Bölüm 5

282 22 2
                                    

Bölüm çok kısaymış o yüzden bir tane daha atıyorum değerinizi bilin. Yarın sınavım var. Zaten Lgs'ye de 37 gün kaldı. *Sıçışşş* Neyse değerinizi bilin aşkolar. Buyrun yeni bölüm<3<3







Sabah kalktığımda hazırlandım. Ajansa gidecektim. Yürüyüşüme bakacaklar ona göre podyuma çıkacaktım. Hazırlanmaya başladım. 

Ajansa gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ajansa gittim. Kahvaltımı edip. Tanıştıktan sonra yürüyüşüme baktılar ve podyuma çıkabilecek kadar vardı becerim. 1 hafta sonra podyuma çıkacaktım. Heyecanlıydım biraz. Millie'ye yazdım. Charli ve Addison'a da.

Anlatırsın falan. 1 hafta boyunca hem markam hem de podyum için çalıştım. 

Podyum günü

Sabah erkenden kalktım. Podyumun yapılacağı yere doğru gitmeye başladım. Ailem Charli, Addison Millie de orada olacaktı. Millie sanırım bir arkadaşını da getirecekmiş. Her neyse ben kıyafetimi giymek saçımın ve makyajımın yapılması için içeri girdim. Hemen başlandı saç ve makyaja. Sonra da kıyafetimi giydim. Sonra diğer mankenleri bekledik. Herkes hazır olunca başladık. En son ben çıkacaktım. Heyecanlıydım. En sonunda sıra bana geldi. Nefes alıp podyuma çıktım.

Kıyafetin üstümde iyi durduğuna kesin emindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetin üstümde iyi durduğuna kesin emindim. Ayrıca çıkarmayacağım dediğim takıları da çıkarttırmadım. Ailem ve arkadaşlarım ben yürürken beni çekip storylerine koydular. En son hep birlikte yürürken büyük bir alkış koptu. Ve evet ilk seferime göre çok iyi yaptığımı düşünüyorum. Sonra kıyafetlerimi değiştirip bizimkilerin yanına gittim. 

-Ben geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Ben geldim. Nasıldı?(K)

-Çok iyiydin.(Ky, Ken, M, C, A)

-Ayy teşekkürler. Neyse ben buradan şirkete geçiyorum. Projelere devam etmem lazım. Üzgünüm böyle ayrıldığım için. Kızlar isterseniz gelin sizde?(K)

-Aslında olabilir.(A,C,M)

-Şey arkadaşım gelse sorun olmaz değil mi?(M)

-Neden olsun? Hadi gelin!(K)

Şirkete gitmeye başladık. Hepsini benim odama çağırdım. Ofisime geçtik. Kahve söyledim.

-Seninle tanışmıyoruz?(K)

-Ha ben Louis, Louis Partridge.(L)

-Memnun oldum.(K)

-Aaa benim arkadaşlarım gelecekti. Onlarla buluşmam lazımdı. (L)

-İstersen buraya çağırabilirsin. Alt kat ve bahçe müsait. Bir kaç eşyalı yer de var kalıp sohbet edebileceğiniz. Hem ben de onlarla tanışmış olurum. Hem sizde çok vakit kaybetmemiş.(K)

-Gerçekten mi? Teşekkür ederim. Ben onları arayım.(L)

-Tamamdır. (K)

-Siz isterseniz geçin alt kata ya da bahçeye ben bir kaç işim var onu halledip gelirim. (K)

-Tamamdır. Biz gidiyoruz. (M)

Louis arkadaşlarını çağırdı. Ben de işlerimi bitirip onların yanına gittim. 

-Ben geldim.(K)

-Hele şükür!(C)

-Ne yapayım? 3-4 koleksiyon aynı anda çıkarmak kolay mı sanıyorsun?(K)

-Tamam sustum.(C)

-Sizle tanışmadık?(K)

-Ben Noah.

-Ben Finn.

-Ben William.

-Ben de Manu. 

-Ben de May. Tanıştığımıza memnun oldum.(K)

-May mi? Kristan değil miydi?(M)

-Sahne adım May daha çok onu kullanıyorum.(K)

-He anladım. (M)

-Bir şey sorabilir miyim?(Manu)

-Tabi?(K)

-Tabi yanlış anlamazsan.(Manu)

-Tabi noldu?(K)

-Neden hep aynı bileklik küpe ve yüzüğü takıyorsun. Yani yanlış anlama güzeller ama takip etmeye başladığımdan beri onlar var.(Manu)

Gözüm dolmuştu. 

-Şu an yeri değil. İzninizle ben geliyorum. Bahçeye çıktım. Nefes aldım. O olay gözümün önüne geldiği an ağlarım. Ama güçlü olmam lazım. Ama olmuyor bazen. Sonra geri onların yanına gittim. Bahçeye çıkıp yaptıklarımı görmüş olmalılar.

-Ben özür dilerim her neyse.(Manu)

-Sorun değil. Nerden bilebilirdin ki?

-Peki noldu?(Wil)

-Şu an ağlamak istemiyorum. Cidden. Sonra olabilir.(K)

-Peki.(Wil)

Charli ve Addison yanıma geldi. Çünkü o olay olduğunda onlar da yanımdaydı. Her seferinde. 

-Sizin hiç erkek arkadaşınız yok mu? Sadece kız kız mı takılıyorsunuz? (N)

-Var. Yani vardı...(K)

-Noldu? (N)

-Az önce Manu'nun sorduğu soruyla aynı cevap.(K)

-Peki ne zaman istersen o zaman anlatırsın.(L)

Gülümsedim. Ve kafamı salladım. Sonra eve gittim. Herkes uyumuşken gece 12de dışarı çıktım. Mezara gidiyordum. Arkamda bir el hissettim. Hızlıca döndüm. Louis'ti. 

-Ne yapıyorsun bu saate burada?(L)

-Eee nefes almaya çıktım. Evde daraldım biraz.(K)

-Gece 12de?(L)

-Hıhı.(K)


Hayal Et- Louis PartridgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin