החצויים חזרו לביתן והתיישבו שוב במעגל.
"הייזל את רוצה לסובב את הבקבוק?"
"כן" השיבה הייזל וסובבה את הבקבוק, הבקבוק עצר על ליאו והייזל."אמת או חובה?" שאלה הייזל.
"חובה" ענה ליאו.
"רגע, תן לי שנייה לחשוב", ביקשה הייזל.
"אולי פשוט תענה על אמת?" ביקשה אנבת' לאחר שהם חיכו דקה ארוכה.
"אף פעם לא ענית על אמת" ציין וויל.
"אוף, טוב, שיהיה." הסכים ליאו בחוסר חשק מופגן."אני מחליף לחובה, הייזל".
הפעם הייזל לא הייתה צריכה זמן כדי לחשוב, היה נראה שהשאלה בערה בה הרבה זמן."ליאו, אתה לא חושב שלפעמים אתה קצת... נו... עף על עצמך?" שאלה הייזל.
"היי! אסור לך לשאול את זה! השאלה צריכה להתחיל ב- אמת ש...!"
"אפשר לשנות את החוקים." הציעה תאליה שעדיין כעסה על ליאו שצחק עליה ועל ריינה.
שאר החצויים בביתן הנהנו.
הם הביטו בליאו בציפיה וחיכו לתשובתו."אני? עף על עצמי? ממש לא, רק את האמת אני אומר, אני אשם בזה שאני כול כך מדהים?"
"תענה אמת ליאו" ביקשה הייזל.
ליאו שתק לרגע ואז ענה בלי לפרט: "נכון, לפעמים אני קצת עף על עצמי"."אתה יכול לפרט?" שאל פרסי בפרצוף רציני, היה נראה שהוא רוצה לשמוע ולא רק בשביל לצחוק על ליאו.
"פעם היה לי קצת רגשי נחיתות, אז שראיתי את הדברים הטובים שבי העצמתי אותם ודיברתי עליהם הרבה." גילה להם ליאו.
ג'ייסון תפח על שכמו של ליאו, "אתה מדהים ליאו, באמת שכן".
פראנק וויל פרסי ואפילו ניקו קמו ותפחו על שכמו של ליאו.אנבת' ראתה שליאו מאוד מובך והחליטה לשנות נושא.
"אני ממש רעבה, רוצים ללכת להביא קצת אוכל? אפשר לאכול בזמן שנמשיך לשחק". היא הציעה.
הייזל קפצה על הרעיון למרות שלא הייתה מאוד רעבה, גם היא הבינה שליאו מובך.שאר החצויים הסכימו איתן וכולם יצאו מהביתן, הם התקדמו לחדר האוכל והעמיסו אוכל על הצלחות.
הם חזרו לביתן מרוצים מהאוכל שהריח מדהים.
"זה ממש טעים!" אמר פרסי בין העליסות, "הפסטה הזאת מדהימה! למרות שלא היה רוטב כחול..."🍝
המפה שהם פרסו על הריצפה הייתה מלאה כול טוב, פיצה🍕 פלאפלים🧆טאקו🌮סלט בשביל פייפר🥗 המבורגרים🍔ופסטה🍝.
"אני עומד להקיא" אמר ניקו בכבדות.
"אז כנראה שתצטרך לוותר על הקינוחים". אמר לו וויל.
"ניקו חטף מהר בייגלה חום ומגרה🥨.
ליאו העמיס על צלחתו ממתקים, היה נראה שהוא התאושש מהשאלה, הוא לקח בידו הפנויה את הבקבוק וסובב אותו.עוד פרק!!
תצביעו ותגיבו🙃
(שההרשמה תפתח אני ארשום את הספר הזה לתחרות פרסי היסמין 2022! אשמח את תצביעו שההצבעה תפתח!)
YOU ARE READING
אמת או חובה, לשחק עם חצויים!😎
Humorאחרי המלחמה נגד גאיה מגיע לחצויים להנות, נכון?😆 וויל ניקו ריינה והשבעה משחקים עכשיו אמת או חובה.🍾 אבל אצל חצויים אמת או חובה זה לא סתם משחק, זה מסוכן ומביך עד אימה!!!😝🤯 טוב, נו, תתחילו לקרוא כי אין לי מה לכתוב כאן...😏 זכה בתחרות נפלתי מהירח בקט...