Biletlerimiz hazırdi şimdi geriye birtek o günü beklemek kalmıştı. Lara benim kadar heyecanlı değildi ama onun da bir planı vardı. Onun planı ilk önce SHINee ile tanışmış sonra SHINee'den Exo'nun telefon numarasını isteyecekmiş. O kadar hayalperest ki sizin rüyanızda görebileceğiniz bir şeyi o gerçekte olabileceğini düşünüyor. Neyse konuyu dağıtmayalım o gün ben daha bir ay olmasına rağmen hemen birsürü makyaj malzemesi ve kıyafet aldım. Akşam oldu eve döndük. Ben annemi çok özlemiştim çünkü Kore'ye yerleşeli neredeyse 1 ay olacaktı. Lara ile eğitimimize biz buradan devam ediyoruz. Eğitimimiz bitip tatil olduğu an Türkiye'ye gidip ailelerimizle görüşeceğiz. Ben konuyu dağıtmıyım hemen telefonun başına sarıldım ve bizim ev telefonumuzun numarasını girdim telefonla ödemeli konuşuyorduk sonuçta ben Asia kıtasında Türkiye ise Avrupa kıtasında idi. Birden telefon açıldı açan annemdi. Benim sesimi duyunca o kadar heyecanlandı ki heyecandan ağlamaya başlamıştı çünkü oda beni çok özlemişti birden bende ağlamaya başladım Lara bana "Ağlamayı lütfen kes ve annenle güzce konuş" dedi. Bende Lara'nın sözünü dikkate alarak anneme Kore'de yaşadıklarımızı anlattım. En son telefona babamı istedim ama ne yazık ki arkadaşının babası ölmüş onun cenazesine gitmiş evde yokmuş. Bende anneme "Anne üzülme ben sizi yine ararım" dedim. Sonra telefonu kapattık. Lara'da annesi ve babası ile konuştu sonra yattık.
1 AY SONRA
Nihayet o gün geldi. Bir an heyecandan kan şekerim düştü neredeyse hastanelik oluyorduk. Azıcık dinlendikten sonra geçti o kadar heyecanlıydım ki Kore'ye geldiğimiz günden daha fazla bir heyecanım vardı. Biz Lara ile önceden gittik çünkü biz VIP biletinden almıştık. Konser alanında bizi içeriye çağırmalarını bekliyorduk. Hazırlıklar hala devam ediyordu,ses denemeleri,efectler ve daha birçok şey. Ben ve Lara o kadar güzel olmuştuk ki eğer ben bir erkek olsaydım kendime aşık olurdum.Birden uzun boylu bir adam bizi içeriye davet etti,ellerim titriyordu. O kadar çok seviyordum ki onları... Bizden biletlerimizi istedi ve bizde verdik kocaman bir sıra vardı. Biz tam 1 saat boyunca bekledik ama sonunda deydi bizi de içeri aldılar. İlk gördüğüm kişi Taemin oppam oldu sanki bir cennete düşmüştüm. Ben hemen Onew oppamın boynuna atladım ve onu kocaman öptüm. Onlarla sohbet ettik. Birden birşey farkettim. Jonghyun oppam bana bakıyordu. Bende ona baktım. Bakışmamız tam 2 dk sürdü. Birden beni Key oppa dürtükledi ve kendime gelebildim. O an ölücem sandım. Ve Onew oppama onu ne kadar çok sevdiğimi ve onun için neler yaptığımı ve neler yapacağımı anlattım. Onew oppam bu duydukları karşısında şoka girdi. Bana *Bir fanım da bana bunları söylemişti ama seni kadar büyüleğici değildi* dedi... Onew oppamın bu sözleri karşısında gözlerim buğulandı. Ve birkaç parça göz yaşı akıttım. Lara ise Taemin oppadan Exo'nun telefon numarasını almaya çalışıyordu. En son gitmeden önce hepsinden telefon numarasını aldım,ancak Jonghyun oppa benden ilk önce benim telefon numaramı istemişti ve bende büyük bir şoka girmiştim. Koskoca ünlü nasıl bir fandan telefon numarası ister diye saatlerce düşündüm durdum. Hepsini son bir kez öpüp sarıldım. Sıra Onew oppama gelmişti oda beni öptü hemde minik te olsa dudağımdan...:) O an Dünyalar sanki benim olmuştu adeta.. Ne yapıcağımı şaşırmıştım. Birden bizi çıkarddılar son bir kez oppamın gözlerinin içine baktım. Sonra tekrardan konser alanına geçtik. Lara bana *Yuri Jonghyun oppanın senden telefon numaranı istemesi biraz anormal değilmi??* diye sordu bende ona *Bencede hatta biraz değil baya anormal* dedim. Konser başlayana kadar dedikodu yaptık. Ve birden SHINee sahneye çıktı ilk şarkıları Ring Ding Dong'du. Sahnede gibi resmen şarkılarını söylüyordum. Sonuçta SHAWOL olmak demek SHINee'nin şarkılarını bilmek demektir. Ne yazık ki günün sonuna gelmiştik. Herkes dağıldı tam çıkacakken biri *YURİİ!* diye bağırdı.Kim bağırıyor diye arkamı dönüp baktığımda Jonghyun oppayı gördüm. Birden Jonghyun oppann yanıma doğru koştuğunu gördüm. Jonghyun oppam: Yuri sana birşey demem gerekiyor. dedi. Bende *Tabiki lütfen söyleyin* dedim. Ve oda bana *YURİ BEN SENİ SEVİYORUM* dedi. Ve o an düşüp bayıldım herkes çoktaydı.CANLAR UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR OYLAMALAR VE YORUMLAR YÜKSEK OLURSA 5,. BÖLÜMÜ YAZICAĞIM VE BİRKAÇ GÜN SONRA PAYLAŞACAĞIM.... FİGHTİNG!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Maceram
FanficArkadaşlar kusura bakmayın başlarda 1 tanesini 2 kere paylaştım umarım beğenirsiniz yorumları bekliyorum ben daha yeniyim..:) Aynı zamanda oylarsanız da çok mutlu olurum,yeni bölümler sizleri bekliyor...Birde her hikayeyi 50yi gecik kişinin okumasın...