נקודת מבט פרסי:
ליאו סובב את הבקבוק ויצא אני ואנבת'.
" אוווו אנבת' אפשר בבקשה שתעשי אמת??"ביקשה פייפר ועשתה עיני כלבלב עצוב.
"למה פייפס? החובות של פרסי לא כאלה גרועות." אנבת' אמרה."היי אני פה אנשים!!" צעקתי ונופפתי בידיים.
פייפר גילגלה עיינים וענתה לאנבת':" פשוט, הבטן שלי כואבת אני לא יכולה להמשיך לצחוק! הבטן של תתפוצץ עוד מעט..""בסדר פייפס, גם ככה מענין אותי איזה אמת פרסי ייתן".
" טוב גבירותי תודה שהועלתן בטובכן לתת לי לתת לאנבת' את האמת."
אמרתי לאנבת' ופייפר.
"תספרי לנו משהו מביך שקרא לך בבית הספר פעם." אמרתי לאנבת'"טוב אז בתחילת השנה היה לי משהו מפדח!!
המורה ביקשה ממנו לפתור את התרגיל 9:45×89×6 ואני טעיתי בזה! זה היה נורא..."
הייזל חיבקה את אנבת' שנראתה עצובה, ראינו את הייזל מחיכת ועוצרת את עצמה מלצחוק.
ואני ממש לא האשמתי אותה! כאילו זה די עלוב, היה לי דברים מביכים ב ה ר ב ה ! היה לוקח לי שנים לפתור את זה."טוב.. סיפור מענין אנבת' רוצה לסובב את הבקבוק?" שאלה פייפר את אנבת.
" אני צריך ללכת לרגע לבקש משהו מכירון שחכתי מזה לגמרה, אני יחזור עוד 5 דקות אל תחכו לי" אמר ניקו והלך.
אנבת' סובבה את הבקבוק שיצא על פייפר וויל.
"אמת או חובה?" שאלה פייפר.
"חובה" הוא ענה.
"ואוו יש לי רעיון גאוני" פייפר אמרה בהתלהבות."חובה עלייך ללכת למקום מרכזי במחנה לקחת את הבגד שאני יתן לך ולשיר שיר שאני אבחר."
וויל קצת היסס אבל הסכים.
פייפר הלבישה אותו בבגד מכוסה פייטים כסופים ונתנה לו את שורות השיר.
"נחכה לניקו?" שאלתי.
"לא זה בסדר הוא כבר יראה את 'המופע'"
וויל לקח נשימה עמוקה אלה על הבמה עם פייפר."חצויותי וחצויי אני מציגה בפניכם עכשיו את הזמר המוכשר, וויל סולאס!!" פייפר הציגה את וויל וירדה מהבמה.
בנתיים ניקו הגיעה ו- וויל התחיל לשיר."צד אחד נוצץ צד אחד שקוף
צד אחד בוכה צד אחד טירוף" וויל שר ורקד בדרמטיות מקסימה ומצחיקה."צד אחד נחמד צד אחד חצוף" שוויל שר את השורה הזאת הוא הסתכל על ניקו וניקו הסמיק בטירוף.
שוויל ירד מהבמה גיחכנו קצת וחילקנו לו כאפות וטפיחות על היד."ואוו היה מופע מדהים" אמרה וחיכה הייזל חיוך של מליון דולר.
"זה מופע שלא היה מביש אפילו בן אפולו" אמרתי לוויל והוא הסתכל אלי במבט מוזר וחוקר.
"אני בן אפולו פרסי, אתה מרגיש טוב?" הוא אמר לי במבט חוקר" אוי אופסי שחכתי" ציחקקתי נבוך.
פייפר ריינה והחכמולוגית שלי גילגלו עיינים אבל לי ממש לא היה אכפת.סורי שהוצאתי את פרסי קצת טמבל...
🎉תצביעו!!🎉
YOU ARE READING
אמת או חובה, לשחק עם חצויים!😎
Humorאחרי המלחמה נגד גאיה מגיע לחצויים להנות, נכון?😆 וויל ניקו ריינה והשבעה משחקים עכשיו אמת או חובה.🍾 אבל אצל חצויים אמת או חובה זה לא סתם משחק, זה מסוכן ומביך עד אימה!!!😝🤯 טוב, נו, תתחילו לקרוא כי אין לי מה לכתוב כאן...😏 זכה בתחרות נפלתי מהירח בקט...