lara ve ben Türkiye'de yaşıyoruz evet Lara'nın ismi niye yabancı diye sorarsanız Lara'nın annesi Fransız o yüzden. Evet Lara uyuya kalmıştı hemen üstğne bir battaniye örttüm kaldırmak istemedim. Ben geçip odaya çekilip yatağa yattım. Yorgun olduğum için hemen uykuya dalmışım. Sabah beni Lara uyandırdı erken kalkmış olsa gerek. Kahvaltıyı bile o hazırlamıştı. Hemen sofraya oturdum acıkmıştım. Ben Lara'ya "Bu sefer sofrayı ben toplıyım,kahvaltıyı sen hazırladın" dedim. Oda bana "Tamam" cevabını verdi. Şansımıza hava yağmurluydu ancak biz aldırış etmeden dışarı çıktık. Bir KPOP mağazasına gittik. O kadar güzel ürünler vardı kimneredeyse mağazanın hepsini satın alıyordum. Söz konusu KPOP olunca hiç ama hiç tutumlu davranamıyorum. Lara' ya baktım kendinden geçmişti neredeyse Girls Genaration ve Exo'nun ürünlerinin hepsini alıyordu ben durdum. Tabi bende F(x) ve SHINee'nin ürünlerinde aynı tepkiyi gösteriyordum. Neyse ki görevliler bizi uyardı ve kendimizi durdurabildik. Alışverişimiz bitti. Biraz da takıcıları gezelim dedik. Oradan da birşeyler aldık ve eve döndük. Ben bilgisayarın başına oturdum. Dünya'da olan gelişmeleri merak ediyordum. Kore ile ilgili gelişmelere girdim ve ne gördüm. Kocaman bir çığlık attım "OLEYYYYYYY!!!!" Lara çığlığımı duyar duymaz benim yanıma geldi. Çok korkmuş birşey oldu zannetmiş. Lara bana "Neden çığlık attın ne oldu?" diye sordu. Bende ona" 1 ay sonra SHINee'nin konseri var" dedim. Oda SHINee'yi seviyordu ancak benim kadar değil. Sonra hemen ikimizin adına bilet aldım çok mutluydum....:)

ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR.LÜTFEN HIKAYEME YORUM YAPIN VE OYLAYIN. BAKALIM BIRDAHAKI BÖLÜMDE NELER OLUCAK??? BIRDE ŞARKI ILE BIRLIKTE OKUYUN ÇOK GÜZEL OLUYOR..

Kore MaceramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin