B-4

137 11 1
                                    

Multimedya da Selen
-Pamir
Azrayla beraber odalarımıza ilerledik. Bana "ben bir kaç dakika uyurum sonra yemek yeriz. Olur mu?" "tamam" diyerek odalarımıza geçtik. Evimiz çok güzelmiş bayıldım. Oda arkadaşım "Egemen Yılmaz" yakışıklı bir çoçuk. Benim gibi onun da fazlasıyla kas var. İyi anlayacağımızı sanıyorum. "Merhaba biraz kendini anlatsana. " "Tamam tek çoçuğum ve bizim özel kolejde okuyorum. Sen?" "Bende bir kız kardeşim var. Üç yaş benden küçük. Bende bizim kolejde okuyorum seninle anlaşıcağımızı sanıyorum." "Evet bende." Sonra evi baya bi gezdikten sonra yatağıma attım. Uyumaya çalışmıştım ama olmadı aklım Ecrindeydi. Acaba o ne yapıyordu?
-Ecrin
Selen, benim kolumu dürtüyordu. "Tamam kalkıyorum" deyip lavaboya doğru yürüdüm. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra "ben dışarıya çıkıyorum Selen bay bay" "tamam canım" dedikten sonra kapıyı kapattım ve Pamirlerin evine gittim kapıyı açan oda arkadaşı olmalı. "Be-ben Pamir'in arkadaşı Ecrin" "tamam bende Egemen gel içeri o da tuvaletteydi" "tamam" anlamında kafamı sallayıp içerde ki koltuğa oturdum. Ve Pamir'in gelmesini bekledim ve odaya gelmişti. Beni görünce ilk önce şaşırdı daha sonra beni sarılıp yanığımdan öptü. -ayy çok masumsun sen ya-bende onu öptüm ve geri çekilerek yerime geçtim. Sessizliğimizi bozan yine o oldu. "Ben üstünü giyinip geliyorum yemek yemeğe çıkarız." "Tamam" dedim ve odadan çıktım. O da bir kaç dakika sonra odadan çıktı ve benim yanıma geldi. Üzerine dizlerine gelen şort ve kısa kollu bir tişört giydi. Bende rahat bir şortumu ve sıfır kollu bol bir kıyafetimi giydim ve "Egemen ben yemek yemeğe çıkıyorum." "Tamam." Pamir'in arabasına doğru ilerledik. Çok güzel bir spor arabası vardı. Bana kapısını açıp beni içeriye oturduktan sonra kafamı kapımı kapattı ve sürücü koştuğuna geçti. Arabayı gayet iyi sürüyordu.
-Selen
Ecrin'in çıkmasına o kadar çok sevindim ki bir an hiç gitmeyecek sandım. Gider gitmez telefonumu aradım ve bulduktan sonra sevgilime mesaj attım. -Egemen'e- onunla 2 yıldır çıkıyoruz. Onu çok seviyordum ve bana çok değer veriyordu. Ve bende... onunla bir kaç kez öpmüştük. Ben ona daha hazır değilim dedim ve o da bana anlayışla karşıladı. İşte onu bu yüzden seviyordum. Beni asla bırakmayacak bir insandı o. Ama bugün ona o kadar bir güzel gün geçireceğim ki bir daha unutamaz inşallah. Ona en sevdiği krepten yaptım içine de muz,nutella,çilek ve bir kaç şeker attım içine. Off çok güzel oldu. Tabiki de güzel olcak çünkü ben yaptım. Jdjdkd tamam egom tavan yaptı. Hemen telefonuma "sevgilimmm❤" diye kaydettiğim Egemeni aradım. Yanına geleceğimi söyledim. Ona film almasını söyledim. Krepleri yaptıktan sonra kapısını çaldım. Kapıya gülen yüzüyle açtı. "Hoşgeldin sevgilim geç içeri" "tamam" dedim ve elimde olan tabağı ona uzattım ve o da mutfağa bırakıp yanıma gedi. "Gel aşkım" deyip yanıma oturdu. Sonra üzerime çekip dudaklarımı dudaklarını yapıştırdım ve ilk önce çok şaşırdı sonra da bana karşılık vermeye başladı. Bir kaç dakika içinde böyle kalmıştık beni öpmeyi bırakıp boynumu öpmüştü. Nefesini tenimin üzerinde hissetmek muhteşem bir duyguyu. Sonra ayağı kalkıp krepleri getirdim. İkimiz de iştahla yedik. Sonra mutfağa gidip patlamış Mısır yaptım. Egemen de filmi koymuştu adı "aynı yıldızın altında "oo bayılırım aşkımm ya seni çok seviyorum." "Bende seni kızıl." Bana kızıl demesi çok hoşuma gidiyordu. Bir kaç saat filmi izleyip gözlerimi tutamamıstim ve uyumuşum.
-Egemen
Selen'e bakınca uyuduğunu gördüm ayy birtanem benim melek gibi uyuyorsun. Hemen onu yatağımı aldım. Burnuna küçük bir masum öpücük kondurdum. Bende onu izleyeyim derken bende uyumuşum onu kendime sarıp sıkıca kendime doğru çektim
-Pamir
Ecrin'i yazlığıma götürdüm. İki katlı taş evdi. Dışı küçük gibi görünsede içi acaip büyük bir ev. Ona seslenip "Ecrin bana yardım eder misin? gel makarna yapalım" "tamam geliyorum Pamir" hemen bir tencereye su koydum ve kaynamasını bekledim. "Pamirr ketçap ve mayonezin var mığğ" "evet var" Ecrin yanıma geldi ve "Pamir film izleyelim miiii?" "olur ne isersin? açlık oyunları var" dedim ve çığlığı basmıştı. Bende "ne oldu?" gibi bakarken "evettttttt bayılırım tüm serilerini okudum onu izleyelim." "Tamam" dedim ve makarnayı birlikte yaptık. Ketçap mayanoz ve turşu koyduk. "Mmmmm ne güzel olmuş ellerine sağlık Pamirrr" "ellerimize sağlık" dedim ve cümlesini düzelttim. O da gülmüştü. Yemeklerimizi yedikten sonra tatlı olarak filmle beraber cheesecake yedik. İkimizde heyacandan gözlerimizi ayırmadan izledik. Sonra film bitince Ecrin ayağa kalkıp "hadi kampa gidelim" dedi. "Ayy Ecrin boşver yarın erkenden gideriz" "iyi tamam hadi yatak hazırlayalım" "tamam" dedim ve yukarı çıktık. Ona ayrı bir oda hazırladım ve bana dönüp "Pamir yanımda kal korkuyorum karanlıktan lütfennnn" ilk önce şaşırdım sonra da başımı salladım ve onunla uyudum. Bana sarılmıştı.
ECRİN BANA SARILMIŞTII. Bende ona sımsıkı sarıldım. Ve öylece uyumuşuz.

YAZ OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin