(Bölüm 5) Ben Bunu Beklemiyordum

180 18 5
                                    

Hastanedeydim. Lara ne olur uyan diyordu ve bende onun sesini duyabiliyordum. Gözlerimi açtım. Yanımda SHINee yoktu. Lara'ya yaşadıklarımın gerçek olup olmadığını sordum. O ise bana yaşadıklarımın gerçek olduğunu söyleyince ben "Ben Bunu Beklemiyordum" dedim. Hayatımda hiç böyle birşey yaşamamıştım. Evet 1 tane sevgilim olmuştu ama ne ifade eder. Bunu Jonghyun oppamdan duymak beni bayıltmıştı. Ben sadeve basit bir fandım onlar için ama Jonghyun oppam benden etkilenmiş. Ama benim için varsa yoksa Onew oppam var. Gözüm başka oppayı görmez... Neyse bu konuyu kapatalım daha sonra konuşalım. Lara "1 saat sonra taburcu edileceksin" dedi. Bunu duyduğuma sevinmiştim. Lara "Ben kantinden gidip birşeyler alıcam,sen bekle burada" dedi. Bende "Tamam çok geç kalma" dedim. Lara odadan çıktı. Bende eline telefonumu aldım. Telefonun ana ekranını açmamla 10 cevapsız arama gördüm. Ve bu aramalarımın çoğu Jonghyun oppamdandı. Ben onu aramak istemedim. Ve aramaları pas geçip sosyal medyaya girdim. Bütün Güney Kore medyası dün geceki SHINee konserini konuşuyordu. Bazı kızlar "Oppaa biane" (Oppa özür dilerim) anlamında şeyler yazmışlardı. Bunları da pas geçtim. Ve sonunda fotoğraf bölümüne geldim. Neyse ki fotoğrafımız yoktu rahatlamıştım. Birden kapı açıldı. "Laraaaa sen misin?" Diye bağırdım. Ses yoktu. Ayak adımları git gide bana yaklaşıyordu. Ve bir erkek. "Haaaaaa Jonghyun Oppaaaa" dilim tutulmuştu. Öylece ona bakıyordum. Ona "ssen nneden gelddin. Bbasit biiir ffan için gelinirr vve aşşık olunnur mu mu ?"dededim... O ise " Sen o kadar iyi o kadar temiz kalpli ve bi o kadar güzelsin ki sana kim aşık olmaz" dedi. Hiç böyle bir laf beklemiyordum. Eski sevgilimden bile böyle iltifatlar almamıştım. Birden içeriye Lara geldi. Ben Lara'ya " buradan gitmek istiyorum" dedim. Tabi ilk başta Jonghyun oppayı görünce oda şaşırmıştı. Ve Lara bana cevap vermeden Jonghyun oppam " tamam seni buradan gizlice çıkartalım dedi. "Bende bana uyar " dedim . Lara benim bu cevabı vermeme cidden şaşırmıştı elin su ve topta orada kaldı. BEn Jonghyun Oppaa beni ltfn Onew Oppaya götür dedim. Oda kabul etti. Tam hastane çıkışına gelmiştik ki kız istilası. Bütün kızlar Jonghyun oppanın burada olduğunu öğrenmiş ve gelmişti. Jonghyun Oppa hemen korumalarına bir telefon açtı hepsi ve hepsi kızları dağıttı bizde hemen arabaya gittik. ~Herşey Sanki Bir Rüyaydı~ yol 10 dk sürmüştü hemen indik. Ve ben evlerine gelirken yol tarifi almıştım ki yalnız da gelebileyim..... Jonghyun Oppa hemen kapıyı açtı. Zili çaldık kapıyı açan Onew Oppa oldu. Hemen boynuna atladım ve yanağına küçücük bir öpücük kondurdum. Jonghyun oppam sanki bizi biraz kıskanmıştı. Hıhıhıhı ^_^ içeriye geçtik. Yıllar sonra sanki ünlü gibi onlarınmevine gelmiştim. KEY oppanın köpekleri etrafta dolaşıyordu. Onew oppam bana birşey ister misin güzellik dedi. İçimden ohaa arkadaş bu ne dedim..은 유 .. Onew oppayı hemen bir odaya çektim ve SARANGHAE OPPAAAA Diye haykırdım...............

BIRAZCIK KISA OLDU AMA UMARIM BEĞENİYORSUNUZDUR. AMA HIÇ YORUM YAPMIYORSUNUZ LÜTFEN YAPIN. SORU SIZ KIMI SEÇERDİNİZ????

Kore MaceramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin