40~ end !

318 18 17
                                    

Malikane de her şey yolunda gitmiyordu.

Lucius oturduğu deri koltuktan kalktı ve kapıya yöneldi, narcissa ne yaptığını bile anlayamamıştı hemen önüne atladı

"Nereye gidiyorsun lucy" diye azarlar gibi konuştu, sanki tahmin eder gibiydi

"Görevimi yerine getireceğim cissy" diye karşılık verdi. "Lorda sözüm vardı, sen de biliyorsun eğer yapamazsam öleceğim"

Narcissa bu görevin tamamlanmasını asla istemiyordu çünkü herkes zarar görecekti "Voldemort öldü lucy, snape bir çözüm bulur, lütfen onları öldürme."

Lucius, Narcissa'nın bileğinden tuttu "Snape'e gitmediğimi mi düşünüyorsun cissy, başka seçeneğim yok"

Cissy'nin gözlerinden yaşlar akıp giderken lucy onu kenara fırlattı, çarpılmanın etkisiyle kaburgalarının kırıldığını düşündü cissy.

Bununla da sınırlı kalmadı lucy, asasını çıkarıp sözleri söyledi "AVADA KEDAVRA"

Sevdiği kadın gözü önünde ölmüştü, kendisi öldürmemişti, lanetliydi lucy.

Gram acı duymuyordu.

Lanet ancak oliver ve y/n ölürse son bulacaktı

Karısının ölümüne bile üzülmemişken malikaneden çıkmakla meşguldü.

***

Oliver yatakta uzanıyordu, y/n yatağın yanına diz çöküp basını sabitledi ve oliver'i izledi.

Sirius'un evlendirme merakı geldi gözünün önüne hazır oliver da uyanıkken konuşmak istedi

Derin bir nefes aldı y/n "Oliver, sence benimle bir ömür geçer mi?"

Oliver gözlerini tavandan ayırdı ve y/n'e baktı "Seninle geçirmeye ömür yetmez y/n"

Bu cevap y/n'e yetti de arttı bile.

Oliver gözlerini yeniden tavana yöneltti "Dray ve Harry..." diye mırıldandı " Onlar için sevindim."

"Sonunda fark ettiler birbirlerini." diye karşılık verdim ve saçıyla oynamaya başladım.

Mayışmıştı.

***

Salon da olaylar düzgün gidiyordu

"Bana kendimi farklı hissettiren tek kişi sensin draco." diye bağırdı harry "Kaçalım buralardan belki hayatımız daha güzel olur."

Draco harry'nin elini kavradı "Yanımda sen olduktan sonra her yer güzel benim için, YARA KAFALI POTTAH."

Harry derin bir iç çekti "ÖYLE Mİ PLATİN SARISI"

Birlikte gülmeye başladılar, salona gelen Hermione ve Ron da eşlik etti.

Lucy kapıya geldiğinde duraksadı ve içerden gelen sesleri duydu, oğlu da içerideydi.

Draco babasından izin almıştı ama harry için değil blaise ile buluşmak içindi bu izin.

Biraz sonra salonda ki kahkahalar son buldu çünkü Ron onları mutfağa götürdü ve Ron yemekleri yerken onlar da mutfakta birbirlerine iltifat ediyorlardı, bu lucy'nin işini kolaylaştırırdı ne de olsa salon da ona engel olacak veletler olmayacaktı.

Asasını yeniden kaldırdı ve "alohomora" diye mırıldandı.

Kapıyı çok yavaş açıp içeriye girdi, etrafta hiç kimse yoktu o sinir bozucu sirius bile.

Oliver Wood ile Hayal Et /✔✔/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin