-Ecrin
Bugün okulun son günüydü işte bir yılda bitti işte Ecrin. Lise 3 oldum. Neyse ki pekiyi ile geçmiştim. Annemler bana sormadan yaz okuluna yazdırmışlar. Tabi ki ilk önce itiraz ettim. Biraz düşününce bana iyi gelecegini kararını almıştım.
Ertesi gün
Annemin bana seslenişiyle irkildim"Ecrin hadi kızım kalk otobüse geç kalacaksın" sonra içimden neden annem boyle bir şey söyledi dedim ve sonradan kafama dank etti. Tabi ya "yaz okulu". Turkuaz renginde ki bavulumun fermuarını açtım ve elime geçen herşeyi içine tıktım. Ve eksik olan bir şey var en sevdiğim 3 seriyi unuttum "açlık oyunları". Hemen onu da kulaklığımla beraber sırt çantamın içine koydum ve şimdi duşa girecektim. Duştan çıktığımda sadece yarım saatimi almıştı odanın içinde "yeni bir rekor"diye bağırdım. Ve sarı düz olan saçlarımı artık dalgalı hale gelmişti. Mavi gözlerimi ortaya çıkarsın diye eyeliner sürdüm. Yolculukta rahat etmek için bol askılı tişörtümü,altına da kot şortumu giydim ve harika görünüyordum. Bavulumu alıp aşağı kahvaltıya indim. Az bir şeyler atıştırıp Nike ayakkabılarımı giyip kapıyı kapattım. Otobüs 5-10 dakika içinde gelmişti. Hemen bavulumu hostese verdikten sonra boş koltuk aramak için her koştuğa gözümü dikmiştim ve otobüsün gaza basmasıyla benim bir koltuğa yapışmam bir oldu. Sonunda gözlerimi açtığımda karşımda bir meteor durduğunu farkettim. Allah kahretsin kesin ağzım açık kalmıştırMultimedia da Ecrin ve Pamir var. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.