ג'ייסון:
בדרך חזרה לביתן פוסידון כירון דהר עלינו וביקש שנבוא איתו.
הלכנו כמעט עד הכניסה למחנה ושם פגשנו קבוצה גדול של בנות לבושות בבגדים כסופים ובידיהן כלי נשק. בראש הקבוצה עמדה
תאליה, אחותי."תאליה!" קראתי, היא נופפה עלי עם חיוך ונעמדה מול כירון.
" הגבירה ארטמיס ביקשה שנלון פה היום." היא אמרה."כמובן, אתן תמיד מוזמנות." ענה כירון והוביל את כול הצידות פרט לתאליה לביתן ארטמיס.
"מה שלומך?" שאלה אנבת' וחיבקה את תאליה בכוח.
"אני בסדר, מה אתם עושים?" תאליה שאלה.
החלפנו כולנו מבטים, תאליה קטלנית באמת או חובה.
"אנחנו משחקים אמת או חובה, רוצה להצתרף?" אמרו ביחד אנבת' וריינה. אנבת' וריינה הן היחידות שלא מפחדות מהחובות של תאליה, כנראה כי החובות שלהן מביכות באותה מידה.נכנסו לביתן פוסידון ופרנק סובב את הבקבוק.
הבקבוק נעצר עלי ועל תאליה, מעולה.
עכשיו אני יכול להחזיר לה על כול דבר מעצבן שהיא עשתה אי פעם!"תקפצי בנג'י מהקיר לבה". אמרתי עם חיוך זחוח.
"אתה לא רציני! אתה לא יכולה לעשות לי את זה!" היא אמרה.
"את יכולה להחליף לאמת". אמרתי, אבל ברור שהיא לא החליפה.הלכנו כולנו לקיר לבה ולכחנו את ציוד הבנג'י.
תאליה החזיק את הציוד וטיפסה במהירות על הקיר. היא חיברה את החבלי והחגורות והסתכלה למטה, עלינו.
היא המשיכה לאחוז בכוח בקיר, היא נראתה כאילו היא עוד שניה עומדת להקיא.
אנבת' תיפסה עליה ואמרה לה משהו. כעבור דקה תאליה הסכימה לקפוץ. היא החזיק לאנבת' את היד הידקה את החבלים של שתיהן וקפצה צורחת.אחרי שהיא השתחררה מהחבלים והקיאה היא צעדה עלי עם מבט של- בא לי להרוג אותך.
מבט שלצערי אני מכיר מצויין.היא התקרבה עוד צעד ונתנה לי סטירה מצלצלת.
"אוח, תאליה! בשביל מה זה היה טוב?"
" אני עוד אנקום בך ג'ייסון, אתה תצטער על מה שעשית!" היא אמרה.
"אני צריכה לראות אם הציידות התמקמו. אני אחזור בקרוב."
היא אמרה והלכה.
אנחנו הלכנו לביתן פוסידון וסובבנו את הבקבוק.היי!🙂 סליחה שלא הוצאתי הרבה זמן פרק.
מקווה שאהבתם/ן את הפרק הזה.
אם אהבתם בבקשה תגיבו או תצביעו💫
YOU ARE READING
אמת או חובה, לשחק עם חצויים!😎
Humorאחרי המלחמה נגד גאיה מגיע לחצויים להנות, נכון?😆 וויל ניקו ריינה והשבעה משחקים עכשיו אמת או חובה.🍾 אבל אצל חצויים אמת או חובה זה לא סתם משחק, זה מסוכן ומביך עד אימה!!!😝🤯 טוב, נו, תתחילו לקרוא כי אין לי מה לכתוב כאן...😏 זכה בתחרות נפלתי מהירח בקט...